Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] China Red Scheveningen - 07-03-2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zojuist de schietlijst ontvangen en daarbij de vraag of ik die met jullie wil delen. Dat laat ik me natuurlijk geen 2 keer zeggen, dus hierbij de schietlijst voor morgen.

    Let op: Alle artikelen worden per stuk afgestoken en het gaat om bestaande productie om zo een goed beeld te schetsen.

    1. Mistral 16sh
    2. Manipulator 16sh
    3. Big Eruption (fontein)
    4. Las Fallas 36sh
    5. Dog 36sh
    6. Pig 36sh
    7. Rooster 36sh
    8. I am Fan 68sh
    9. Angel Dust 70sh
    10. Crack Attack 40sh
    11. Inspiration 4x25sh
    12. Ghost Town 40sh
    13. Airbomber 148sh
    14. Best Solution 72sh
    15. V-Master 80sh
    16. Bulldozer 105sh
    17. Magic in the Air 144sh
    18. High Kick 144sh
    19. Construction 133sh
    20. Imperium 196sh
    21. Imagination 260sh
    22. Patriot 193sh
    23. Lumberjack 282sh
    24. Miner 452sh
    25. Obsessed 168sh
    26. Fire Festival 144sh


    Indien er nog vragen zijn over batches laat het dan even weten. Dan zal ik morgen mijn best doen om dat even na te kijken indien mogelijk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Ik mis de o.a. Salute 36 op de lijst?

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
        Ik mis de o.a. Salute 36 op de lijst?
        Klopt, zoals eerder is aangegeven op het forum worden bijna alle artikelen geschoten die onlangs ook tijdens de freakactie besteld konden worden. Echter ging op het laatste moment het feest niet door op de locatie in Duitsland en daarom is er gekozen om de demo op korte termijn in Nederland te laten plaatsvinden. Het totaalgewicht moest hierbij onder de 200kg blijven omdat er dan sprake is van een melding van ontbranding. Op deze manier kon de demo ook nog op korte termijn plaatsvinden aangezien de melding minimaal 14 dagen van tevoren moet worden gemaakt. Bij een hoeveelheid van meer dan 200kg gaat het om een ontbrandingstoestemming en deze moet men minimaal 14 weken van tevoren aanvragen. Een paar artikelen worden morgen dus niet geschoten, maar mijn inziens zien we de meest interessante en spectaculaire producten morgen wel in actie.

        Ik kijk er in ieder geval al enorm naar uit.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Lijst ziet er alsnog prima uit, mooi dat de freakactie nog een keer terug komt voor de twijfel gevallen. Ben benieuwd morgen, ga samen met mijn vrouw eerst ergens wat eten aan de boulevard dus wordt een prima avondje.

          Comment


            #35
            Lijst vertoont grote gelijkenis met die van de demo bij Makkelie in december.
            Zal wel geen toeval zijn

            Persoonlijk vond ik het destijds een eye opener voor wat betreft de kwaliteit van de artikelen van CR.
            In dat opzicht is het voor de "onbekenden" met CR zeker de moeite waard om te gaan kijken!
            Uiteraard met in het achterhoofd dat de freakactie eind mei nog een keer terugkomt...

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
              Lijst vertoont grote gelijkenis met die van de demo bij Makkelie in december.
              Zal wel geen toeval zijn
              Dan doet het net een stuk minder pijn dat ik er niet bij kan zijn. Veel plezier voor allen die wel kunnen en gaan. Zie de fimpjes wel verschijnen.

              Comment


                #37
                Zal er ook een finale geschoten worden?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door hdpveen Bekijk bericht
                  Zal er ook een finale geschoten worden?
                  Gezien de limiet van 200kg voor de demo, verwacht ik niet dat er een finale komt.

                  Comment


                    #39
                    Ben er ook bij, biertje mee. Mooie schietlijst. Prachtige dag vandaag... Yop
                    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door hdpveen Bekijk bericht
                      Zal er ook een finale geschoten worden?
                      Er zal geen finale geschoten worden, met de schietlijst zitten we al aan de max van 200kg.
                      Enkel de Miner is al ruim 30kg

                      Comment


                        #41
                        Te ver weg, maar natuurlijk reuze-interessant omdat ik veel producten gekocht heb ik de freak-actie.
                        Ik neem aan dat er mensen zijn die dit gaan filmen en online zetten?

                        Alvast bedankt daar voor!!

                        Groeten uit het hoge Noorden
                        Kruit zit in je bloed!

                        Comment


                          #42
                          Zeker weten dat er meer dan genoeg films komen.

                          Comment


                            #43
                            1e sfeerfoto
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	JPEG_20200307_190900.jpg
Vertoningen:1
Grootte:80,1 KB
ID:	1579113

                            Comment


                              #44
                              Veel plezier op het strand!
                              Ik houd de Posts vanuit het ziekenhuis in de gaten (Dochter voor onderzoeken)

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ftg Bekijk bericht
                                Veel plezier op het strand!
                                Ik houd de Posts vanuit het ziekenhuis in de gaten (Dochter voor onderzoeken)
                                Hetzelfde hier, alleen ben ik wel aan het werk in het ziekenhuis (nachtdienst)

                                Comment

                                Working...
                                X