Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VIDEO] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2004 - Broekhoff, Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [VIDEO] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2004 - Broekhoff, Nederland

    Knokke-Heist 2004 Internationaal Vuurwerkfestival: Nederland - Broekhoff

    In 2004 deed er weer eens een nederlands bedrijf mee op het internationaal vuurwerkfestival van knokke-Heist. Het bedrijf Broekhoff was de uitverkorne om mee toe doen. Uw schrijver in dit verhaal was verantwoordelijk voor de soundtrack welke onder dit vuurwerk zat.

    Nederland zou de eerste show schieten van editie 2004 van dit festival. Dus ik was wel benieuwd wat men er van zou maken.Aan de soundtrack zou het in iedergeval niet liggen. al voordat ik in Knokke aankwam was ik al redelijk nerveus. per slot van rekening zouden meer dan 25.000 mensen mijn soundtrack die onmder het vuurwerk zat. Bij aankomst snel ons parkeerplek opgezocht.

    toen de show eenmaal begonnen was vielen de zenuwen gelukkig helemaal van me af. En konden we de show gaan bekijken, samen met de muziek. Tsja, wat zal ik zeggen het was een leuke show, maar je kan wel goed zien dat men in nederland niet vaak een grote pyromusical schiet. Natuurlijk heb ik dit vuurwerk ook gefilmd, Ik heb er tevens de originele soundtrack onder gemonteerd. Je kan het filmpje *hier* downloaden. Veel kijkplezier!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Red Baron bedankt voor deze film.
    Moet zeggen ook hier weer sprake van een zeer geslaagde show.
    Zowel qua vuurwerk,muziek en film.
    Voor mij een hoogtepunt na 9 minuten de mines op Eye of a tiger van Survivor en de finale met een geweldig mooi effect. Hoe laat dit effect zich eigenlijk omschrijven?
    De soundtrack vind ik top. Echt zo goed getimed. En diverse muzieksoorten.
    Best wel trots dat een Nederlands bedrijf van zich laat horen trouwens.
    Zijn ze met deze show in d eprijzen gevallen? Het is maar een detail hoor.
    Misschien weet je het niet meer.
    Maar in ieder geval: bedankt voorzover weer.











    Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Knokke-Heist 2004 Internationaal Vuurwerkfestival: Nederland - Broekhoff

    In 2004 deed er weer eens een nederlands bedrijf mee op het internationaal vuurwerkfestival van knokke-Heist. Het bedrijf Broekhoff was de uitverkorne om mee toe doen. Uw schrijver in dit verhaal was verantwoordelijk voor de soundtrack welke onder dit vuurwerk zat.

    Nederland zou de eerste show schieten van editie 2004 van dit festival. Dus ik was wel benieuwd wat men er van zou maken.Aan de soundtrack zou het in iedergeval niet liggen. al voordat ik in Knokke aankwam was ik al redelijk nerveus. per slot van rekening zouden meer dan 25.000 mensen mijn soundtrack die onmder het vuurwerk zat. Bij aankomst snel ons parkeerplek opgezocht.

    toen de show eenmaal begonnen was vielen de zenuwen gelukkig helemaal van me af. En konden we de show gaan bekijken, samen met de muziek. Tsja, wat zal ik zeggen het was een leuke show, maar je kan wel goed zien dat men in nederland niet vaak een grote pyromusical schiet. Natuurlijk heb ik dit vuurwerk ook gefilmd, Ik heb er tevens de originele soundtrack onder gemonteerd. Je kan het filmpje *hier* downloaden. Veel kijkplezier!

    Comment


      #3
      Zoals moontan al zegt moet ik je toch ook ff complimenteren met de muziekkeus!!
      Rustig en up-beat lekker door elkaar precies zo als ik ook zou doen echt goed!!
      Werd ook goed op de muziek geschoten vooral met de (blok)fluit op een gegeven moment is gewoon heel goed zo!!
      Verder lekker druk en veel geschoten echt netjes!!

      Comment

      Working...
      X