Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 mei Hilversum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Moontan, volgens mij is dit niet dé Vinnie van FPM. ZO wel, dan mag hij mij uiteraard corrigeren...

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Een vuurwerkshow analyseren blijft een subjectieve bezigheid.
      Wat de een mooi vond, was een ander weer zeer kritisch.
      Maar mijn persoonlijke ervaring was dat ik het een top show vond met hele bijzondere effecten.
      Vorig jaar waren ze trouwens van FPM de hele dag aanwezig.
      Is dit nu weer het geval?

      Ik ben niet de vinnie van FPM, dus ik weet er niets van.
      Ik wens jullie desalniettemin toch een leuke avond toe!

      Vincent

      Comment


        #33
        Huh? Je bedoelt te zeggen dat de vinnie van FPM niet eens een account op VWC heeft gemaakt ?

        Ik denk trouwens wel dat FPM er de hele dag zal zijn, in ieder geval een aantal van de crew wel. Lijkt me logisch.

        Comment


          #34
          Ik vraag me af of dit onze Vinnie is die hier boven spreekt.
          Zo ver ik weet is die niet met vakantie maar gewoon in Hilversum aan het opbouwen. Dit jaar zullen er denk 2 a 3 mensen van ons bij zijn. Ik en Titan gaan naar Bonn en waarschijnlijk stapt er nog wel iemand bij ons in...


          **Edit** ik zie dat het inderdaad Vinnie niet is.**
          Laatst aangepast door Tony; 27 April 2007, 21:09.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
            Ik vraag me af of dit onze Vinnie is die hier boven spreekt.
            Zo ver ik weet is die niet met vakantie maar gewoon in Hilversum aan het opbouwen. Dit jaar zullen er denk 2 a 3 mensen van ons bij zijn. Ik en Titan gaan naar Bonn en waarschijnlijk stapt er nog wel iemand bij ons in...


            **Edit** ik zie dat het inderdaad Vinnie niet is.**
            Dan kom ik op 5 mei overdag even een kijkje nemen bij de opbouw.
            Bonn is natuurlijk ook een geweldige optie.

            Comment


              #36
              Ik vraag me af of er ook iets van 2" watershells mogen? Of mag dit niet ivm de eenden of het ondiepe water? Ken die wetten niet zo goed...
              Gr. Alex:bye:

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
                Ik vraag me af of er ook iets van 2" watershells mogen? Of mag dit niet ivm de eenden of het ondiepe water? Ken die wetten niet zo goed...
                Vorig jaar schoten ze ''water bengalen'' , dit waren een soort shelletjes die het water in werden geschoten en daarna allemaal ''drijvertjes'' gaven die tot crackling uitbarste, erg gaaf effect maar net iets té voor in zo'n kleine vijver
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                  Vorig jaar schoten ze ''water bengalen'' , dit waren een soort shelletjes die het water in werden geschoten en daarna allemaal ''drijvertjes'' gaven die tot crackling uitbarste, erg gaaf effect maar net iets té voor in zo'n kleine vijver
                  Inderdaad kruitsnuiver. Die bengalen konden nog maar nét. Het scheelde niet veel of ze lagen bij het publiek voor de voeten haha. Wel erg gaaf stuk vuurwerk wat je niet vaak in een Nederlandse show tegen komt.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
                    Inderdaad kruitsnuiver. Die bengalen konden nog maar nét. Het scheelde niet veel of ze lagen bij het publiek voor de voeten haha. Wel erg gaaf stuk vuurwerk wat je niet vaak in een Nederlandse show tegen komt.

                    Volgens mij waren dat de waterbengalen van Beko, want die hebben ze ook in rood en dan crackling, zal wel 63mm geweest zijn.

                    Comment


                      #40
                      Zijn die ook in kleindere maten? (2" ipv 2.5")
                      In dat geval is er een grote kans om hem dit jaar weer tegen te komen.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                        Zijn die ook in kleindere maten? (2" ipv 2.5")
                        In dat geval is er een grote kans om hem dit jaar weer tegen te komen.

                        Ik meen ook dat ze er waren in 60mm, maar dat weet ik niet geheel zeker meer, 63mm zobiezo wel.

                        Maargoed 3mm doet het em ook weinig in de veiligheidsafstand.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
                          Inderdaad kruitsnuiver. Die bengalen konden nog maar nét. Het scheelde niet veel of ze lagen bij het publiek voor de voeten haha. Wel erg gaaf stuk vuurwerk wat je niet vaak in een Nederlandse show tegen komt.
                          Was inderdaad een gaaf stukje vuurwerk wat ik nog niet eerder op Nederlandse bodem ben tegengekomen.
                          Was erg mooi om te zien. Verrassend.
                          Op de website FPM staat er nog een mooie film van de show (movies-shows 2006)

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyromaster Bekijk bericht
                            Ik meen ook dat ze er waren in 60mm, maar dat weet ik niet geheel zeker meer, 63mm zobiezo wel.

                            Maargoed 3mm doet het em ook weinig in de veiligheidsafstand.
                            Nou..3 mm is 3 meter minder veiligheidsafstand, 3 meter is 3 meter het zou nét genoeg kunnen zijn.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                              Nou..3 mm is 3 meter minder veiligheidsafstand, 3 meter is 3 meter het zou nét genoeg kunnen zijn.

                              Naja in Nederland is 3mm wel iets meer dan 3 meter veiligheidsafstand, 3mm zou zo 5 a 6 meter afstand kunnen zijn.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                                Vorig jaar schoten ze ''water bengalen'' , dit waren een soort shelletjes die het water in werden geschoten en daarna allemaal ''drijvertjes'' gaven die tot crackling uitbarste, erg gaaf effect maar net iets té voor in zo'n kleine vijver

                                Jep, had ik gezien.. Ben al een tijdje niet meer in het park geweest en dacht dat het een vrij groot meer was .. Niet dus .. Bedankt voor je reactie trouwens !
                                Gr. Alex:bye:

                                Comment

                                Working...
                                X