Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerk Orthen 14 december 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Hendtje Contentje Bekijk bericht
    Is er inmiddels al wel een schietlijst bekend?
    wat ik begrepen heb wachten ze nog even met de schietlijst, er zijn nog containers onderweg dus ik denk dat we vrijdagochtend wel de schietlijst kunnen verwachten
    .

    Comment


      #32
      Zijn er op de demo forumleden die ik tegen kan komen?

      Comment


        #33
        Ik ga denk ik wel even een kijkje nemen ja! :-D Maar ik weet 't morgenavond pas zeker
        Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

        Comment


          #34
          Ik ga ook zeker morgen, mijn zoontje van 4 is al de hele week aan het roepen dat ie ook mee wil, maar zie de bui al hangen dat ik daar sta en hij van de kou weer terug naar huis wil.

          Dus nog even over na denken om hem mee te nemen, ik ga sowieso.

          Comment


            #35
            word er ook gestreamd of gefilmd ?. Vandaag verkeerd gevallen tijdens het lossen van de vrachtwagen dus maar hopen dat ik morgen er kan zijn. Sinds mijn auto rijbewijs nooit de demo gemist en hoop dat het dit jaar niet anders is.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
              Zijn er op de demo forumleden die ik tegen kan komen?
              Voldoende denk ik! Ik ben erbij!

              Comment


                #37
                Vanavond ook van de partij! Het weer lijkt ook ideaal te worden. Is er al wat meer bekend betreft de schietlijst?

                Comment


                  #38
                  Kan helaas niet aanwezig zijn vanavond, maar ben wel zeer benieuwd wat er geschoten gaat worden. Veel plezier allemaal.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
                    Vanavond ook van de partij! Het weer lijkt ook ideaal te worden. Is er al wat meer bekend betreft de schietlijst?
                    Kreeg reactie via FB ze willen de schietlijst niet bekend maken, ze willen ons overdonderen zijde ze

                    Comment


                      #40
                      Stond op de planning maar helaas geveld door buikgriep :( Gaat 'm niet worden...

                      Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
                      Zijn er op de demo forumleden die ik tegen kan komen?
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                        Kreeg reactie via FB ze willen de schietlijst niet bekend maken, ze willen ons overdonderen zijde ze
                        Klinkt goed, klinkt goed! Ben benieuwd dan, word graag overdonderd

                        Comment


                          #42
                          Ik zit 2 uur in de auto, hoop dat het niet uitdraaid op een haarlemmerdijkkie.
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            #43
                            Ik hoop niet dat dit stiekem betekent dat ze de nieuwe Evo Profire cakes niet schieten.

                            Comment


                              #44
                              Of dat ze nog helemaal geen nieuwe artikelen schieten, ik wil ook de risico niet nemen om ander half uur in de auto te zitten en dan aankomen en geen nieuwe artikelen schieten

                              Comment


                                #45
                                In Aalsmeer staan morgen veel nieuwe Evo producten op de schietlijst en zou productie zijn, dus ga ervan uit dat de huiswinkel van Evo het ook binnen heeft.

                                Comment

                                Working...
                                X