Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Deventer kermis vuurwerk 09-06-2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Deventer kermis vuurwerk 09-06-2023

    Provincie: Overijssel
    Stad/dorp: Deventer
    Locatie: Bolwerksweg / Wellekade
    Datum: Vrijdag 9 juni 2023
    Tijdstip: 23:00 uur
    Schietbedrijf: DFP
    Max. kaliber: Consumenten en professioneel vuurwerk
    Bijzonderheden: Zomerkermis Deventer



    Vorige editie:

    Laatst aangepast door pyrofan#1; 17 May 2023, 13:10. Reden: Opmaak
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    #2
    Waarschijnlijk hier weer aanwezig. Was vorig jaar zeker de moeite waard!

    Comment


      #3
      Show begint 23:00, https://www.kermisdeventer.nl/activi.../vuurwerkshow/
      max kaliber is 3"

      Comment


        #4
        Het was een aardige rit maar ik stond alweer even zonder kruit en met een showtje van DFP zit het altijd goed, dus we zijn lekker richting Deventer gereden. Toen we op de locatie waren, stonden we helaas wat ver voor het vuurwerk vanwege nog een stuk prive grond wat tussen ons en het water + vuurwerk stond. Maar toen het vuurwerk begon was het uiteindelijk totaal niet erg, er werd vooral met shapes gewerkt en de wind stond onze richting op dus dat scheelde weer wat meters van het vuurwerk 😁 Echt een geweldige show gezien, ik herkende wat producten van onze markt en Duitse markt. Er werd goed gebruik gemaakt van super kwaliteit producten met soms echt een snoeiharde burst. Zo ben ik benieuwd welke de 1e chry crackling waaier was op 01:55 ( een prof waaier of misschien T1/T2 singlerows? ) want die burst was echt bizar goed. Evenals later bij een zelfde soort schietwijze van een mixed crackling palm effect geloof ik op 03:20 . Er werd ook veel met kleuren gewerkt waar ik altijd fan van ben en de ABA salutes mochten ook niet ontbreken. Echt een super show, zeker behorend in de top van de DFP showtjes. De shells waren ook echt super terwijl het maar 2.5" was, ik heb veel grotere formaat shells gezien die een kortere brandingsduur hebben dan deze kleine shells. Ook de 50mm cakes waren heel goed! Volgens mij waren deze van Blackboxx want ik herkende een aantal ( misschien kan Bob dit bevestigen ). Op 00:51 bijvoorbeeld de Loki en zo een paar herkenbare. Super bedankt weer voor de top show Bob en de rest van de crew, het was de lange rit zeker waard. Volgend jaar zeker weer!

        Comment


          #5


          Prachtigs show!
          https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

          Comment


            #6
            Heeeeeerlijke show gezien en heel wat liefhebbers gesproken, top avond gehad!

            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #7
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Prachtig showtje weer van DFP!

                  Comment


                    #10
                    WAs weer zéér de moeite waard! Een flinke rit, maar dit kaliber shows begint in Nederland zeldzaam te worden. Hiervoor rij ik graag 2 uur enkele reis. Zalige producten, heel erg hoge kwaliteit shells, mooie combinaties en ook een goede finale. Die ABA salutes zijn echt krankzinnig hard vanaf deze afstand.
                    Thanks DFP en alle bouwers!

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      Dat was een aardig eindje rijden maar dit zijn wel de showtjes waar ik graag wat langer voor in de auto zit. Eenmaal in Deventer aangekomen was het nog een half uurtje wachten te de show zou beginnen. De kade begon al aardig vol te lopen maar iets hoger was er nog meer dan voldoende plek. Spullen neergezet en onder het genot van een (inmiddels iets minder koud) biertje lekker staan kijken en foto's staan maken.













                      Comment


                        #12
                        Echt wel een mooie show zeg, valt me altijd wel op dat dit soort dingen vooral in het noorden van het land te vinden zijn. Andere mentaliteit of vooral meer ruimte? Vind het toch wel veel van het goede om daarvoor dik 1,5u enkele reis te maken.
                        https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                        Comment


                          #13
                          Vrijdagavond met een aantal liefhebbers afgereisd naar Deventer en eenmaal daar kwamen we nog meerdere bekenden tegen. Altijd gezellig en goed om te zien dat er weer eens een show was waarbij toch flink wat forumleden aanwezig waren. De foto's van het opbouwen zagen er ontzettend goed uit en toen werd al snel duidelijk dat er ook nu weer gebruik zou worden gemaakt van veel kwalitatief hoogwaardig materiaal. Maar eigenlijk is dat bij DFP geen verrassing.

                          Fantastische show. Goed uitgewerkte thema's, een mooie afwisseling van verschillende topproducten, veel creativiteit en goede omstandigheden. De Show tails in de opening presteerden erg goed en de ABA salutes in verschillende kalibers beukte er weer flink op los, maar ook een aantal profblokken hadden een burst om u tegen te zeggen, waaronder de Loki van Blackboxx. De Crossette Batterie XXL blijft keer op keer geweldig en ook het thema met de Hibiskus was erg geslaagd. De Funke cakes in fanshape waren eveneens geweldig en dit wil ik op die manier nog wel vaker zien. Ook de finale met o.a. de Kingstown Hangover was weer puur genieten. Ik hoop dat DFP er nog een paar in de bunker heeft staan en dat we die nog vaker gaan zien dit jaar. Onwijs genoten van de show en ik heb mij laten vertellen dat het max. kaliber 2,5" was. Echt ongekend wat ze uit de shells kunnen persen in dit kaliber en dan vooral de cilindertjes met meerdere reports. Ongekend goed. Wederom complimenten voor DFP en de productkeuze.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment

                          Working...
                          X