Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 mei Hilversum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyromaster Bekijk bericht
    Volgens mij waren dat de waterbengalen van Beko, want die hebben ze ook in rood en dan crackling, zal wel 63mm geweest zijn.
    Hier wat fotos van deze produkten.







    Hier zie je het effect op het water..Rood met crackling.

    Comment


      #47
      Schitterend Tony. Schitterende foto,s
      Vooral de laatste.
      Bedankt voor het posten.

      Comment


        #48

        Dat waren niet die wie ik bedoelde, die wie ik bedoelde waren ook losse waterbommen die uit een mortier geschoten dienden te worden, deze zijn voorgemonteerd en ik zie ook dat ze 75mm waren i.p.v de 63mm die ik bedoel.

        Maar dat doet er verder ook niet toe, mooie pics
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 29 April 2007, 23:54.

        Comment


          #49
          Heeft iemand enig idee hoe laat men normaal gesproken met de opbouw van deze show gaat beginnen en of het mogelijk is om op korte afstand mee te genieten? Ik denk dat er wel wat uurtjes in de opbouw gaat zitten.

          Comment


            #50
            Ik ben 2x eens wezen kijken, helaas was het niet toegestaan om aanwezig te zijn op het moment dat het vuurwerk aankwam. Ze waren toen bezig (rond 12uur) met de rekken neer te zetten, tegen 13uur kwam toen een 2e wagen met al het vuurwerk. Het uitladen heb ik destijds nog op foto gezet, maar moest daarna van het terrein af. Dit is wel 3 jaar geleden overigens, 2 jaar geleden is het me totaal niet gelukt, zelfs na een afspraak met iemand... Vorig jaar niet eens meer geprobeerd, het is dan welliswaar redelijk dichtbij, maar dat het met die afspraak toendertijd fout ging weerhoudt mij ervan om het te proberen in Hilversum.

            Comment


              #51
              Dat is duidelijk Mattenfreak. Bedankt voor de info
              Weerhoudt mij er niet van om toch even te gaan "spotten" morgen.
              Het is tenslotte dichtbij. Ik verlies nauwelijks tijd mocht het onverhoopt niet toegestaan zijn om van dichtbij mee te kijken.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                Ik ben 2x eens wezen kijken, helaas was het niet toegestaan om aanwezig te zijn op het moment dat het vuurwerk aankwam. Ze waren toen bezig (rond 12uur) met de rekken neer te zetten, tegen 13uur kwam toen een 2e wagen met al het vuurwerk. Het uitladen heb ik destijds nog op foto gezet, maar moest daarna van het terrein af. Dit is wel 3 jaar geleden overigens, 2 jaar geleden is het me totaal niet gelukt, zelfs na een afspraak met iemand... Vorig jaar niet eens meer geprobeerd, het is dan welliswaar redelijk dichtbij, maar dat het met die afspraak toendertijd fout ging weerhoudt mij ervan om het te proberen in Hilversum.
                Vorig jaar ben ik ook niet binnen het terein gekomen.. Iedereen die naar sportpark moet klom gewoon over de hekken heen.. Toen ben ik maar met een vriend de bosjes ingerend en heb 5 minuten gekeken.. Heb nog een aantal blokken gezien, mortieren die ze aan het laden waren, en nog wat dingen. Toen maar weer weggegaan ivm politie die om de 5 minuten langs kwam rijden...
                Gr. Alex:bye:

                Comment


                  #53
                  De show in Hilversum was weer schitterend vanavond. Heb erg genoten van het spektakel.
                  Mooi opgebouwd. Vanaf begin tot eind heel veel (dark) salute,s. Wat ik ook erg mooi vond waren de fanshaped roman candles. Heel veel blokken/shells met multicolour peony,s waar bij de kleuren geel en lila/paars erg mooi en helder waren. Ook een aantal mooie gouden tails.
                  De finale was een spektakel met veel bont.
                  En net als vorig jaar waren de waterbengalen te zien. Twee maal zelfs.
                  Aan het begin van de show en tegen het eind van de show.

                  Mooi werk heren van Azuma. Puike show.

                  Comment


                    #54
                    ik vond het ook een leuke show, tempo lag ook lekker, en we hadden een mooi plekje in het midden ik heb geen spijt van het uurtje rijden wat het ons koste
                    Youtube: Fuse & Cues

                    Comment


                      #55
                      Het was inderdaad weer prachtig! Wat voor mij een aantal hoogtepunten zijn waren de prachtige tails, en de candles die vooraan bij het water stonden opgesteld! Verder waren de kleuren in de show zeer mooi, en de salutes gingen ook lekker aan het einde!

                      Was het zeker waard om heen te gaan!! (5 minuten lopen )
                      Gr. Alex:bye:

                      Comment


                        #56
                        ook ik ben zeer tevreden over deze show.. er werd top geschoten met af en toe flinke snelheden er in.. in de show zat een goede lijn mooie opbouw , mooi begin met Tail salute. gevolgd door de dark salute's en heerlijke Roman candle's in F-shape formatie top veel peony's ( wat ik af en toe beetje jammer vond) maar later kwam dat helemaal goed toen de crowns met blinkers er door kwamen en meerdere multicolor peony's.... TOP showtje..
                        Enige wat ik jammer vond waren de Peony palm pistill shells.. die vond ik slecht. waren niet mooi zo als ze hoorde te zijn...
                        Laatst aangepast door Gurby; 6 May 2007, 12:03.

                        Comment


                          #57
                          fijn om te horen dat het leuk was, heeft iemand al wat foto's / films? ik ben zeer benieuwd!

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnie Bekijk bericht
                            fijn om te horen dat het leuk was, heeft iemand al wat foto's / films? ik ben zeer benieuwd!
                            Mijn zus heeft gister foto's gemaakt van het vuurwerk.. Voor het eerst heeft ze vuurwerkplaatjes geschoten, alleen geen statief.. Ik ben nu wat foto's aan het uitzoeken, dan verklein ik ze, upoaden etc.. Pictures are on their way !


                            EDIT:

                            Foto's zijn gepost (klik)
                            Laatst aangepast door alexy; 6 May 2007, 15:35.
                            Gr. Alex:bye:

                            Comment


                              #59
                              Ik zelf heb niet gefilmd. Moet het filmen eerst goed onder de knie krijgen.



                              Er staan wel 2 zeer goede films op andere websites die je kunt downloaden:

                              De website van FPM:


                              De website van Dieptebom:

                              Comment


                                #60
                                Heb daarnet een film ervan gezien, was zeker een leuke show die jullie gezien hebben. Toch jammer dat ik het heb moeten missen, maar je kan nou eenmaal niet alles zien (ook al is het een thuiswedstrijd ).

                                Zaten hele mooie stukken tussen, waterbengalen waren ook weer top en er is wederom mooi gebruikt gemaakt van de locatie. De bommen waren netjes, niet allemaal heel goed, maar de rest compenseerde dat zeker. Tempo was overigens erg hoog zoals we gewend zijn in Hilversum, dit is altijd een groot pluspunt. Wel vond ik het doodzonde dat de finale dan zo jammerlijk verloopt, eerst een leuk tempo en mooi, daarna wat losse bommen en dan pas een salute-finale, dompertje.

                                Al met al een prima show die Azuma heeft neergezet, maar helaas wederom de finale niet vlekkeloos.

                                Comment

                                Working...
                                X