Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kruitfunding Mascleta Nocturna 29 oktober 2022 - Eibergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Luuk, DreamFireworks, Europla en de rest bedankt voor het organiseren van deze vette show!


    Echt iets om een traditie van te maken welke hopelijk elk jaar groter wordt, het doneren door liefhebbers maakt dit extra speciaal! Geeft een goed gevoel dat je zelf hebt bijgedragen, zal het goede voorbeeld geven en mijn bijdrage voor volgend jaar ook verhogen

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
      Met een autorit van 2 uur achter ons, even een pitstop bij de plaatselijke snackbar, en door naar het veld om plaatjes te schieten voor DreamFireworks.
      Na een praatje te hebben gemaakt met Jolanda en Frits was het, wij gaan even door, je weet de weg.

      Meteen maar even de hekken in om onder de lijnen te lopen, waar nog hard gewerkt werd, wat een verschil met vorig jaar, toen alles in plastic hing tegen het onheil wat savonds toe zou slaan.

      Bij de vrachtwagens werd ondertussen door de mannen van Europla de cue's met salutes voorbereid, daar maar even een kijkje nemen, onderweg nog even een praatje met Luuk staan maken, nogmaals Luuk, fantastisch georganiseerd weer!

      Tijd voor een snelle hap in de zelfde snackbar, waar een aantal bekenden ook hadden besloten dat het maar eens een avondje frituut moest worden, en na wat Fallas verhalen opgehaald te hebben, langzaam maar weer richting het veld om naast de regie m'n camers spullen voor te bereiden.

      Wat een prima show was het weer, even terug naar Falles, mede door de temperatuur en het gezellige sfeertje had het zo een middagje Valencia kunnen zijn.

      Na de show nog wat na staan praten, ondanks de niet geplande lange pauze tot de finale, wat mij overigens niet stoorde, was iedereen vooral nog vol enthousiasme over de show.

      Nogmaals iedereen bedankt voor deze mooie beleving!

      [ATTACH=CONFIG]67562[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]67563[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]67559[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]67560[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]67561[/ATTACH]



      @Palm Tree ... Kanonnne, wat een onwijs lekker geluid in die video!
      2024 >> 25

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
        Komend jaar weer ff plannen maken.
        God, wat ziet dit er weer gaaf uit !!
        Helaas kon ik (weer) niet deze dag, maar mocht je het voor elkaar krijgen komend jaar, dan moet alles maar een keer wijken !!

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
          @Palm Tree ... Kanonnne, wat een onwijs lekker geluid in die video!
          Thanks, gewoon m'n Samsung Galaxy S20
          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

          Comment


            #95
            Nogmaals bedankt Vuurvent en allen die geholpen hebben om het weer mogelijk te maken. Het was wederom een geslaagde editie en wat mij betreft volgend jaar gewoon weer..
            We kwamen rond half 7 aan, toen was er nog genoeg plaats vooraan bij het hek. Later kon je goed zien wat een enorme mensenmassa erop af kwam! Mooi om te zien dat vuurwerk bij velen leeft zo eind oktober.

            Omdat er nog niet genoeg beelden te vinden zijn op YT, hierbij mijn filmpje:

            Comment


              #96


              Hierbij mijn video,
              Wat een show! Bijna 10 minuten kippenvel!

              Comment


                #97
                Het was weer top vuurvent! Complimenten dat je het weer geregeld hebt.

                Comment


                  #98
                  Helaas dit jaar wederom niet in de gelegenheid geweest om aanwezig te zijn, hopelijk is driemaal scheepsrecht.

                  Comment


                    #99
                    Prachtig stukje op het nieuws gedeelte van de gemeentepagina! https://www.nieuwsuitberkelland.nl/2...w-op-de-kaart/

                    Ik denk dat we nog wel een keertje welkom zijn..
                    Attached Files

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Xavier Bekijk bericht
                      Prachtig stukje op het nieuws gedeelte van de gemeentepagina! https://www.nieuwsuitberkelland.nl/2...w-op-de-kaart/

                      Ik denk dat we nog wel een keertje welkom zijn..
                      Dat is tof zeg!

                      Comment


                        word er dit jaar ook nog iets georganiseerd? ben er namelijk niks van tegen gekomen of was vorig jaar al de laatste editie?

                        groetjes

                        Comment


                          Nee helaas niet.
                          Komt omdat bij een nieuwe editie we ook de beveiliging en hekwerk zouden moeten ophoesten a 4000 euro, gemeente geeft aan er niks in te zien om mee te sponseren. Men wil zoiezo een show die vorig jaar kan evenaren dan moet je al 15.000 euro ophoesten met die extra kosten en ik denk dat dat wat hoog gegrepen is omdat het vorig jaar erg moeizaam ging. Ik zit dan eerder te denken aan een evenementen locatie waarbij iedereen door middel van een ticket meebetaald. Maargoed dan is het wel de bedoeling dat de show kwa kosten uiteindelijk met de kaartverkoop gedekt is, ik ken het bedrag niet voorschrieten namelijk dus we gaan hier nog even over na denken. Dus wellicht een ander jaar weer.
                          De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                          Comment

                          Working...
                          X