Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] POS Vuurwerk Benthuizen 20 december 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik ga ook wel lekker naar Benthuizen toe dan. Toch een kwartier dichter bij dan Gouda, en die Vulcan blokjes zijn samen wel een karige schietlijst. De schietlijst bij Vijfhuizen kan me ook al niet bekoren. Maar het belangrijkste: ik heb Torrr en Stefantvs al veel te lang niet gezien <3
    Krijg ik eindelijk darksoul te zien

    Comment


      #17
      Heerlijke demo!

      Top:
      - Eins, Zwei, Drei
      - Ubercool toll en schon
      - White red Rebel
      - Der Hammer
      - Punisher
      - Code Red was genieten
      - Schots of Anarchy
      - Dutch protocol

      Eigenlijk was alles goed!

      Comment


        #18
        Wel eens met het bovenstaande. Met name de White Red Rebel verraste mij, met name qua burst (na de geluiden van vorig jaar). Ik vond de finales van de Code Red, Voltbrothers en Schots of Anarchy (dacht ik) echt wel tof. Heeft VWT wel meer aandacht aan besteedt in vergelijking met veel andere importeurs.

        Maarrr... de Spinnerz 2 Colorz (zat in de finale, of ik moet me wel heel sterk vergissen): met stip op nummer 1! Wat een bak is en blijf dat.

        Comment


          #19
          Pyro Papel kwam heel goed over op de stream, hoe ervaarden jullie deze? Even los van de prijs.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
            Pyro Papel kwam heel goed over op de stream, hoe ervaarden jullie deze? Even los van de prijs.
            Prima eigenlijk toch wel. Goede variatie, goede burst, goede spreiding. Natuurlijk komt het ene effect misschien iets beter uit de verf en vindt de 1 dit mooi en de ander dat, maarhet zijn twee mooie mixed boxen, evenals Dutch Protocol en Schots of Anarchy. Volt Brothers vond ik beduidend minder. Alleen van die finale mogen ze losse cake maken. Maar wat je zelf ook al zei... dit alles los van de prijzen(het gelach en de verbazing van de toeschouwers zei ook wel wat)

            Comment


              #21
              Meeste van het geschoten spul was gewoon goed. Geen echte floppers en een hele fijne finale!!!

              Comment


                #22
                De finale ging wel erg lekker

                Comment


                  #23
                  Wat een vette finale was het daar zeg, wow deze kan de concurrentie aangaan met de RVH en van Herwijnen. Producten waren bijna allemaal goed, echter waren het zeer zeker niet allemaal productiecakes

                  Oorspronkelijk geplaatst door cntrlalt Bekijk bericht
                  Krijg ik eindelijk darksoul te zien
                  En mij

                  Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                  Maar het belangrijkste: ik heb Torrr en Stefantvs al veel te lang niet gezien
                  Ach jongen toch

                  Ook vuurwerkkoning eindelijk eens een keer in real life gezien

                  Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                  Maarrr... de Spinnerz 2 Colorz (zat in de finale, of ik moet me wel heel sterk vergissen): met stip op nummer 1! Wat een bak is en blijf dat.
                  Klopt helemaal.

                  Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
                  Meeste van het geschoten spul was gewoon goed. Geen echte floppers en een hele fijne finale!!!
                  Jij zal ook niet ff zeggen dat je er was
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Goede demo gezien met een mooie finale.
                    Veel goede producten gezien.
                    Voor mij sprong de White Red Rebel eruit en Code Red.
                    Ook de Triple Riot vond ik verrassend goede salutes hebben.

                    Comment


                      #25
                      Finale van vanavond,

                      Comment


                        #26
                        Goede demo inderdaad

                        Toppers:
                        - Eins, Zwei, Drei (je hoeft niet meer naar duitsland)
                        - Ubercool toll en schon (voor de vooravond toppers)
                        - White red Rebel ( weer erg goed)
                        - massive (blijft een schitterde blinker cake)
                        - Der Hammer (snelle maar mooie cake)
                        - saluted (goed fluit en knal helaas iets te duur)
                        - Code Red (zelfs met veel wind een topper)

                        Comment


                          #27
                          Altijd leuk deze demo. Lekker knus en leuke producten gezien. Eindshow ook flink los met de Spinnerz to Colorz. De Saluted ging ook lekker (kwam wat later, dus zag 'm van een afstandje en beukte lekker), was dit productie...
                          Laatst aangepast door FR1908; 20 December 2019, 23:46.

                          Comment


                            #28
                            Dit was echt een hele leuke demo. Als eerste de tribune waar je op kon zitten om te kijken. Dat was voor mij ook iets nieuws. De producten waren prima. Sommigen boxen waren echt bizar goed, moeten haast wel samples geweest zijn haha. Meeste producten heb ik gefilmd en staan ondertussen op mijn kanaal.

                            Ook leuk om weer een paar (nieuwe) freaks te ontmoeten, zoals Torrr bijvoorbeeld

                            En de eindshow was helemaal prachtig!

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Jij zal ook niet ff zeggen dat je er was
                              Was ook een beetje een last minute dingetje. Maar volgende keer zal ik mij van tevoren netjes aanmelden

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
                                Was ook een beetje een last minute dingetje. Maar volgende keer zal ik mij van tevoren netjes aanmelden

                                haha, heel goed
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X