Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Vuurwerk Orthen (Den Bosch) 12 december 2014

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    wow wat een finale en wat waren die dingen op het eind vast niet legaal te koop :(

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
      wow wat een finale en wat waren die dingen op het eind vast niet legaal te koop :(
      Dit was geloof ik de Happy Thunder Q, daarvoor de Blue Thunder. Wat een klappen...
      Blij van elk een karton te hebben

      Comment


        #33
        die aller laatste die na die stilte ff kwam ? nice waren vast heel wat happy Q thunders.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
          die aller laatste die na die stilte ff kwam ? nice waren vast heel wat happy Q thunders.
          48 stuks!

          Werd de 6-pack 150 ook verwerkt in de finale?

          Comment


            #35
            geen idee had geen schietlijst pas achter af stond er recht tegen over. De lijsten laggen achter af in de dozen naast me :(. maar heel wat leuk spul gezien.

            Comment


              #36
              Was weer een leuke demo met een super finale.Heb nog nooit gehad dat ik tijdens een finale van consumenten vuurwerk mijn trommelvliezen voelde. Bedankt orthen!

              Comment


                #37
                Iemand nog gefilmd toevallig?
                En is de Junior Jack nog gezien?

                Comment


                  #38
                  En is de Junior Jack nog gezien?[/QUOTE]

                  Niet geschoten.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bitchass Bekijk bericht
                    Iemand nog gefilmd toevallig?
                    En is de Junior Jack nog gezien?
                    finale is aan het laden duurt weer zo lang ha ha 22% pas

                    Comment


                      #40
                      heb hem op me fb zal duurde lang maar zit een stuk van de video met hand voor de lens maar denk dat het wel indruk geeft hoe het eind was zo hard.

                      Comment


                        #41
                        ik vond zelf de ice queen wel heel mooi als je daar van 2 tegelijk schiet 5/6 meter uit elkaar heb je al een show op zig

                        ik moet wel zeggen normaal versta je niet eens wat er omgeroepen is welke / wat er geschoten word ik vond het hier goed duidelijk ook noemde hij de naam er na nog even

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            Hier de finale van de demo, ik moet zeggen die 48x happy thunder....ABSURD whoooow wat was dit KICKKUUHHHH sws in NL nog nooit zo een harde knalfinale meegemaakt da was wel duidelijk hehe


                            Comment


                              #44
                              alleen jammer dat de italy fanstylen niet geschoten waren en de spain :(, de grote cakeboxxen werder echter ook niet geschoten

                              de Juggling bouncer die sprong er van mij echt uit
                              goed dat ik er een karton van heb

                              Comment


                                #45
                                Leuke demo gezien, veel mooie producten. En zoals Jeff zegt, heerlijk harde finale!!
                                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                                Comment

                                Working...
                                X