Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerk Eemnes - 9 december 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Demo] Vuurwerk Eemnes - 9 december 2023

    Winkel: Vuurwerk Eemnes
    Provincie: Utrecht
    Stad/dorp: Eemnes
    Locatie: Noordersingel 18B
    Datum: Zaterdag 9 december 2023
    Tijdstip: 19:00 uur
    Schietbedrijf: Caffero
    Max. kaliber: Show met professioneel vuurwerk
    Collectie: Vuurwerktoppers
    Bijzonderheden: ...

    Bijzonderheden: Op za. 09 december 2023 gaan wij een super leuke vuurwerkshow neerzetten voor jullie. Wij starten om 19:00 uur op het terrein van Welkoop en Vuurwerk Eemnes. Om de show goed en veilig te kunnen zien is de parkeerplek van de volkstuinen in Eemnes gereserveerd zodat iedereen de show goed kan zien.

    Wij gaan een deel van onze collectie Vuurwerktoppers afschieten zodat u al vast een voorproefje kan nemen wat u zelf kan kopen in de voorverkoop en losse verkoop bij Vuurwerk Eemnes en als klap op de vuurpijl eindigen wij met een eindshow met professioneel vuurwerk in samenwerk Caffero Fireworks.

    Uiteraard kan het alleen doorgaan bij de juiste weersomstandigheden.

    Parkeren kan in de wijken langs de Noordersingel 18b. Voor omwonende proberen wij de overlast te beperken en hopen wij ook dat de Eemnessers zoveel mogelijk komen lopen. Geluidsoverlast zal uiterlijk tot 20:00 zijn. De show is uiteraard volledig voorzien van vergunningen en samenspraak met de gemeente Eemnes en word afgestoken door Pyrotechnici. Bezwaar maken is niet meer mogelijk.

    Wij zien jullie allemaal graag Zaterdag 09-12-23 om 19:00 uur.

    Met Vriendelijke groet,

    Team Vuurwerk Eemnes
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 26 November 2023, 10:50. Reden: Opmaak

    #2
    Zeker weten weer aanwezig!! Was vorig jaar absoluut de moeite waard!!

    Comment


      #3
      Denk dat ik hier ook wel ff ga kijken
      Klapchi

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door PyroRJ Bekijk bericht
        Zeker weten weer aanwezig!! Was vorig jaar absoluut de moeite waard!!
        Staat deze demo nu verkeerd in mijn geheugen? Mij staat bij dat afgelopen jaar door de rookontwikkeling het zicht vanaf de parkeerplaats behoorlijk beperkt was.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
          Staat deze demo nu verkeerd in mijn geheugen? Mij staat bij dat afgelopen jaar door de rookontwikkeling het zicht vanaf de parkeerplaats behoorlijk beperkt was.
          Klopt!! Wij keken vanaf de zijkant daar had je prima zicht!!

          Comment


            #6
            Vorig jaar wat 'simpele' beelden gemaakt hier!

            Comment


              #7
              Leuk, lekker in de buurt. Ik heb hem genoteerd in de agenda

              Comment


                #8
                Lekker dichtbij, mooi op tijd voor de kinderen; ik ga proberen hier bij te zijn zaterdag!

                Comment


                  #9
                  Hier ook genoteerd in de agenda, grote kans dat ik hier ook even een kijkje kom nemen.

                  Comment


                    #10
                    Het lijkt droog te worden vanavond, dus ik ga zeker even kijken!

                    Comment


                      #11
                      Ook aanwezig!! Ik las dat ze al aan het opbouwen waren..zin in!!

                      Ps. De afrit Eemnes op de A27 vanuit Utrecht gezien is dicht!!

                      Comment


                        #12
                        Was een mooie show, vond het mooi dat jullie even wachten tot 19.15 uur i.v. de regen met starten.
                        Finale vond ik ook super mooi. bedankt hiervoor.

                        Comment


                          #13
                          Finale was zeker de moeite waard!! Wat producten betreft viel mij op dat er heel veel was wat niet echt de lucht in kwam en dus heel laag boven de grond klapte...

                          Comment


                            #14
                            Prima demo gezien. 16 producten geschoten, eigenlijk allemaal van prima kwaliteit. Finale was zeker de moeite waard, ging lang door en was prima qua opbouw.

                            Comment


                              #15
                              Iemand een schietlijst? Die vrouw was niet te verstaan door de mic, maar ben wel benieuwd naar die laatste cake voor het over ging in professional vuurwerk…

                              Comment

                              Working...
                              X