Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Besloten Demo] Cafferata Vuurwerk - 21 september 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Besloten Demo] Cafferata Vuurwerk - 21 september 2020

    Provincie: ...
    Stad/dorp: ...
    Locatie: Geheim
    Datum: Maandag 21 september 2020
    Tijdstip: Omstreeks 21:30 uur
    Schietbedrijf: Caffero
    Max. kaliber: ...
    Collectie: ...
    Bijzonderheden: Besloten demo

    Hierbij een linkje naar een filmpje van Cafferata, waarin ze het demo terrein laten zien en een Corona Concept Store.
    https://www.facebook.com/watch/?v=95...2gOf9Y2k8JjLfc


    De demo zal waarschijnlijk omstreeks 21:30 uur beginnen. Als de verbinding het toelaat gaan de crewleden ter plaatse uiteraard weer een livestream verzorgen. Dus zorg ervoor dat je er klaar voor zit!


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20200921-WA0014.jpg
Vertoningen:1
Grootte:256,0 KB
ID:	1615386

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20200921-WA0016.jpg
Vertoningen:1
Grootte:275,5 KB
ID:	1615388

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20200921-WA0017.jpg
Vertoningen:1
Grootte:248,6 KB
ID:	1615387


    Linkje Livestream:
    https://www.facebook.com/watch/?v=68...W7OiXJMos66MU5
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 21 September 2020, 21:35.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hierbij een linkje naar een filmpje van Cafferata
    linkje?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
      linkje?
      Had hem gekopieerd, maar nog niet geplakt zo te zien

      https://www.facebook.com/watch/?v=95...2gOf9Y2k8JjLfc
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4

        demo

        Comment


          #5
          had er meer van gehoopt. ik vond et niet best helaas.

          Comment


            #6
            100 shots voor 203.99 wat een geld!
            Zelfde als een waaier van 500 gram voor 85 euro
            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

            Comment


              #7
              De skyblaster en 3 wtf boxen waren erg goed! Zeker voor de prijs toppertjes met een heerlijk tempo! Verder weinig speciaals gezien, showtime als vanouds erg goed, cakes en dure boxen niet veel speciaals.
              Wel een leuke demo, goed geregeld en netjes volgens corona, tot zo ver mogelijk. Leuk om een aantal mods en andere bekenden even te spreken

              Comment


                #8
                het was een prima demo. mooie locatie en alles goed geregeld.

                de betere producten vond ik

                dreamchaser
                ultimate pyro
                sky blaster
                titanium spinners.

                de grootste flop was in mijn ogen de triple layer waaier 7 seconde vuurwerk voor maar liefst 57 euro
                Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                Comment


                  #9
                  En hoe was de Sharpshooter, wat was dat precies voor een effect en hoe is deze "singleshot" opgebouwd ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Dat was weer een mooie demo avond gisteren en een paar erg gave producten gezien. De aankleding van de demo was ook echt prima gedaan door Cafferata, geheel Corona proof en tog een goede demo sfeer, knap gedaan.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Dat het op dit forum vrij stil blijft rondom deze demo en de geschoten artikelen zegt eigenlijk al genoeg. De andere demo's eerdere deze maand kregen een stuk meer aandacht.

                      Toch ben ik nog wel benieuwd naar een paar dingen...

                      Waarom mag een Fantastic, een 500gr cake de niet fantastische (advies)prijs van 85,- hebben. Is die cake qua kwaliteit dan zoveel beter dan alle andere 500gr cakes van pak 'm beet 15 tot 50,-? Ik zie bij geen enkele andere importeur dergelijke (advies)prijzen voor een 500gr cake (het riedeltje rondom inkoopprijzen etc ken ik en is desgewenst vrij eenvoudig te weerleggen).

                      En waarom is de ene compound met 2000 NEM 69,99 en de andere compound met ook 2000 NEM 203,99? Natuurlijk zijn er de bekende argumenten, verschil in effecten, grootte van de doos, etc. maar ZOVEEL verschil?

                      En hoe kan het dat een Amazing Rainbows opeens 1000 NEM heeft (aldus de schietlijst), terwijl dit artikel aldus het draadje op het forum slechts 670 NEM bevat? Zijn de chinezen dit jaar extra ruimhartig geweest met kruit of heeft Cafferata de kruitinhoud (voor het gemak) maar wat naar boven afgerond?

                      Fijn te lezen dat er gisteravond een paar gave artikelen zijn gespot, maar het heeft er alle schijn van dat Cafferata haar negatieve imago onder freaks en liefhebbers dit jaar niet gaat oppoetsen. Jammer dat consumenten over de hele linie ook dit jaar in december weer teveel geld voor te weinig vuurwerk betalen.
                      Laatst aangepast door bonzo26; 22 September 2020, 19:47.

                      Comment


                        #12
                        Die Fantastic valt volgens mij onder het gratis vuurwerk, door hem een hoge adviesprijs mee te geven lijkt het alsof ze heel wat "weggeven".

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                          het was een prima demo. mooie locatie en alles goed geregeld.

                          de betere producten vond ik

                          dreamchaser
                          ultimate pyro
                          sky blaster
                          titanium spinners.

                          de grootste flop was in mijn ogen de triple layer waaier 7 seconde vuurwerk voor maar liefst 57 euro
                          Mee eens. Voor de normale consument niet interessant. Maar vergeet niet dat deze juist is ontworpen voor het gebruik in shows.
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            #14
                            Gisteravond ook getuige geweest van de demo van Cafferata Vuurwerk. En ondanks alle negativiteit heb ik toch een aantal zeer goede producten gezien die ook in mijn collectie niet zouden misstaan. De toppers voor mij waren: Dream Chaser, de 3 WTF Boxen, Amazing Rainbow, Twirling Whirling, Crackling Experience en de Titanium Spinners. Een aantal producten zijn inderdaad stevig aan de prijs, maar zoals bij zoveel andere producten van andere importeurs geldt: alles voor ons liefhebbers valt of staat met de verkrijgbaarheid bij freakwinkels. Gelukkig is ook Cafferata bij een aantal hiervan vertegenwoordigd en zijn, met name, de Showtime producten voor schappelijke prijzen verkrijgbaar.

                            Wat betreft de opzet van de demo: chapeau. Het beste van alle demo's tot dusver! Sfeervol aangekleed, een ''warm'' welkom met de vlammen, goede verzorging qua eten en drinken (statafels voor het schietveld met ieder een schaal met wat te eten), personeel dat er verzorgd en herkenbaar bijloopt. Bedankt voor de avond!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Helaas gemist, ook de stream, want wist er helemaal niks vanaf.
                              Website: https://www.rfgfireworks.nl

                              Comment

                              Working...
                              X