Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Hilversum - 5 mei 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #17
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #18
        Het was niet slecht. Ik vond het vooral veel. En zonde dat de wind onze kant op stond. Prima avond gehad, hoop gezellige mensen.

        Comment


          #19
          Iemand die weet of die fish cake vanaf 1.00 ongeveer een Nederlandse is?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door 1Salute Bekijk bericht
            Iemand die weet of die fish cake vanaf 1.00 ongeveer een Nederlandse is?
            Ja dit is de Blue Sharks, een 75sh compound van Red Wire. Zit ook een erg leuke versnelling in en zo in meervoud tijdens een show vond ik hem goed overkomen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Hierbij ook nog even mijn film.
              Het was een leuke show, maar het wordt helaas wel elk jaar minder. Er waren nu bijvoorbeeld geen 2,5 inch shells meer bij. Desondanks is er heel mooi kwaliteitsmateriaal ingezet, waar ik dan ook van heb genoten. Prachtige Ricasa single shots, leuke Spaanse reportmines, en zelfs een uniek wiel. Wat er een beetje ontbrak naar mijn smaak is een goede opbouw met leuke thema's. De finale was ook maar zo-zo.
              Desondanks heb ik een leuke avond gehad. Veel bekenden weer gezien!

              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #22
                Krijg nou wat, mijn account werkt nog na al die jaren. Voor mij is dit al sinds ik een kleine hummel was een thuiswedstrijd en ieder jaar weer een genot om in mei een vuurwerkshow te zien zo dicht bij huis. Ik kijk wellicht met een minder kritisch oog dan anderen, ik heb erg genoten van het vuurwerk. De opening met het wiel was weer iets nieuws, de mines met de fel rode flitsen/sterren (ik ben het jargon een beetje verleerd inmiddels) deden het eigenlijk wel mooi in de rook. Ik heb wat oude bekenden gezien, lekker in de rook gestaan en troep in de ogen gehad en op de terugweg was de rook nog ver in de straten van Hilversum te zien en te ruiken. Het deed me eigenlijk gewoon heel erg denken aan oud en nieuw. Ik ben het wel met de rest eens dat het ontbreken van salutes echt een gemis was in de show.
                Gr. Alex:bye:

                Comment


                  #23
                  Ter inspiratie voor hilversum 5 mei 2024.

                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                    Ter inspiratie voor hilversum 5 mei 2024.

                    ja bizar dit, finale ook abnormaal
                    I love Mines

                    Comment

                    Working...
                    X