Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Eiland van Maurik - 15 juli 2023 + 29 juli 2023 + 12 augustus 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Eiland van Maurik - 15 juli 2023 + 29 juli 2023 + 12 augustus 2023

    Provincie: Gelderland
    Stad/dorp: Maurik
    Locatie: Eiland van Maurik
    Datum: Zaterdag 15 juli 2023 + zaterdag 29 juli 2023 + zaterdag 12 augustus 2023
    Tijdstip: Vermoedelijk 22:30 uur
    Schietbedrijf: DFP
    Max. kaliber: Consu en PSE
    Bijzonderheden: Georganiseerd door Vakantiepark Eiland van Maurik

    Beelden 2022:




    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Probeer er weer eentje mee te pikken dit jaar

    Comment


      #3
      Ook ik probeer weer minimaal 1 showtje mee te oakken, het is ondertussen vaste prik geworden. Niet heel dichtbij voor zo'n klein showtje maar DFP weet er wel het maximale uit te halen. Leuk sfeertje altijd met wat liefhebbers die ieder jaar weer komen.

      Comment


        #4
        Staat genoteerd.
        Ik denk dat ik 15-07 in coma ligt omdat ik die dag terugkom van zomerkamp.
        Laatst aangepast door the cigarman; 11 June 2023, 22:46.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #5
          Sinds corona eigenlijk vaste prik, aangezien dit toen een van de eerste showtjes was die weer doorging.

          Erg leuke showtjes van DFP, wat rand-entertainment, best wat freaks die even komen kijken en zelfs een koud biertje er bij.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
            Staat genoteerd.
            Ik denk dat ik 25-07 in coma ligt omdat ik die dag terugkom van zomerkamp.
            Zolang je 15/7 maar niet in coma ligt….

            Comment


              #7
              15 juli heb ik vakantie dus dat komt goed uit. Ik ga kijken of ik daar bij kan zijn.
              https://store.steampowered.com/curator/43922535

              Comment


                #8
                Kwam zojuist onderstaande video tegen op het kanaal van PyroManiac van de show van gisteravond. Zoals we van DFP gewend zijn weer een toffe mix van consumenten vuurwerk en PSE, waarbij wederom veel aandacht is voor de productkeuze. Enkele toppers die ik herken op onderstaande beelden:



                Serpent 25 van het WCKD Heroes Assortiment - Magnum
                Multicolor Fan Crossette - Broekhoff
                Decibel - Wolff
                Crossette Batterie Bunt 30mm - Röder
                Tycoon - Wolff
                Grand Crown - Wolff
                W-triple Layer / W-Shape Dominator - Magnum/Broekhoff
                Weissblinker Pink - Funke
                Time Rain Willow Crossette Fan - Broekhoff
                Return of the Phoenix
                Rainbow Chry / Dahlia Madness - Magnum/Broekhoff
                Ultimate Chry / Caïro Crackling - Broekhoff/Magnum
                Red Alert - Wolff
                Colourful Glittering Willow - Xplode
                Laatst aangepast door pyrofan#1; 17 July 2023, 14:09.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Voor de mensen die vanaf Tiel komen.

                  De brug over het Amsterdam Rijnkanaal is afgesloten.

                  N835 Rooyensteinse brug: Werkzaamheden voor een veiligere weg op Rooyensteinse brug



                  Provincie Gelderland voert van maandag 10 juli tot en met vrijdag 22 september 2023 werkzaamheden uit aan de N835 op de Rooyensteinse brug over het Amsterdam Rijnkanaal. Hiermee lossen we een verkeersveiligheidsknelpunt op en wordt de inrichting en veiligheid van de weg verbeterd. Fietsers kunnen straks achter een barrière veiliger over de brug en te breed landbouwverkeer wordt met een detectiesysteem over de brug geleid. Zo rijdt het verkeer veiliger en vlotter door.



                  Tijdens de werkzaamheden is het noodzakelijk de brug af te sluiten voor doorgaand verkeer.
                  Je kan via industrie terrein Medel rijden, of een afslag verder rijden (Echteld).
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #10
                    Leuke show weer gezien vanavond. Maurik staat jaarlijks op de planning en het lijkt steeds beter te worden, ook drukker dus dat zegt genoeg. Ik had eigenlijk dezelfde show als 2 weken geleden verwacht van wat ik op film zag maar er werden nu andere producten geschoten, waarvan sommige echt super goed.

                    Een schietlijstje kom ik later mee maar op een gegeven moment kwamen er goud boeketten voorbij op 01:58 die op 2" leken qua stijglading + burst + spreiding en na het goud kwam er prachtig wit wat nog veel groter uitviel ( Funke Kamuro heet die cake uit m'n hoofd gezegd ). Ik dacht eerst dat het T2 50mm singleshots waren maar ze vielen zelfs nog veel groter uit en dat voor 30mm, ongekend goede cake. Dat is een product die de huidige absurde prijzen waard is als grote uitzondering. Het Crossette element was ook leuk en scoort altijd goed bij het publiek, met waarvan ik het vermoed vooral de Splitting Rainbow van GBV die prachtig overkwam op 02:56. De Kingstown Hangover en de Cairo crackling vielen natuurlijk ook positief op met de snoeiharde burst. Verder tussendoor leuke cakes met een prima gemiddelde burst
                    , waarvan ik vermoed dat er redelijk wat Argento was omdat de tails me aan Funke doen denken en de burst een beetje 'maximaal' voor kooiloos klonk ( je herkent de klank van de burst in real life ). Ik vermoed ook wat Magnum/Broekhoff cakes, die vaker worden gebruikt in Maurik. De spinner naar blinker was een beetje laf qua burst en spreiding, die zou ik zelf niet kopen maar was voor de show een leuk element. Voor de finale duurde een crackling cake nog wat lang jammer genoeg, dat hield het tempo er net uit van de pre-finake naar de finale. Je merkte trouwens wel bizar veel verschil tussen de Cairo crackling en die cake in burst, ben wel benieuwd welke dat was want de spreiding was dan wel weer prima en leuk met de kleuren er bij.

                    Daarna kwam toch de finale die een beetje Spaans overkwam, dat doet DFP tegenwoordig een stuk beter! Opbouwend met meerdere tonen zoals fluit, salute en sier effecten zeg maar. Ondanks de beperkte aantal producten die er gebruikt kunnen worden was dat perfect uitgevoerd. Als ik de filmpjes terug kijk heb ik een idee dat dit wel de beste van de 3 showtjes was, al zagen de andere er ook goed uit. Zeker meer dan tevreden voor de afstand die ik moest rijden.

                    Comment


                      #11
                      Wederom een prima show met veel bekende artikelen inderdaad. Als dat de Kamuro van Funke is dan is dat oprecht een goede Beuker zeg.

                      Comment


                        #12
                        Even een correctie, die 'Funke cakes' op 01:58 waren een beetje te mooi om waar te zijn. Dat waren 48mm PSE singleshots met toevallig exact datzelfde effect. Dat was een beetje te mooi om waar te zijn voor de Funke Kamuro al viel die vorig jaar ook super uit.

                        De gene die op de Splitting Rainbow leek was een Duitse crossette cake en voor de rest werd er zo goed als geen Argento geschoten.

                        Comment

                        Working...
                        X