Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Avri Bloem- en tuincentrum Oosteind - 9 december 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Demo] Avri Bloem- en tuincentrum Oosteind - 9 december 2023

    Winkel: Avri Bloem- en tuincentrum
    Provincie: Noord-Brabant
    Stad/dorp: Oosteind
    Locatie: Heistraat 47
    Datum: 9 december 2023
    Tijdstip: 20.00
    Schietbedrijf: DFP
    Max. kaliber: 3"
    Collectie: Wolff
    Bijzonderheden: 21 Wolff producten in de demo, finale t/m 3" met 431 que's!

    Schietlijst:
    Alaska
    Whiplash
    The Aftermath
    Familie Fortuin
    Cool Beauty
    Return of the Phoenix
    Master Mind
    Pyro League
    Pyro Bliss
    Blue 'M Up
    Full Assault
    Infinity
    Chain Reaction
    Rainbow (Something Different)
    Power House (Ass.)
    Supercharged
    Ghostbuster
    Sledge Hammer
    Final Arcade
    The Exile
    Maximizer
    Laatst aangepast door Knettermans; 9 December 2023, 22:37. Reden: Schietlijst toegevoegd
    Het mooiste werk is vuurwerk!

    #2
    Een leuke demo, vorig jaar voor het eerst geweest en was erg leuk. Veel freaks zijn hier aanwezig volgens mij.
    The 31st of December..

    Comment


      #3
      Oh top. Zat op deze aankondiging te wachten, zodat ik mijzelf vrij kan plannen.

      Comment


        #4
        Vorig jaar geweest, heel erg koud toen, maar heerlijk sfeertje met de mist er bij.
        Ook veel freaks gesproken en gezien. Dit jaar staat die weer in de agenda.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #5
          UFK?
          Wordt toch altijd geschoten door Dutch Fireworks professional?
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
            UFK?
            Wordt toch altijd geschoten door Dutch Fireworks professional?

            Een klassieker, deze demo, met altijd veel freaks,die vooral ook op de puike eindshow van dfp afkomen. Maar helaas...een ander bedrijf komt. Zal wel goedkoper zijn.

            Comment


              #7
              Ik weet niet welke bron Knettermans heeft gebruikt? Maar wees gerust, op 9 december schiet dfp.

              Waarom Knettermans UFX van onze collega hier neerzet, geen idee!

              We zijn de eindshow al aan het programmeren

              Comment


                #8
                Was een leuke demo en een goede eindshow vorig jaar. Het is niet naast de deur maar de demo's zijn een beetje uitstervend en een leuke eindshow is ook mooi meegenomen natuurlijk. Dus ik ben hier ook aanwezig.

                Comment


                  #9
                  Deze stond al op de lijst om in de gaten te houden. Dit is goed nieuws. Vorig jaar voor het eerst aanwezig geweest en dat is erg goed bevallen. Ik was erg onder de indruk van een aantal Wolff producten en ook de show was geslaagd. Fijn dat ook DFP dit jaar de demo en show weer zal schieten, want dat is reden genoeg om weer de auto in te stappen. Vorig jaar was het top. Uiterst sfeer verhogend om veel forumleden te spreken op zo'n koude decemberavond en met zijn allen de passie te delen. Ik kijk er alvast naar uit.


                  Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
                  Ik weet niet welke bron Knettermans heeft gebruikt? Maar wees gerust, op 9 december schiet dfp.

                  Waarom Knettermans UFX van onze collega hier neerzet, geen idee!

                  We zijn de eindshow al aan het programmeren
                  https://zoek.officielebekendmakingen...023-12146.html

                  Waarschijnlijk heeft Knettermans ook de bekendmakingen in de gaten gehouden. Hier staat heel duidelijk U-fx B.V. vermeld. Maar goed om te weten dat DFP weer van de partij is
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                    Fijn dat ook DFP dit jaar de demo en show weer zal schieten, want dat is reden genoeg om weer de auto in te stappen.
                    Het is een stukje tuffen, maar helemaal mee eens met bovenstaande. Dus in de agenda en op een zaterdag moet het te doen zijn. Misschien kan er een carpooltopic worden geopend?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
                      Ik weet niet welke bron Knettermans heeft gebruikt? Maar wees gerust, op 9 december schiet dfp.

                      Waarom Knettermans UFX van onze collega hier neerzet, geen idee!

                      We zijn de eindshow al aan het programmeren
                      Bedankt voor de correctie! Hoewel ik me zo geen UFX show voor de geest kan halen ben ik blij dat DFP van de partij is!

                      De naam U-fx B.V. komt inderdaad uit de officiële bekendmaking.
                      Het mooiste werk is vuurwerk!

                      Comment


                        #12
                        Het mysterie is opgelost!

                        Vrijdag zal de correctie in het provinciaal blad staan

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Was een leuke demo en een goede eindshow vorig jaar. Het is niet naast de deur maar de demo's zijn een beetje uitstervend en een leuke eindshow is ook mooi meegenomen natuurlijk. Dus ik ben hier ook aanwezig.
                          Helemaal mee eens, zoek me suf voor een leuke demo nadat de ano demo niet door is gegaan. Veel demo’s allemaal in het noorde, deze is 15 min rijden voor mij. Ik ben 100% aanwezig, was vorig jaar echt top
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #14
                            Ook dit jaar aanwezig
                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #15
                              Ik woon in Breda maar helaas spoeddienst deze week

                              Comment

                              Working...
                              X