Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Vuurwerk Zoetemeer 14 december 2015

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo: Vuurwerk Zoetemeer 14 december 2015

    Stad/dorp: Zoetemeer
    Locatie: Markt 1
    Datum: 14 december 2015. Met als uitvalsdatum 17 december 2015
    Tijdstip: 20:00
    Bijzonderheden: na de vuurwerkdemo een finale mede mogelijk gemaakt door ZFM en Bella Torino. En voor diegene die er niet bij kan zijn is er een livestream via www.zfmradio.nl!
    Collecties: Dynasty, New Spirit, Pyro Bandits, Pyrobase, Sweetlake (eigen lijn), en combi-boxen van Lesli en Wolff

    #2
    Kijk hier naar uit, ieder jaar een leuke demo
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      #3
      Schietlijst is online -> http://www.herwijnenzoetermeer.nl/do...st_041215w.pdf

      Heerlijke sfeer altijd tijdens deze demo dus zeker ook dit jaar weer een kijkje nemen.

      Comment


        #4
        Ben benieuwd naar de Silver Hero en de Exodus!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #5
          Morgenavond present, ben benieuwd naar de exodus die ze gaan schieten heb hem al besteld voor een spotprijs van 125 eurie in Lopik... Hoop ook weer op een mooie finale, maar dat zit wel snor denk ik..;) Finale staat altijd op 1 bij mij. Z-FM & Ristorante & Pizzeria Bella Torino top dat jullie dit mogelijk maken!!! Tot morgen

          Comment


            #6
            Morgen deze demo bijwonen, het weer ziet er tot nog toe goed uit!
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #7
              Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten en de goede eindshow..dus ben er zeker weer bij.

              Comment


                #8
                Ook aanwezig vanavond! We hebben in ieder geval een stuk beter weer dan afgelopen weekend

                Comment


                  #9
                  aanwezig grote schietlijst weer
                  Heb er zin an

                  Comment


                    #10
                    Uiteraard aanwezig!!!!

                    Comment


                      #11
                      Wij gaan zo ook maar eens even kijken

                      Comment


                        #12
                        - - - - - - - -
                        Laatst aangepast door LiamVB; 6 January 2018, 22:17.

                        Comment


                          #13
                          Echt een hele leuke demo op een toplocatie in het centrum! En prachtig weer vanavond!
                          Ik kwam vooral voor de Lesli boxen en helaas moet ik zeggen dat ze me niet overtuigd hebben. Het waren ook zeker geen floppers trouwens. Was vooral benieuwd naar de Silver Hero, maar de effecten waren niet vol genoeg vond ik. De Fifty Shades of Gold is een leuk concept met eenzelfde effect in verschillende schietrichtingen. Is toch het geld niet waard.

                          De Black Cobra was de beste box. De Exodus overtuigde helaas niet. Wat aan de trage kant en qua grootte haalde die het niet bij de Black Cobra.

                          Van de losse cakes staken de good old Cruelty en The Intimidator er bovenuit voor mij. Van de New Spirit lijn vielen de Titanium Magic en de Tiberium positief op. De Tiberium is een pruttelfonteintje met daarna een V-shape met enorme boeketten die laag klappen!
                          Verder presteerden de Concerto Rosso en Stars over Paris weer netjes!

                          Met schieten ging het soms niet helemaal goed, waardoor de speaker het af en toe kwijt was. Kan gebeuren! Vond er ook best veel ploppers tussen zitten, kruit wellicht nog niet lekker droog?!

                          De finale was kort maar krachtig! Weet iemand welke cake dat op het laatst was met die rood met paarse tails in waaiervorm? Of is dat geen consumentenspul?

                          Kortom: topavondje Zoetermeer!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                            Echt een hele leuke demo op een toplocatie in het centrum! En prachtig weer vanavond!
                            ....

                            Kortom: topavondje Zoetermeer!
                            Helemaal met eens met al je punten. Erg leuke demo, goed weer en mooie locatie.. lekker galmend tussen de gebouwen.

                            Comment


                              #15
                              Wat een heerlijke demo, kan weer in het boekje van geslaagde demo's in Zoetermeer (zoals altijd eigenlijk).

                              Grote schietlijst, bij mij staat idd ook weer de Cruelty en Stars over Paris met een dikke plus. Ook was ik positief verrast over de Phenomenon. Evenals de Titanium Maniac en The Intimidator positief verraste.

                              En dan die finale, WOW! Ik vond hem echt heeeeerlijk! Volgens mij zag ik daar stiekem ook een hele mooie cake van Evolution tussen??

                              Wie schoot deze demo eigenlijk, wil graag nog wel eens een leuk showtje door ze laten schieten namelijk op een belangrijke dag

                              Comment

                              Working...
                              X