Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkshow Zuidlaardermarkt 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkshow Zuidlaardermarkt 2023

    Provincie: Drenthe
    Stad/dorp: Zuidlaren
    Locatie: Leemkuilenweg Zuidlaren
    Datum: 14 oktober 2023
    Tijdstip: 20:00
    Schietbedrijf: Caffero Event Fireworks
    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Zuidlaardermarkt 2023

    Op zaterdagavond om 20.00 uur begint de spectaculaire vuurwerkshow, verzorgd door Caffero Event Fireworks. Zoals de laatste jaren gebruikelijk wordt het vuurwerk afgestoken vanaf de Leemkuilenweg. Deze weg is vanwege het opbouwen van de vuurwerkshow al vanaf zaterdagochtend 09.00 uur afgesloten voor alle verkeer, inclusief fietsers en voetgangers. Zowel langs de Emmalaan als vanuit de wijk Zuid*Es heeft het publiek uitstekend zicht op het vuurwerk.
    Vuurwerk is geen misdaad!

    #2
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20231012_185251.jpg
Vertoningen:1
Grootte:225,1 KB
ID:	1599681

    Krantenartikel uit de lokale krant. Tot 6 inch wordt er geschoten.
    Vuurwerk is geen misdaad!

    Comment


      #3
      Zin in!!!

      Maar het meest innovatieve heb ik mijn twijfels bij...

      zo'n 6 inch met cracklingeffecten heb ik nog nooit gezien de afgelopen jaren

      We zullen het zien
      Kruit zit in je bloed!

      Comment


        #4
        Wordt mijn eerste keer vanavond. Heeft er iemand nog tips voor een mooie plek om de show te bekijken?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jax Bekijk bericht
          Wordt mijn eerste keer vanavond. Heeft er iemand nog tips voor een mooie plek om de show te bekijken?
          Langs de Emmalaan is genoeg plek. Bij het zwembad
          Vuurwerk is geen misdaad!

          Comment


            #6
            De show was behoorlijk korter dan vorig jaar?
            2024 >> 25

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
              De show was behoorlijk korter dan vorig jaar?
              Misschien vanwege prijsstijgingen? Desalniettemin heb ik een leuk showtje gezien. Mocht inderdaad wel wat langer duren, maar wat er geschoten werd was goed!

              Comment


                #8
                Puur kijkende naar de show was het wel leuk, maar niet heel bijzonder. Wat betreft de producten die geschoten werden was het zeer zeker interessant. Heb een aantal zeer mooie shell's gezien (en gevoeld). En inderdaad 6 inch met crackling effecten.

                Al met al een prima avondje gehad.

                Comment


                  #9
                  Mooie show gezien in Zuidlaren. Er waren genoeg mensen op de been (van jong tot oud) om het spektakel te aanschouwen. Goede mix van F2 en shells. Alle effecten die momenteel op de markt verkrijgbaar zijn kwamen voorbij. Het middenstuk werd opgesierd door rode en groene Falling Leaves shells. De shell boeketten met crackling in het midden, die vooraf gepromoot waren in de advertentie, maakten veel indruk. Einde met crossettes in V-shape geschoten gecombineerd met crackling spider tails was schitterend. Mijn eerste show dit jaar, lekker! Smaakt naar meer.

                  Comment


                    #10
                    Was zeker een mooie show. Vind alleen dat parkeren daar een ramp.
                    >0597<

                    Comment


                      #11
                      De vuurwerkshow vond ik echt beneden de maat en qua aansturing verre van professioneel. Sommige F2 cakes waren niet gelijk aan elkaar, waardoor de ene eerder klaar was dan de andere. Ook qua opbouw, tijd en combinaties kon dit beter.

                      Totale show niet eens 10 minuten

                      Wat wel mooi was, waren de grote shells met crackling (nu wel gezien) en ik meende ook een soort van ghost-shells te hebben gezien. Consumentenvuurwerk op die afstand is waardeloos (+/- 200 - 300 meter). Komt wel mooi over qua shells

                      Heb alle shows gezien tijdens de Zuidlaardermarktweek en op de oude lokatie (achter de PBH) heb ik 1 x een show gezien waar je U tegen zegt.

                      Wat zou zoiets kosten eigenlijk?
                      Kruit zit in je bloed!

                      Comment

                      Working...
                      X