Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerkhol 22-12-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hoe was de Blue Titanium? Net zo treurig als op eerdere demo filmpjes?

    Comment


      #17
      Mooie demo gezien! Wel een gehoorbeschadiging vanwege die keiharde speaker waar ik voor stond, maar dat mocht de pret niet drukken.

      Toppers:
      - Big Cactus: althans, vooral mijn vriendin was zeer enthousiast. Een uniek product met crackling falling leaves in waaiervorm, knettert lekker! Eindsalvo maakt hem af.
      - Eccentric Shots: heerlijk lanceergeluid, fijne dreun en groot boeket. Effecten wel redelijk snel weg, maar dat mag de pret niet drukken.
      - Final Colorz: lekkere box met heldere kleuren en met name de tweede cake heeft grote boeketten met een goeie finale.
      - De boxen van Fireworks4all: presteerden beter dan verwacht! Afwisselende effecten, prima burst, niks op aan te merken eigenlijk. Vooral de Twisted Vikings was gaaf met de spinners, net als de Holyland (goudbak in i-shape en fanshape). The Throne en Clan of Six zijn me ook bijgebleven.

      Tegenvallers:
      - Blue Titanium: kleine effecten, erg windgevoelig, zwakke burst. Nee, deze kwam slecht uit de verf.
      - Event Cake no. 4: hoe kan je hier 70 euro voor vragen? De tails zijn prachtig maar de gouden boeketten daarna zijn niet meer dan ploppertjes.
      - Van der Nat fontein goud: deze was wel heel magertjes! De zilveren was iets beter.
      - Lady of the night: waarom zit de finalecake aan het begin? Hele bijzondere volgorde. EDIT: zie op de productvideo dat ie waarschijnlijk verkeerd om is afgestoken.

      Opmerkingen:
      - De Transbomber, daar was ie weer! Cake 1 had er geen zin in.. duurde wel 1,5 minuut had ik het gevoel! Bombettes wilden ook maar moeizaam de lucht in. Spreiding wel groot. Cake 2 ging lekker en had een dik effect en dikke spreiding. Cake 3 en 4 zoals we gewend zijn, top. Het probleem zat hem dus vooral in cake 1.
      - Ultimate: prachtig effect, maar qua tempo en pauzes vond ik hem niet helemaal lekker lopen.

      De finale was geweldig op muziek!
      Laatst aangepast door Rico; 22 December 2018, 21:10.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
        Hoe was de Blue Titanium? Net zo treurig als op eerdere demo filmpjes?
        Ja die was nie heel best

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
          Hoe was de Blue Titanium? Net zo treurig als op eerdere demo filmpjes?
          Jep, grootste tegenvaller vond ik. Kleine effecten, waaide snel weg, zwakke burst.

          Comment


            #20
            Transbomber waren mines ook duidelijk minder dan 2016 en minder crackling in de goudboeketten.

            Holyland was dat goudding idd,tnx. Clan of six was nie slecht maar wat kun je anders voor mooie 19sh ass kopen voor dat geld... Event cake 4 idd hoe durven ze daar 70e voor te vragen bij Rubro, zo'n slappe bak mien god...

            Comment


              #21
              Mooie demo gezien. Vond de transbomber mooie spreiding hebben, maar het leek alsof er een paar bombettes bij cake 1 niet klapte. Fireworks4all zit mooi spul tussen hoor. Die finale was geweldig.. mooi einde. Het verbaast me altijd wel een beetje als er zoveel mensen gelijk weggaan en niet op die finale wachten, terwijl het toch duidelijk werd opgeroepen.

              Comment


                #22
                Leuke demo met een geweldige finale !

                Ik vond de Eccentric shots erg gaaf groot boeket met een harde burst.
                Fireworks4all is prima spul met name de "lady of the Night" was een topper.
                Transbomber begon wat traag maar na de 1e cake was die weer geweldig met name het goud van de tweede cake was prachtig !

                Comment


                  #23
                  Mensen die tijdens de show weggaan, het verbaast me elke keer weer, ze doen gewoon gevaarlijk en zijn serieus onnodig bezig, maar goed ze willen de drukte ontwijken, dus nemen de finale voor lief duidelijk

                  Finale was weer geweldig, alvast een foto:


                  Meer volgen...
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #24
                    Ik heb een leuke avond gehad
                    Demo was netjes verzorgd. Enkele spetters regen op mijn lens waren wel vervelend. Fireworks for All viel mij gelukkig niet tegen. Ik was (nadat ik de verhalen van Kuiper Koekange hoorde) bang dat het tegen zou vallen ten opzichte van de besloten demo met samples. Dat viel echter mee. Het zijn degelijke boxen die vooral bij de 'gewone consument' in de smaak zullen vallen. Voor ons freaks zijn ze misschien niet uniek of grof genoeg.
                    Battles is een toffe cake voor 25 euro.
                    The Holyland schoot in lekker vlot tempo met mooi gouden boeketten in de breedte. Topper!
                    Twisted Vikings is ook een prima bak geworden. De waaiers met crackling zijn minder vol dan met de samples, maar toch zeker niet slecht.
                    Lady of the Night heeft ook een gruwelijke crackling waaier erin, maar die moet je dan wel aan het einde plaatsen
                    Clan of Six viel mij tegen. Te weinig kruit, waardoor de boeketten erg mager gevuld zijn. Zeker geen 90 euro waard.
                    Volt 1.0" Final Colorz was dik hoor!
                    Volt Blue Titanium was onbeschrijflijk slecht. Hoe ze dat durven te verkopen voor 35 euro is me een raadsel.
                    Eccentric Shots was ook goed.

                    Productfilms komen morgen wel in de producttopics.
                    Maar hier is de finale film! Heerlijke finale van Royal. Soms lichte pyromusical-elementen erin!

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #25
                      Voor aanvang werd er ook nog een kleine opwarmer geschoten, met onder andere een aantal keer Big Cactus.

                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment

                      Working...
                      X