Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 26 november 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oke, ook van mij uit de laatste video dan. Vrijwel de VOLLEDIGE Demo in 4K, allemaal zelfde afstand en vrijwel zelfde camera hoek. Als je dus benieuwd bent naar enkele producten zie je precies hoe ze presteren en wat de grootte is van boeketten t.o.v. elkaar! Hopelijk kunnen jullie de 39 minuten waarderen.



    Hierbij tevens de schietlijst (sorry, is een 4K screengrab van een video, heb er geen foto van). Dus als je een product zoekt dan eventjes door de video heen kijken en luisteren wat ze zegt.
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vlcsnap-2016-11-27-21h14m01s609.jpg
Vertoningen:1
Grootte:232,2 KB
ID:	1558952
    Dan upload ik hier tevens nogmaals de EINDSHOW en de SHOWROOM impressie. Ik verontschuldig mij voor het nogmaals posten, maar eerlijk gezegd krijg ik best wel kippenvel van de kwaliteit van de beelden en de show. Ben super tevreden met mijn nieuwe camera en samen met een Stereo Microfoon is het naar mijn mening momenteel de beste kwaliteit video van Ano op dit moment! Enjoy.


    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
      amen... dan gaat ie fabriek het heel erg druk krijgen..
      En vergeet ook niet de kosten van de mensen om de hele show voor te bereiden en te schieten. Mijn inschatting is eerder richting de 15K dan de 10.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
        Jaja.
        Deze site ken ik ook.
        Ik zou zeggen give it a try.

        Maar houd er rekening mee dat dit een kaal product is.
        Dus geen artwork.
        Geen CIQ.
        Geen CE.
        Geen batchtest.
        Geen verzekering.
        Geen verscheping.
        Geen classificatie.
        Geen transport naar de opslag.

        En zo nog een paar regeltjes.

        Ik dacht er in het begin ook makkelijk over, maar werd toch even wakker geschud

        gr
        Marchel
        Was als grap bedoeld kerel.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          Ik heb een prima demo gezien.
          Ik was zaterdagmiddag bij mijn ouders in Wageningen, want ik moest even op een klein hondje passen.
          Rond 17:00 uur zie ik dat er aardig wat mist hangt.
          Hopelijk wordt de demo niet afgelast.

          Na een paar keer kijken op mijn tablet, stap in mijn auto en ga ik richting Milheeze.
          Thunderdome in de cd speler en rijden maar.
          Als ik Horst voorbij rijd, is de mist weg, als het in Milheeze ook zo is, dan teken ik ervoor.

          Ik loop het terrein op van Ano en ja hoor ik kom gelijk een aantal bekenden tegen.
          Lang niet gezien, tja gisteren bij de van der Horst meeting.

          Demo was super.
          helaas niet heel nieuwe producten, maar toch weer veel toppertjes gezien.
          De Traction reaction stak er met kop en schouders boven uit.
          de blokken van Evolution vind ik ook mooi, maar ik haat crackling dus dan schuif ik een blok hoe mooi ook aan de kant.

          De finale was echt subliem, zo mooi vond ik hem.
          Super mooie bommen gezien en gewoonweg perfect geschoten.

          Na de demo ben ik even de winkel ingegaan om mezelf op te warmen.
          Kopje koffie er bij en even de dummy's bekeken.
          En daarna naar huis, wat een stuk makkelijker reed, want de mist was grotendeels verdwenen.
          Laatst aangepast door the cigarman; 28 November 2016, 08:44.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            Zo, ondertussen weer bijgekomen van een geweldige demo.
            Na meer dan een uur rijden aangekomen in Milheeze, onderweg inderdaad nog mist gehad.
            Gelukkig bij Ano mooi helder weer. Bij binnenkomst weer rondgekeken in de goed aangeklede showroom.
            Echt een geweldige showroom met veel sfeer. De koffie en chocomelk waren weer lekker.
            De productdemo had zoals altijd weer tegen en meevallers. Toch wel genoten van de producten.
            Vooral de Best for last, keihard gelachen, zo irritant die was.
            De Traction reaction schitterende cakebox.

            Maar die profshow was waanzinnig! Zo goed in elkaar gezet, mooie shells er tussen.
            Goede muziek keuze, stond soms met kippevel te kijken!
            Schitterende finale weer.
            Heb weer een topavond gehad hoor. Bedankt.

            De producten staan ook op mijn kanaal. De films van de show:





            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              Het was Super tof om aan deze briljante show mee te bouwen. Wat een koude en lange dag, maar het was het waard op alle fronten! Alles klopte: de muziek keuze, het vuurwerk, het weer en niet te vergeten het team!

              Op naar de volgende

              Comment



                Ik was samen met een kameraad aanwezig. Buiten de kou om hebben we een geweldige avond
                meegemaakt. De profshow was magnifiek, alles klopte, muziek, timing, single shots enz.enz.enz.
                Petje af voor ANO en zijn crew die dit verwezenlijkt hebben. MAGNIFIEK !!!!!!!!!!!!!.

                Bij het consumentenvuurwerk waren mijn favorieten, in willekeurige volgorde:
                - Euphoric Happyness, - Best For Last (smaken verschillen), - Solar Storm en Traction Reaction.
                Zoals velen al gemeld hebben, vielen de boxen van China Red tegen.

                Ter afsluiting nog 2 filmpjes.
                Filmpje 1 achtereenvolgens:
                1. Ano's Heaven Four
                2. Best For Last
                3. Solar Storm.




                Onderstaand filmpje spreekt voor zich.

                Comment

                Working...
                X