Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Baarn 10-12-2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Baarn 10-12-2016

    wanneer: 10 december 2016
    waar: Baarn
    locatie: Minervaweg 1-A Baarn
    winkel: Papo Nijhof
    tijdstip: 20.00 uur
    collectie: vuurwerktotaal
    info: https://baarn.vuurwerktotaal.nl/

    #2
    Finale vorig jaar:

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Ja dit is een demo lekker dichtbij huis, dus hier ben ik zo wie zo aanwezig.
      Een demo met 100% Vuurwerktotaal, ik ben benieuwd naar de nieuwste cake,s.

      Comment


        #4
        Hierbij de schietlijst, presentatie in handen van ondergetekende....
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	schietlijst.png
Vertoningen:1
Grootte:6,9 KB
ID:	1559174

        Comment


          #5
          Hey David, wat leuk om te horen. Sinds wanneer ben jij presentator/omroeper?
          Succes zaterdag, ik spreek je daar want ik kom ook naar deze demo toe.

          B.t.w. wel een beetje karig deze schietlijst; weinig nieuwe producten.

          Comment


            #6
            Zie je graag Fred, kom maar even naar het podium! Leuk.

            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Hey David, wat leuk om te horen. Sinds wanneer ben jij presentator/omroeper?
            Succes zaterdag, ik spreek je daar want ik kom ook naar deze demo toe.

            B.t.w. wel een beetje karig deze schietlijst; weinig nieuwe producten.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              B.t.w. wel een beetje karig deze schietlijst; weinig nieuwe producten.
              Dat is helaas al zolang als ik me kan herinneren bij deze demo...
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #8
                Dat klopt helaas helemaal Jorik!

                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                Dat is helaas al zolang als ik me kan herinneren bij deze demo...

                Comment


                  #9
                  ZATERDAG 10 DECEMBER VUURWERKSHOW BIJ NIJHOF

                  BAARN - Woonwarenhuis Nijhof organiseert samen met speciaalzaak PAPO op zaterdag
                  10 december a.s. een grote vuurwerkshow. Om 20.00 uur begint dit knallende spektakel van circa 35 minuten op het parkeerterrein van Nijhof.




                  Het sier- en knalvuurwerk wordt op een kleine, volledig afgeschermde, parkeerplaats aan de Hermesweg aangestoken. Het publiek kan op veilige afstand op de grote parkeerplaats van Nijhof aan de Minervaweg in
                  Baarn het schouwspel bekijken. De laatste trends en de nieuwste vindingen op het gebied van potten, pijlen en knalwerk zullen de revue passeren.

                  Overigens mag er nu nog geen verkoop van vuurwerk plaatsvinden. De wettelijke vastgestelde verkoopdagen van vuurwerk zijn donderdag 29 december, vrijdag 30 december en zaterdag 31 december. Tot zaterdag 24 december kan er wel vuurwerk worden besteld in de voorverkoop. Dan bent u er zeker van dat u tijdens de jaarwisseling kunt knallen en genieten van uw eigen siervuurwerk.

                  Comment


                    #10
                    De demo is niet op het parkeer terrein voor de Nijhof. Daar mag men nl geen waaier cakes afschieten. Ernaast (100 meter verderop) de bocht om was hun outlet centrum gevestigd. Die is afgebroken en daar wordt nu de show gegeven. Een DJ uit Baarn verzorgd de muziek. Of het droog blijft? Zie de meteo pagina op VWC onder vuurwerkshows.

                    Hierbij ook de schietlijst in kleur:
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:387,3 KB
ID:	1559957
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:399,7 KB
ID:	1559955
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3.jpg
Vertoningen:1
Grootte:394,9 KB
ID:	1559951
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	4.jpg
Vertoningen:1
Grootte:408,9 KB
ID:	1559953

                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                    ZATERDAG 10 DECEMBER VUURWERKSHOW BIJ NIJHOF

                    BAARN - Woonwarenhuis Nijhof organiseert samen met speciaalzaak PAPO op zaterdag
                    10 december a.s. een grote vuurwerkshow. Om 20.00 uur begint dit knallende spektakel van circa 35 minuten op het parkeerterrein van Nijhof.




                    Het sier- en knalvuurwerk wordt op een kleine, volledig afgeschermde, parkeerplaats aan de Hermesweg aangestoken. Het publiek kan op veilige afstand op de grote parkeerplaats van Nijhof aan de Minervaweg in
                    Baarn het schouwspel bekijken. De laatste trends en de nieuwste vindingen op het gebied van potten, pijlen en knalwerk zullen de revue passeren.

                    Overigens mag er nu nog geen verkoop van vuurwerk plaatsvinden. De wettelijke vastgestelde verkoopdagen van vuurwerk zijn donderdag 29 december, vrijdag 30 december en zaterdag 31 december. Tot zaterdag 24 december kan er wel vuurwerk worden besteld in de voorverkoop. Dan bent u er zeker van dat u tijdens de jaarwisseling kunt knallen en genieten van uw eigen siervuurwerk.

                    http://www.dichtbij.nl/eemland/regio...ij-nijhof.aspx

                    Comment


                      #11
                      Vandaag geweest. Leuke demo, leuke producten. De finale was wel minder dan vorig jaar. VWT heeft gewoon sterke producten, maar ook niet iets gezien waar ik echt Blow away van ben.

                      Vond de reverze box positief opvallen. Eclipse 2.0 en de crackling fan waren erg lekker, maar had dat ook verwacht.

                      Viel wel op dat er veel bombettes heel laag knalden. Met name de eerste schoten van de cakes, maar dat kan aan het natte weer liggen. Sommigen knalden echter zowat op de grond.

                      Leuke was wel dat we als publiek redelijk dichtbij stonden, zodat je wel een goede impressie krijgt van hoe het in de straat is.

                      Toch wel weer leuk om bij te zijn en verder goed georganiseerd. Jammer dat er geen prof spul in de finale zat.

                      Comment


                        #12
                        Ben het volledig met mijn voorganger eens. Goede demo gezien, goed georganiseerd en goed omgeroepen door David. Mooie producten gezien.
                        Vuurwerktotaal heeft goed spul, goede kwaliteitsproducten. Maar er was niet één product bij waarvan ik liep te shaken.
                        Vanwege de kleuren vielen de Distraxion en de Colour Changing in positieve zin op.
                        De boxen van Vuurwerktotaal doen het gewoon allemaal goed.

                        Comment


                          #13
                          Jammer van de regen maar voor de rest een goed georganiseerde demo met mooie schietlijst! Mooie producten gezien, de beste waren voor mij de Color Change, Crackling Fan, Hardstyle box en de laatste cake van de Detonation Box

                          Comment

                          Working...
                          X