Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Besloten Demo] Importeursdemo Magnum Vuurwerk - 1 september 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Enorm van de demo genoten gisteren zeg. We hebben echt veel goede producten gezien, waaronder veel nieuwkomers. Vooral de geur die af en toe langs kwam was genieten. Bedankt Magnum
    Wij konden het thuis ook bijna ruiken. Livestream liep echt als een zonnetje. Complimenten!



    Finale vond ik erg leuk, zag er prima uit. Kort maar krachtig.
    Demo kan ik weinig over zeggen want die heb ik niet helemaal meegekregen

    Comment


      #17
      Hierbij nog de finale van de demo. Alle productfilms zijn net reeds teogevoegd in de topics.


      Comment


        #18
        Gave eindshow hoor Was echt top weer ook gewoon!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
          Hierbij nog de finale van de demo. Alle productfilms zijn net reeds teogevoegd in de topics.


          welke palmbak begint net na 4:00 te schieten ?
          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
            welke palmbak begint net na 4:00 te schieten ?
            Misschien Brocade Mine to Brocade Crown uit de Pyrostar lijn? Dacht die ook op een foto gezien te hebben vanaf het schietveld.

            Comment


              #21
              Nu komt de vraag en hopelijk kan magnum mij en natuurlijk iedereen eerlijk antwoord geven. WELKE CAKES EN BOXEN WAREN SAMPLES?. Heb heel wat leuks gezien en sommige waren net iets te mooi om waar te zijn naar mijn mening.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
                Wij konden het thuis ook bijna ruiken. Livestream liep echt als een zonnetje. Complimenten!
                Thanks Yorick, de verbinding bij Flevonice lijkt fors verbeterd. Goed dat de stream vlekkeloos is verlopen
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Nu komt de vraag en hopelijk kan magnum mij en natuurlijk iedereen eerlijk antwoord geven. WELKE CAKES EN BOXEN WAREN SAMPLES?. Heb heel wat leuks gezien en sommige waren net iets te mooi om waar te zijn naar mijn mening.
                  Ben ik ook benieuwd naar evenals welke producten zonder kooi komen.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                    Nu komt de vraag en hopelijk kan magnum mij en natuurlijk iedereen eerlijk antwoord geven. WELKE CAKES EN BOXEN WAREN SAMPLES?. Heb heel wat leuks gezien en sommige waren net iets te mooi om waar te zijn naar mijn mening.
                    Dit is elk jaar natuurlijk een vraag die bij velen van ons speelt. Maar ik ben er inmiddels wel achter dat er maar weinig importeurs en producten zijn waar het verschil zó groot is dat ik echt teleurgesteld ben. Je staat er geen 40, maar 8 meter vanaf, waardoor de hele beleving anders is. Ik maak me dus niet zo druk eigenlijk.

                    Comment


                      #25
                      Kreeg ik zojuist binnen

                      Magnumvuurwerk Finale Demo 2021 - Vuurwerk Drone shots

                      Comment

                      Working...
                      X