Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Vuurwerkgigant Apeldoorn 18 december 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo: Vuurwerkgigant Apeldoorn 18 december 2013

    Wat: Demo
    Plaats: Apeldoorn
    Waar: Americahal, Laan van Erica 50, Apeldoorn
    Datum: 18-12-2013
    Tijd: nnb
    Waarom: nnb
    Wat: Cafferata
    Winkel: Vuurwerkgigant Apeldoorn
    Extra informatie: Met diverse artiesten, o.a Django Wagner.

    #2
    Hier ga ik heen

    Comment


      #3

      Foto: Facebook Vuurwerkgigant Apeldoorn.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Wie gaan hier allemaal heen? Ik zowiezo

          Comment


            #6
            ik ook. zou wel graag willen weten hoelaat de demo begint, want die artiestenmeuk heb ik geen belang bij haha

            Comment


              #7
              is er al een schietlijst bekend.?
              ben hier waarschijnlijk wel aanwezig.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Suckyy Bekijk bericht
                is er al een schietlijst bekend.?
                ben hier waarschijnlijk wel aanwezig.
                Volgens mij is het meer een show dan een demo vanwege hun zoveel jarige bestaan.

                Comment


                  #9
                  Ik ga sowieso, alleen al om kans te maken op 1000 euro buurtassortiment

                  Ik heb begrepen dat het een pyromusical wordt. Ik neem de camera iig mee

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                    Ik ga sowieso, alleen al om kans te maken op 1000 euro buurtassortiment

                    Ik heb begrepen dat het een pyromusical wordt. Ik neem de camera iig mee
                    Hoe maak je kans tot die 1000 euro buurtassortimenten?

                    Comment


                      #11
                      19.00 uur beginnen ze met 20 cakes daarna weer wat muziek en ik geloof rond 19.45/20.00 uur verder

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                        19.00 uur beginnen ze met 20 cakes daarna weer wat muziek en ik geloof rond 19.45/20.00 uur verder
                        Nou lekker dan, die nederlandstalige muziek boeit me dus helemaal niks..:(

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                          Hoe maak je kans tot die 1000 euro buurtassortimenten?
                          Liken en delen op Facebook.

                          Comment


                            #14
                            Nederlandse artiesten bij vuurwerkshow in Apeldoorn
                            4 uur geleden

                            Laatste update: 4 uur geleden

                            APELDOORN Evert Pieper van de Vuurwerkgigant ziet het publiek vanavond het liefst per fiets naar de Americahal komen. Daar begint om 18.30 uur een feest met verschillende Nederlandstalige zangers, waaronder Django Wagner. De optredens worden afgesloten met een grote vuuwerkshow. ,,We hebben veel ruimte'', zegt Pieper. ,,Ook voor auto's. Maar we hopen dat mensen uit de buurt de fiets nemen. Dan blijft de Americahal goed te bereiken.''
                            Parkeerruimte is er voor en naast de hal aan de Laan van Erica 50. ,,Aan de achterkant komt het podium te staan. Aan die kant wordt ook het vuurwerk afgestoken.'' Los van de afsluitende vuurwerkshow gaat er gedurende de avond meer de lucht in. Het gaat dan om het vuurwerk dat bij de Vuurwerkgigant te koop is.

                            De lijst met artiesten die morgen naar de Americahal komen is lang. Onder meer Django Wagner (Kali) en regionaal bekende zangers als Frank van Etten (Leef als een zigeuner), Roy Otters, Henk Dissel, Zanger Gerard (Jongen van de handel) en Harry Vesseur komen optreden.

                            Door: Jeroen Pol

                            Comment


                              #15
                              Die auto op de foto is een hele dikke BMW M5 brute wagen is dat, goeie handel dat vuurwerk.
                              Jammer dat deze net niet op de foto staat want daarom hadden ze hem er wel bij gezet.

                              Comment

                              Working...
                              X