Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

    Goeiedag allemaal.
    Zoals we allemaal merken zijn er bijna geen tot weinig vuurwerk shows, ikzelf ben altijd gewend om meerdere keren per jaar europa af te reizen om de grootste vuurwerkshows te bezoeken.
    Helaas is dat op het moment ook erg schaars en heb ik eigenlijk het idee opgedaan om een Mascleta Nocturna in Nederland van de grond te krijgen.
    Ikzelf heb een vrij grote achterban op youtube waar ik altijd mijn video's deel wat betreft vuurwerkshows etc.
    Nu heb ik recent een pilot gehouden of men dit een goed idee vond, en daar was men echter heel erg positief over, dus ben ik hier wat mee gaan doen.
    Nou is het een lastig verhaal om een Mascleta überhaupt in Nederland van de grond te krijgen, maar via overleg dat er geweest is komt het erop neer dat de gemeente Eibergen hierop een goedkeuring geeft, 31 Oktober is er dan een meerdaags halloween weekend en een grote braderie in dit plaatsje, ter afsluiting gaat deze Mascleta Nocturna zorgen voor de afsluiting van dit feest.
    Maar dit kan ik niet alleen ophoesten, vandaar dat ik een crowdfunding ben begonnen om dit met elkaar voor elkaar te krijgen, voor liefhebbers, door liefhebbers.
    Ik heb hiervoor Frits van Dream Fireworks ingeschakeld die ervaring heeft met de Mascleta waaronder die voor het laatst in Scheveningen 2014 geschoten is, het wordt naderhand wel weer een keertje tijd toch ;-)
    Ook vindt hij dit een zeer goed initiatief en is bereid hier zijn steentje aan bij te dragen, hij hoeft er dan ook geen profijt van te maken en rekent geen import kosten omdat hij dat combineert met zijn bestelling voor andere shows, dank hiervoor. Dat betekent dat iedere euro besteed zal worden aan het vuurwerk waar ook inkoopsprijs voor gerekend wordt.

    Doneren kan enkel via de link in de beschrijving van deze video!!! (Dit om te voorkomen dat mensen zich voordoen als mij)

    Mocht op ondergenoemde datum de show door de maatregelen niet door kunnen gaan zal deze verplaatst worden naar een nieuwe datum wanneer het wel kan.

    Hieronder een korte uitleg video.



    Plaats: Eibergen (GLD)
    Locatie: Wandelpark De Maat
    Wanneer: Zondag 31 Oktober 2021
    Wie: Dream Fireworks
    Tijd: 19:30




    Doel behaald, zie update video! GEEN VIP en VIP + TOUR meer
    Laatst aangepast door vuurvent; 25 July 2021, 19:02.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

    #2
    Heel benieuwd wat dit gaat geven. Staat zeker in de agenda.
    Laatst aangepast door YorickT; 12 July 2021, 21:01.

    Comment


      #3
      Mooi initiatief Luuk!

      Half uurtje bij Enschede vandaan, als k kan ben ik erbij.

      Misschien heb ik het gemist, maar tot wanneer kan er gedoneerd worden? Denk dat ik pas in Oktober weet of ik erbij kan zijn, en hoe zeer ik het initiatief steun, tis zonde om wat te doneren en er zelf niet bij te zijn

      Comment


        #4
        Geweldig initiatief en respect voor het idee Luuk. Ook mooi dat er een mogelijkheid is voor een rondleiding. Ik denk dat hier ook zeker animo voor zal zijn. Helaas de mascleta in Scheveningen destijds niet meegemaakt, maar dit klinkt alvast veelbelovend. Dit ga ik zeker in de gaten houden.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          In agenda gezet. Helaas kan ik financieel gezien niet bijdragen, het rijden er naar kost me al een hele tank terwijl ik al erg krap bij kas zit. Sorry. Maar als het echt doorgaat ga ik t zeker vastleggen
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            Mooi en origineel initiatief. Wat is het streefbedrag of is dat flexibel?

            Comment


              #7
              Geweldig idee kerel! Staat in de agenda genoteerd en zal natuurlijk ook mijn bijdrage leveren hiervoor.

              Comment


                #8
                Heel erg gers en uniek initiatief, Luuk.

                Wanneer denk je dat de gemeente Eibergen definitief instemt met dit idee en het zwart op wit staat?
                Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                  Geweldig initiatief en respect voor het idee Luuk. Ook mooi dat er een mogelijkheid is voor een rondleiding. Ik denk dat hier ook zeker animo voor zal zijn. Helaas de mascleta in Scheveningen destijds niet meegemaakt, maar dit klinkt alvast veelbelovend. Dit ga ik zeker in de gaten houden.
                  Bedankt, ja toch, vindt dat zelf ook altijd leuk om bij de opbouw van een show te kijken, ook is het dan gemakkelijker om tot het uiteindelijke bedrag te komen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                  In agenda gezet. Helaas kan ik financieel gezien niet bijdragen, het rijden er naar kost me al een hele tank terwijl ik al erg krap bij kas zit. Sorry. Maar als het echt doorgaat ga ik t zeker vastleggen
                  Dat geeft niets, als je maar geniet.


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
                  Heel erg gers en uniek initiatief, Luuk.

                  Wanneer denk je dat de gemeente Eibergen definitief instemt met dit idee en het zwart op wit staat?
                  Het is al geregeld, ik heb een contact die toevallig daar in de gemeenteraad zit en heeft dit recent al geregeld, dit was dan ook het belangrijkst, de politie en de brandweer zien ook geen problemen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                  Mooi en origineel initiatief. Wat is het streefbedrag of is dat flexibel?
                  6000 is het streefbedrag daar kunnen we echt een grote show mee maken, het is dus voor alle partijen non profit, dat is een voordeel.
                  Als er meer binnenkomt wordt het meer.
                  De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                  Comment


                    #10
                    Kunnen we Amstel aanschrijven? Ik dacht dat hun in valencia ook het 1 en ander sponsoren? Misschien zitten er nog grote bedrijven in de omgeving die ondanks corona goed boeren? Show in aalsmeer word ook altijd goed gesponsord door bedrijven in de omgeving.

                    Hoe zit het eigenlijk met de veiligheid afstanden in nederland mbt mascletas? Verrekijker werk of valt dat wel mee?
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      #11
                      Geweldig initiatief! Georganiseerd door échte liefhebbers vóór echte liefhebbers.We hebben de afgelopen periode al veel moeten missen op dit gebied,en het is geweldig om ook op deze manier ook de pyrotechnische branche een hart onder de riem te kunnen steken...Very Nice!
                      http://youtube.com/user/ broodje pyro

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                        Kunnen we Amstel aanschrijven? Ik dacht dat hun in valencia ook het 1 en ander sponsoren? Misschien zitten er nog grote bedrijven in de omgeving die ondanks corona goed boeren? Show in aalsmeer word ook altijd goed gesponsord door bedrijven in de omgeving.

                        Hoe zit het eigenlijk met de veiligheid afstanden in nederland mbt mascletas? Verrekijker werk of valt dat wel mee?
                        50 meter tot de kooi, candles 70m, shells 2,5" /3 op 120 was de bedoeling
                        De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                        Comment


                          #13
                          Super mooi initiatief, als het past komen we zeker langs en een donatie komt er sowieso!

                          Comment


                            #14
                            Dé gemeente Eibergen bestaat (helaas) niet meer, en ik wist ook niet dat er een braderie aanstaande is in ons dorp.. maar wat een leuk initiatief. Ik heb niet alles goed doorgelezen maar ging af op Eibergen.. hoe kom je erbij om daar / hier wat te gaan doen?

                            Comment


                              #15
                              Als mijn geld binnen zal ik een kleine donatie doen. Altijd mooi als er zo'n initiatief word gehouden.

                              Comment

                              Working...
                              X