Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Vuurwerk Zoetemeer 19 december 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ook standaard aanwezig bij deze prachtige demo!!!

    Ze zijn wel het hele marktplein aan het vol bouwen met tenten voor de kerst een volgens mij een ijsbaan. Zag ook op het eiland waar normaal het vuurwerk vanaf geschoten word allemaal soort kerststalletjes staan zoals op een kerstmarkt. Er zal dus wat minder ruimte zijn voor het publiek denk ik dit jaar.

    Comment


      #17
      Vanavond ook aanwezig! Helaas nu echt zonder camera! Gewoon genieten van de demo!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18
        Aan welke kant van de plas kan je het beste staan?

        Comment


          #19
          Komt er ergens een stream van deze demo?

          Comment


            #20



            Hier de info over de livestream.
            Vrijheid is een illusie

            Comment


              #21
              Waar kan je het beste staan? De eerste keer dat ik hier zal zijn dus ben benieuwd!

              Sta je aan de marseillepad goed?

              Comment


                #22
                aan de kant van het water waar de rijtjeshuizen zijn sta je het beste, daar kan je ook de fontijnen zien.

                Comment


                  #23
                  Nog niet begonnen?
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #24
                    Begonnen
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Horsetails Bekijk bericht
                      http://www.vuurwerkzoetermeer.nl/vuurwerkshow


                      Hier de info over de livestream.
                      Graf cam werkt niet

                      @ edit : nu wel
                      [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                      Comment


                        #26
                        Iemand een idee welke salute blokken hier werden geschoten? Die je ook als laatste zag?

                        Comment


                          #27
                          Dat was volgens mij de Mastery.

                          Comment


                            #28
                            Leuke demo met mooie producten. Drukte van jewelste zeg!!! Filmpje van de finale komt eraan.

                            Comment


                              #29
                              Leuke demo met hele gave finale weer! Mij viel vooral The Chosen One op, heel mooi goud en grote boeketten.. ook redelijk lang. Daarnaast vond ik Burning Vegas erg gaaf, hoewel de fluiters wel heel erg dicht bij het publiek kwamen.

                              Weet iemand welke cake het was met de felle witte mines die ook tegen het einde van de finale gebruikt werd? Ik had geen schietlijst, maar geloof dat het zelfs de eerste cake van de avond was (ik was iets te laat).

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                                Leuke demo met hele gave finale weer! Mij viel vooral The Chosen One op, heel mooi goud en grote boeketten.. ook redelijk lang. Daarnaast vond ik Burning Vegas erg gaaf, hoewel de fluiters wel heel erg dicht bij het publiek kwamen.

                                Weet iemand welke cake het was met de felle witte mines die ook tegen het einde van de finale gebruikt werd? Ik had geen schietlijst, maar geloof dat het zelfs de eerste cake van de avond was (ik was iets te laat).
                                Amazon was dat.

                                Comment

                                Working...
                                X