Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Hoorn 18-08-2023 Kermis

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Hoorn 18-08-2023 Kermis

    Provincie: Noord-Holland
    Stad/dorp: Hoorn
    Locatie: Westerdijk, kermisterrein
    Datum: Vrijdag 18 augustus 2023
    Tijdstip: 22:00 uur
    Schietbedrijf: ...
    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Kermis

    Zaterdag 10 augustus: opening Zondag 11 augustus: kermis-misDe kermis-mis met Bernhard van Welzenes – pastoor van de binnenvaart, circus en kermis is om 11.00 uur. Zoals gebruikelijk op de autoscooter aan de Gedempte Turfhaven. Na de mis is er een samenzijn in de poffertjeskraam op het Dal. Maandag 12 augustus: ouderenmiddag en roze maandagOp ouderenmiddag […]
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 18 May 2023, 17:30. Reden: Opmaak
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    #2
    Nog meer mensen die hier heen gaan!
    Was 3 of 4 jaar geleden voor het laatst een hele dikke show met proffesioneel vuurwerk synchroon met muziek.

    Comment


      #3
      Voor de twijfelaars, ik lees net dat er een budget van €25.000 is uitgetrokken voor deze show. Dat lijkt mij wel netjes. Ik ga wel even kijken vanavond

      Comment


        #4
        Hoe zit het met parkeren en de drukte bij deze show?
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          #5
          beste gewoon op dijk staan zo dicht mogelijk met auto in galgebocht heb je meestal mooiste uitzicht

          Comment


            #6
            Fototje van de opbouw, 3 pontons als ik het goed zag in elk geval tot 5" Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20230818_132142547.jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,2 KB
ID:	1598667

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
              beste gewoon op dijk staan zo dicht mogelijk met auto in galgebocht heb je meestal mooiste uitzicht
              In het artikel bovenstaand staat dat je op het nieuwe stadsstrand perfect uitzicht hebt.
              Zelf geen ervaring hoe dat eruit ziet en waar het exact ligt.

              Comment


                #8
                Is wel vaak druk ja, wij parkeren rond om het ziekenhuis, of industrieterrein daarnaast. Stukje lopen, en van af de dijk kijken. Dan zit je er recht voor.

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Working...
                  X