Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Huisman Vuurwerk Huissen 20 december 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vond hem tegen vallen
    Sommige cakes stopte ineens andere gingen niet eens af

    Transbomber kwam weer goed uit de kleren
    Final gold ook mooie pot!!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
      Ik vond hem tegen vallen
      Sommige cakes stopte ineens andere gingen niet eens af

      Transbomber kwam weer goed uit de kleren
      Final gold ook mooie pot!!
      Maar daar kunnen ze bij Huisman toch niks aan doen. Ik heb een leuke gevarieerde demo gezien.

      Persoonlijke toppers Der Hammer, Final Gold, Dragon Box 1 en 3 en de Spinnerz to Colorz

      Comment


        #48
        Prima demo gezien.
        Van der Nat fontein vind ik nu helemaal een toppertje.
        Voor de rest veel mooie cakes en blokken gezien, maar vaak is de crackling een spelbreker.

        Huisman vuurwerk in ieder geval bedankt!
        Laatst aangepast door the cigarman; 20 December 2018, 23:48.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #49
          Goede demo met goede producten. De producten van VWT en Evolution kwamen goed uit de verf. Final Gold is echt een verrassend leuke cakebox. De Spinnerz to Colorz is gigantisch goed. Beste van de avond. Ook de Full moon party en de White Red Rebel zijn echt goede producten.
          Van Evolution vond ik de dragon box 3 en de Rambam 3.0 echt goede boxen. De solar storm uiteraard ook wel maar was voor mij net iets te langzaam. Hierdoor miste ik een beetje spektakel.
          De transbomber blijft een top product.
          De grotere boxen vindt ik qua prijs kwaliteit verhouding niet goed genoeg. Voor dat geld kun je meerdere andere boxen ophalen.
          Der Hammer kwam op mij minder over dan tijdens de demo in Almelo. Waaschijnlijk is het in Almelo geen productie geweest. Verder voor het geld een nette cake.
          De cannonade vond ik, ondanks eerdere meldingen, helemaal niet zo slecht overkomen. Hij begint wat loom maar daarna komen er best mooie effecten uit die doos. Denk als je die in de straat hebt staan dat die niet tegen gaat vallen.

          Comment


            #50
            Bedankt weer Huisman, een prima mooi gevarieerd showtje gezien
            ☞M~PYRO☞

            Comment


              #51
              Toetje / Finale:


              Volledige demo volgt morgen
              --> Vuurwerkevents.nl <--

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door EdHengelo Bekijk bericht
                Goede demo met goede producten. De producten van VWT en Evolution kwamen goed uit de verf. Final Gold is echt een verrassend leuke cakebox. De Spinnerz to Colorz is gigantisch goed. Beste van de avond. Ook de Full moon party en de White Red Rebel zijn echt goede producten.
                Van Evolution vond ik de dragon box 3 en de Rambam 3.0 echt goede boxen. De solar storm uiteraard ook wel maar was voor mij net iets te langzaam. Hierdoor miste ik een beetje spektakel.
                De transbomber blijft een top product.
                De grotere boxen vindt ik qua prijs kwaliteit verhouding niet goed genoeg. Voor dat geld kun je meerdere andere boxen ophalen.
                Der Hammer kwam op mij minder over dan tijdens de demo in Almelo. Waaschijnlijk is het in Almelo geen productie geweest. Verder voor het geld een nette cake.
                De cannonade vond ik, ondanks eerdere meldingen, helemaal niet zo slecht overkomen. Hij begint wat loom maar daarna komen er best mooie effecten uit die doos. Denk als je die in de straat hebt staan dat die niet tegen gaat vallen.
                Deel deze mening. Enkel de Transbomber vond ik zelf niet zo interessant(overhypet? ) en de Rambambox 3.0 is gewoon de Rambambox 2.0, maar klapt wel lekker door met z'n kleurtjes.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-freak Bekijk bericht
                  Deel deze mening. Enkel de Transbomber vond ik zelf niet zo interessant(overhypet? ) en de Rambambox 3.0 is gewoon de Rambambox 2.0, maar klapt wel lekker door met z'n kleurtjes.
                  Dus cake 3 van de rambam 3.0 is gewoon de purple haze, en dus geen multicolor cake wat eerst de bedoeling was? En hoe presteerde cake 4 bij vuurwerk duitsland kwamen daar ploffertjes vanaf

                  Comment


                    #54
                    Vanavond leuke demo gezien, ik vond alleen de Zena Triumph erg tegen vallen.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                      Dus cake 3 van de rambam 3.0 is gewoon de purple haze, en dus geen multicolor cake wat eerst de bedoeling was? En hoe presteerde cake 4 bij vuurwerk duitsland kwamen daar ploffertjes vanaf
                      Cake 3 is inderdaad de purple haze en bij de 4de cake waren de boeketten met gouden blink wat minder dan die met zilveren blink. Zag een paar mensen met camera's staan..wellicht komt er nog beeldmateriaal.

                      Comment


                        #56
                        Bedankt voor jullie komst en veelal lovende woorden!

                        Tijdens de opbouw eerder op de dag heeft het nog flink doorgeregend en dat zou de reden kunnen zijn dat 2 cakes zijn blijven staan. Maar let wel: die werden in beide gevallen van 2 ruim uit elkaar gezette posities geschoten. Het andere exemplaar ging in beide gevallen wel gewoon goed dus iedereen heeft die artikelen gewoon kunnen zien.

                        Van 2 compound blokken bleven cakes staan: van de Angry Red Hornet en de Event Mine Shell Mayhem Box. Bij de Angry Red Hornet ging het om 2 van de 4 cakes wat echt wel heftig is. Bij de Mine Shell Mayhem ging het zelfs om 4 cakes die niet af zijn gegaan. Middenin de compound blokken, dus ook onze Bezigers konden hier niets aan doen. Erg balen, zowel voor de toeschouwers als voor onszelf en onze Bezigers. Deze artikelen werden namelijk wel single geschoten en nu heeft niemand een correct beeld van deze artikelen kunnen krijgen.

                        We hebben al veel enthousiaste reacties van de bezoekers mogen ontvangen dus ondanks die hikjes gaan wij met een tevreden gevoel de laatste week van onze Voorverkoop in!
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                          Bij Huisman zijn we geen voorstanders van samples omdat het altijd voer voor discussie is, dat is ook algemeen bekend hier op het forum. Dus ze gebruiken doen we liever niet, of daar hier op het forum over bepaalde importeurs nou positief of negatief over wordt gesproken. Soms kun je gewoon niet anders als je tenminste toch ook nieuwe artikelen wil laten zien. Dat geldt voor importeurs maar evengoed ook voor winkeliers. Gelukkig is bijna alle productie bij ons binnen en schieten we dat dan ook, ook van bijna alle nieuwe artikelen. Zoals bekend worden er op dit moment nog steeds containers gelost waardoor er een klein plukje nog niet is. Maar dat zegt helemaal niets zo is wel gebleken. De afgelopen jaren werd na onze demo's regelmatig over sommige artikelen gesuggereerd dat het een sample zou zijn terwijl het dan absoluut niet zo was. Dat zijn natuurlijk de mooiste verhalen! Het valt alleen wel op dat dit onderwerp jou behoorlijk bezig houdt zo kijkende naar jouw eerdere posts de afgelopen weken?
                          Allereerst bedankt voor de demo, die elk jaar weer goed georganiseerd is. Voor wat betreft het samples verhaal ben ik van mening dat wat je op een demo laat zien men ook daadwerkelijk in de straat te zien krijgt. Importeurs die bewust opgekrikte versies laten zien zodat men wellicht eerder overtuigd is en tot koop over gaat, zijn in mijn ogen niet fair bezig. Maw vind het een vorm van misleiding/bedrog. Heb weer een aantal prima producten gezien die op het lijstje kunnen voor volgend jaar, maar natuurlijk wel even de reacties na 1 januari afwachten

                          Comment


                            #58
                            Voor de liefhebber; de gehele demo:
                            --> Vuurwerkevents.nl <--

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door chromeeh Bekijk bericht
                              Voor de liefhebber; de gehele demo:
                              Bedankt voor de mooie beelden! Zo te zien is er dus helemaal niks mis met de Der Hammer, voor dat geld echt een topper. Trouwens ook even complimenten naar Erwin, top demo neergezet & leuk gepresenteerd.

                              Comment


                                #60
                                Ik was er zelf niet bij maar op de bovenstaande video komt de Der Hammer bij mij niet slecht over. Zeker voor die 16 euro is ie goed te doen.

                                Comment

                                Working...
                                X