Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerk Eemnes - 10 december 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Demo] Vuurwerk Eemnes - 10 december 2022

    Winkel: Vuurwerk Eemnes
    Provincie: Utrecht
    Stad/dorp: Eemnes
    Locatie: Noordersingel 18B
    Datum: Zaterdag 10 december 2022
    Tijdstip: 19:00 uur
    Schietbedrijf: Caffero
    Max. kaliber: Show met professioneel vuurwerk
    Collectie: Vuurwerktoppers
    Bijzonderheden: Op 10 December 2022 gaan wij een super leuke vuurwerkshow neerzetten voor jullie. Wij starten om 19:00 uur op het terrein van Welkoop en Vuurwerk Eemnes. Om de show goed en veilig te kunnen zien is de parkeerplek van de volkstuinen in Eemnes gereserveerd zodat iedereen de show goed kan zien.

    Wij gaan een deel van onze collectie Vuurwerktoppers afschieten zodat u al vast een voorproefje kan nemen wat u zelf kan kopen in de voorverkoop en losse verkoop bij Vuurwerk Eemnes en als klap op de vuurpijl eindigen wij met een eindshow met professioneel vuurwerk in samenwerk Caffero Fireworks.

    Eindelijk kunnen we de vuurwerktraditie weer vieren en dat gaan we doen ook!! Dus we zien jullie graag 10 December om 19:00 uur.


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221119-193854_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:404,4 KB
ID:	1616706
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik kan alleen hier op vwcrew info vinden over de demo. Heeft iemand toevallig een websitelink met meer info hierover? Ik kan de informatie namelijk ook niet op de website van vuurwerkeemnes vinden (via mobiel).

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Firework-Tornadø Bekijk bericht
      Ik kan alleen hier op vwcrew info vinden over de demo. Heeft iemand toevallig een websitelink met meer info hierover? Ik kan de informatie namelijk ook niet op de website van vuurwerkeemnes vinden (via mobiel).
      Als het goed is, sturen ze me een dezer dagen de schietlijst door.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Firework-Tornadø Bekijk bericht
        Ik kan alleen hier op vwcrew info vinden over de demo. Heeft iemand toevallig een websitelink met meer info hierover? Ik kan de informatie namelijk ook niet op de website van vuurwerkeemnes vinden (via mobiel).
        Ik check altijd de bekendmakingen vanuit de overheid omtrent vuurwerkshows en demo's. Als ik het mij goed herinner, kwam deze demo ook voorbij. Echter was hier de bijhorende winkel niet genoemd en ben ik verder opzoek gegaan. Op de facebookpagina van Vuurwerk Eemnes staat de afbeelding die ik heb bijgevoegd in de startpost. Kijk dus even op het facebookpagina want daar hebben ze onlangs een bericht over de demo geplaatst.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Hierbij de schietlijst.
          Bron: vuurwerkeemnes.nl

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221206-222146_Facebook.jpg
Vertoningen:1
Grootte:370,1 KB
ID:	1595510

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221206-222218_Facebook.jpg
Vertoningen:1
Grootte:271,7 KB
ID:	1595511
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Helaas wel dichte mist, zal vooral veel lichtflitsen zijn als het al doorgaat, Soest nog geen 100 meter zicht en de lage wolken hangen al op 20 meter hoogte…jammer hoor

            Comment


              #7
              Was best te doen, als je niet in de windrichting stond. Toch wel leuke producten gezien. De finale viel wel wat weg in de mist. Maar toch weer een leuke en goed georganiseerde demo!
              Veel dank aan vuurwerk Eemnes!

              Comment


                #8
                ik zag richting het einde dus geen kloot meer omdat ik wel precies in de wind stond

                Comment


                  #9
                  Echt hele vette doosjes gezien. Wij stonden naast de stookplek dus perfect zicht.

                  Comment


                    #10
                    Ondanks de mist absoluut de moeite waard!!!

                    Comment


                      #11
                      Was een mooie show, ook mooie doosjes gezien. De finale viel idd een beetje weg door de mist en rook. Bedankt vuurwerk Eemnes.

                      Comment


                        #12
                        Filmpje van de finale uit de losse pols en verticaal. Ja ik weet het, maar beter iets dan niets, was even makkelijker vasthouden zo in de kou haha.

                        Comment


                          #13
                          Wij stonden ook een beetje verkeerd, maar desondanks zeker weer de moeite waard!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                            Filmpje van de finale uit de losse pols en verticaal. Ja ik weet het, maar beter iets dan niets, was even makkelijker vasthouden zo in de kou haha.

                            Te dichte mist maakt dat je niks meer van het vuurwerk ziet. Maar dat kleine beetje heeft wel toevoegende waarde vind ik . Alle sterren worden dan net ff wat dikker lijkt het wel.
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment

                            Working...
                            X