Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo ] VALK Vuurwerk Nijverdal 7-12-2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door !!PoGo!! GeK!! Bekijk bericht
    Dit lijkt wel de foute productie van vorig jaar.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
      Rommelige demo, slecht geluid. Wat boxen die doorschoten. Een hele aparte Junk en de Immortal Gold die volgens mij nooit de Immortal Gold kon zijn.

      Toppers:
      - Saluted, de sample heeft hele doffe dreunen.
      - Code Red (Sample) was oké, laatste salvo at once erg dik!
      - Der Hammer, stuk groter en kleurrijker dan vorig jaar in de straat
      - alles van Evo! Noi Z, Mega Willows, Evo Bomer: allemaal top
      - Eigen boxen Comet Flare en Prox Box prima prijs kwaliteit. Geldt ook voor de Chry of the Night (4x de Venom van Vuurwerkmania?)

      Maar toch weer de allerbeste denk ik: de Transbomber! Wat een zieke spreiding en burst. Finale niet all at once maar dat doet er niks aan af.

      De Triple X (Armageddon) schoot ook niet helemaal goed en het middenstuk blijf ik wat slapjes vinden.


      Tournament Box eerste deel viel tegen, tweede deel was redelijk en derde deel klapte waarschijnlijk uit elkaar. Was schrikken en iedereen rennen, geen gewonden.

      Nu op weg naar huis!
      Goede omschrijving van het geheel!

      Comment


        #63
        Hierbij de finale van de vuurwerkshow:

        Vanaf 0:20 gaat het mis

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
          Hoe was de Transbomber Champions Edition?
          Begon beetje matig, blauw en de gogetters nauwelijks zichtbaar. Daarna kwam die op gang maar helaas vonkoverslag. Kortom, weinig wijzer geworden.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door KaliberW Bekijk bericht
            Hierbij de finale van de vuurwerkshow:

            Vanaf 0:20 gaat het mis
            Ow prima afstand, niks aan de hand dus

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
              Dit lijkt wel de foute productie van vorig jaar.
              Gerrit verkocht deze kort geleden voor een 50 euro vol karton +- 1 euro ps.

              Comment


                #67
                Er waren een paar cakes bij met een kneiterharde burst in de finale. Kan iemand mij vertellen welke dat zijn? Ik heb er hier 2 op film maar er waren er meerdere... https://youtu.be/QqenRrIVuBc
                Laatst aangepast door foetsie; 7 December 2019, 22:29.

                Comment


                  #68
                  Ik kwam speciaal naar de demo voor de "Immortal gold" en de "Tournament box". Volgens mij is er een heel ander artikel afgestoken. En de lang verwachte Tournament box ging nog geen eens voor de helft af! Zonde!!

                  Comment


                    #69
                    Ook net terug van Een aparte demo.
                    het lijkt inderdaad wel of de transbomber ieder jaar beter wordt.
                    Evolution spul is gewoon prima, verder vond ik het Mega 6 star en bird of prey assortiment hun geld dubbel en dwars waard!
                    De duurdere cake boxen zijn over het algemeen zonde van je geld in mijn ogen.

                    Comment


                      #70
                      Ik vond het niet zo'n geweldige demo.
                      Duurde wel lang, maar dat is vooral door de technisch issues.

                      ik meende dat de inloop vanaf 19.30 was, maar toen begonnen ze al met schieten. Begin dus gemist. kon ook niets verstaan van de omroeper.

                      Vond er weinig cakes tussenuit springen, sommigen waren zo traag dat ik wenste dat ze eindelijk eens klaar waren.

                      Mega willows vond ik wederom erg mooi. Voor de 1e keer was ik ook redelijk tevreden over de transbomber.

                      FInale was gewoon veel en hard. Linkerpost schoot compleet andere producten dan rechts.
                      Uiteraard altijd leuk om vuurwerk te zien, maar vond het een rommelig en matig geheel.
                      -Step outside the box to see the real picture-

                      Comment


                        #71
                        Opzich een prima demo maar wel wat rommelig. Geluid was ook slecht dus slecht te volgen voor de gemiddelde bezoeker. Even schrikken toen de bombettes richting het publiek schoten maar ik vond dat maar weer duidelijk is geworden waar alle regels voor zijn want eigenlijk was er weinig aan de hand.

                        Net zoals hierboven gemeld door Foetsie viel het verschil in burst tussen een aantal cakes/boxen mij echt op. Bizar hard! De nieuwe valk cakeboxen waren er in ieder geval onderdeel van. Met kop en schouders boven de rest uit qua burst.

                        Toppers voor mij waren toch wel:
                        - Mega 6 star
                        - Saluted (bizarre knal)
                        - Der Hammer
                        - Chry of the night
                        - Evo Bomber
                        en met kop en schouders boven de rest uit: transbomber (again..)

                        Producten die tegenvielen:
                        - The junk (2018 batch lijkt mij)
                        - Immortal Gold (leek er in de verste verte niet op?)
                        En de grootste flop: Extreme Gold Explosion. Het aandeel goud in deze box is echt minimaal. Burst wel extreem hard maar ben blij dat ik zelf van deze de kleinste variant heb aangeschaft.

                        Ik moet zeggen dat uit het hoge prijssegment mij niks kon bekoren (NOI-Z, Transbomber Champion, Mega Willow, Valk Triple X, Tournament box) maar hier ging ook redelijk wat zoals het niet zou moeten.

                        Finale vond ik wel top. Ging lekker lang door en aardige chaos.

                        Comment


                          #72
                          De demo ging neem ik aan niet helemaal volgens planning. De Wicked Whistle stond op de schietlijst maar is niet geschoten. De oproeper was niet te horen en helaas ging inderdaad de finale mis. Cakes gingen richting publiek, maar voor zover ik kon zien net niet in het publiek. Ik stond aan de andere kant van het voetbalveld waar de bombette niet kwam. Gelukkig hebben ze het toch op een of andere manier heel snel stil gelegd en de finale 5-10 minuten verder afgeschoten. En die was goed.

                          De Junk was inderdaad een aanfluiting. Evo boxen waren goed met harde burst, en ik vond de Transbomber Chamnpions edition wel heel goed. Naar mijn idee wel wat kort.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
                            ...en helaas ging inderdaad de finale mis. Cakes gingen richting publiek, maar voor zover ik kon zien net niet in het publiek. Ik stond aan de andere kant van het voetbalveld waar de bombette niet kwam.
                            ik stond wel precies op die plek, maar dan iets verder naar achteren.Publiek in inderdaad niet geraakt, maar kwam wel dicht in de buurt. Publiek begon ook weg te rennen en kinderen te huilen.

                            Gelukkig inderdaad direct stil gelegd en nieuwe controle.
                            -Step outside the box to see the real picture-

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door KaliberW Bekijk bericht
                              Hierbij de finale van de vuurwerkshow:

                              Vanaf 0:20 gaat het mis
                              Iemand trouwens een idee wat die eerste cake/box is? die klapte er goed op.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                                Iemand trouwens een idee wat die eerste cake/box is? die klapte er goed op.
                                Ja en ook uit elkaar....
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X