Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Valk Vuurwerk Nijverdal 13 december 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    de finale begon met 12 keer de big 19 en deze waren erg goed!!!! de salute 1 knalde echt absurd hard en goed. Onze buurvrouw tijdens de demo vond deze niet zo leuk
    "het begon ooit met ladycrackers"

    Comment


      #47
      Zijn er nog video's van deze demo.....??

      Comment


        #48


        Filmpje gemaakt door Anihalas
        If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

        Comment


          #49
          ik vond het wel slecht dat er maar 1 in en uitgang was, dit was voorgaande jaren beter geregeld. Tevens kon je op de plek waar ik stond de omroeper niet horen.

          Comment


            #50
            waarom kan ik de zena mayhem box niet vinden op de valk vuurwerksite?
            En werd de triple freestyle box afgeschoten? want er stond een vraagteken op de schietlijst. ben erg benieuwd.

            Ik wil 2 profboxen bestellen bij valk vuurwerk nijverdal maar ik kan niet kiezen.
            uit deze 4 boxen wil ik er 2 kiezen. wat vinden jullie de mooiste. ik heb er geen van alle in het echt gezien dus zal graag willen horen van mensen die hem in het echt gezien hebben en wat ze er van vonden

            -Double Fury BOX >59 euro
            -Glitter Box >55 euro
            -Triple Freestyle Madness box > 75 euro
            -Zena Triumph box > 55 euro

            bedankt, groeten jesse

            en oja wat vonden jullie van de MONSTER MANIA, presteerde die goed voor de prijs?
            Laatst aangepast door jessevuurwerk; 16 December 2013, 12:48.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door jessevuurwerk Bekijk bericht
              waarom kan ik de zena mayhem box niet vinden op de valk vuurwerksite?
              En werd de triple freestyle box afgeschoten? want er stond een vraagteken op de schietlijst. ben erg benieuwd.

              Ik wil 2 profboxen bestellen bij valk vuurwerk nijverdal maar ik kan niet kiezen.
              uit deze 4 boxen wil ik er 2 kiezen. wat vinden jullie de mooiste. ik heb er geen van alle in het echt gezien dus zal graag willen horen van mensen die hem in het echt gezien hebben en wat ze er van vonden

              -Double Fury BOX >59 euro
              -Glitter Box >55 euro
              -Triple Freestyle Madness box > 75 euro
              -Zena Triumph box > 55 euro

              bedankt, groeten jesse

              en oja wat vonden jullie van de MONSTER MANIA, presteerde die goed voor de prijs?
              Triumph box vond ik niet lekker overkomen, veel halve, niet mooi ronde boeketten en en beetje rommelig.
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #52
                Ik vond de Mayhem wel heel lekker overkomen met name de laatste doos met multicolor en Blink. volgens mij is deze te bestellen via nijverdal.zenavuurwerk.nl

                Comment


                  #53
                  Oke, ja ik ben het meest benieuwd naar de double fury en de triple freestyle maddness. ik vind ze op filmpjes heel mooi, alleen heb ze niet in het echt gezien.

                  Comment


                    #54
                    Monster mania viel tegen. Vooral de glitter was mager
                    "het begon ooit met ladycrackers"

                    Comment

                    Working...
                    X