Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Zoetermeer- herwijnen 15-12-2014

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Een onzettend fijne demo, veel mooie producten gezien. Aantal Lesli cakes waren inderdaad top, bijna alles van Sweetlake viel tegen.

    Het is nu wel duidelijk dat je bij Wolff/Royal moet zijn dit jaar. Bijna alles van Wolff was dik in orde bij deze demo. De Cruel Traction de kers op de taart!
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #32
      Zowww en weer terug :hehe!:
      Owww wat heb weer genoten , top demo , mooie producten en een finale..... :lub::lub:

      bedankt aan iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt ! Natuurlijk van herwijnen vuurwerk, maar ook zeker de mannen van Big Smile
      Rob & Donald en natuurlijk de rest van het team ! THANKS













      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #33
        Aanwezig geweest! weet iemand wat af van de black cobra 120 display box die er werd afgeschoten! Heb hem besteld maar heb op filmpjes gezien dat die wel wat anders was? was dit de goeie box ? en niet de Cruel Traction?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door dreamkille16 Bekijk bericht
          Aanwezig geweest! weet iemand wat af van de black cobra 120 display box die er werd afgeschoten! Heb hem besteld maar heb op filmpjes gezien dat die wel wat anders was? was dit de goeie box ? en niet de Cruel Traction?
          Black Cobra 120 en de Cruel Traction zijn omlabelingen van elkaar, dus precies de zelfde cakes maar met een andere naam en ander labeltje!

          Comment


            #35
            Heerlijke demo weer, ga ieder jaar met me broer kijken. Het lijkt wel of het ieder jaar drukker wordt. Heb mooie cakes gezien zoals de big momma, threesome display box, en als klap op de vuurpijl: black cobra 120. En dan nog die geweldige finale dank jullie daarvoor!!! Wolff petje af voor dit jaar mooie producten..

            Comment


              #36
              Nu nog even beelden vanuit een andere hoek, ik stond er recht voor. Enjoy!



              Jwtjuh
              [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

              Comment


                #37
                Oke super bedankt! Blij dat ik hem heb besteld nog! Ga er van genieten en filmen maar er is wel een verschil met schiet tempo zag ik?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door koenie95 Bekijk bericht
                  Black Cobra 120 en de Cruel Traction zijn omlabelingen van elkaar, dus precies de zelfde cakes maar met een andere naam en ander labeltje!
                  Oke super bedankt! Blij dat ik hem heb besteld nog! Ga er van genieten en filmen maar er is wel een verschil met schiet tempo zag ik tussen die 2?

                  Comment


                    #39
                    Waren die. Cat 1 stokers ook van vuurwerkcrew met de grondbloemen flitspaaltjes en cracklingballs.
                    Gaaf wel een leuke sfeer

                    Comment


                      #40
                      Jammer dat ik er ditmaal niet bij heb kunnen zijn! Zo te lezen heft iedereen weer genoten!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #41
                        Mijn beeldmateriaal van deze geslaagde demo!

                        Ik heb de volledige demo geprobeerd te filmen, enkel werkte de camera niet helemaal mee. Als ik terug kijk naar de schietlijst ontbreken de producten tussen nummer 27 en 39 in de video. De rest, staat er gelukkig wel op!




                        En natuurlijk de geweldige finale. Ps: Erg leuk gedaan hoe Abba bruut werd afgekapt door een van de ground salutes



                        4 demo's in een weekend, flink wat filmmateriaal, alles staat nu online. Kijk voor de overige demo's in de desbetreffende topics:





                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
                          Waren die. Cat 1 stokers ook van vuurwerkcrew met de grondbloemen flitspaaltjes en cracklingballs.
                          Gaaf wel een leuke sfeer
                          Zijn meestal die lui van FPM geloof ik.

                          Correct me if I'm wrong.
                          [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                          Comment


                            #43
                            Ik was ook druk bezig mijn zak leeg te stoken, zelfde groepje...

                            Comment


                              #44
                              Het was weer een schitterende demo ! Mooi vuurwerk gezien, kwaliteit van de producten verschild wel extreem. Zo vond ik de Cruel Traction 1 van de betere cakes met een mooie prijs. Terwijl de super 500 juist zwaar tegenviel en dat voor 100 euro !

                              Finale was ook weer schitterend ! Mooi opbouwend naar een geweldige climax en wat een knallen waren dat zeg, van de ground salutes !!!

                              Comment

                              Working...
                              X