Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Rowy Vuurwerk Almere 13 december 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    thanks kom hem morgen ofzo wel ffies halen :-) Thanks alvast goos
    http://www.stefandrukker.nl

    Comment


      #77
      Bedankt Rowy voor mooie demo en finale,Finale vond het best goed,aantal nieuwe producten zaten best mooie bij,lekker zitten kletsen met een aantal freaks torr,vuuwerk huizen,darksoul.
      biertje erbij en wat eten
      was best wel druk

      Comment


        #78
        Was weer een top demo met een geweldige finale!!

        Hierbij een aantal foto's die ik had gemaakt tijdens de demo en finale.

        Link naar album
        vdrvuurwerk.nl

        Comment


          #79
          vuurwerkbieb

          Comment


            #80
            Wat een bizar vet promofilmpje, complimenten voor het maken
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #81
              Na alle positieve berichten een wat andere kijk op de demo-avond. De finale was leuk, zoals elke finale van een winkeliers-demo leuk is. Misschien iets beter (vooral het einde) dan andere demo's, maar goed daar kom ik niet voor. De demo zelf vond ik teleurstellend. Allereerst een presentator, die totaal niet weet waar ie het over heeft, en werkelijke overal door heen zit te lallen. De mannen met helmen op die er een zooitje van maakten. Een gemiddeld VWC lid heeft volgens mij meer passie voor en verstand van (consumentenvuurwerk-) zaken dan de heren van het schietteam ter plaatse. Een aantal cakes en cakeboxen op de schietlijst konden niet worden geschoten. Overal in NL wordt de Golden Power van Royal geschoten op demo's maar hier kon die niet worden geleverd door de importeur???? Heel vaag! Voor mij heeft deze avond niet gebracht wat ik er van had verwacht (of gehoopt).

              Comment


                #82
                De presentator (patrick kicken) kan als geen ander een goede sfeer maken, ik had Rob Fong (eigenaar Rowy) al aangeraden voor een duo presentatie te gaan ivm de vuurwerkkennis, maar misschien is dit een optie voor volgend jaar? Je moet ook niet gelijk voor perfectie gaan toch? dan valt er niks meer te verbeteren Wat het schietbedrijf betreft; dit kon inderdaad beter, maar ja soms zit het mee, soms zit het tegen zullen we maar zeggen. En de producten komen dit jaar laat binnen, dus daar kan een winkelier en importeur niks aandoen. Voor het merendeel van de toeschouwers was het volgens mij wel genieten in ieder geval en jij hebt vast en zeker ook stiekem wel een beetje genoten toch? ;)


                Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
                Na alle positieve berichten een wat andere kijk op de demo-avond. De finale was leuk, zoals elke finale van een winkeliers-demo leuk is. Misschien iets beter (vooral het einde) dan andere demo's, maar goed daar kom ik niet voor. De demo zelf vond ik teleurstellend. Allereerst een presentator, die totaal niet weet waar ie het over heeft, en werkelijke overal door heen zit te lallen. De mannen met helmen op die er een zooitje van maakten. Een gemiddeld VWC lid heeft volgens mij meer passie voor en verstand van (consumentenvuurwerk-) zaken dan de heren van het schietteam ter plaatse. Een aantal cakes en cakeboxen op de schietlijst konden niet worden geschoten. Overal in NL wordt de Golden Power van Royal geschoten op demo's maar hier kon die niet worden geleverd door de importeur???? Heel vaag! Voor mij heeft deze avond niet gebracht wat ik er van had verwacht (of gehoopt).
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
                  Na alle positieve berichten een wat andere kijk op de demo-avond. De finale was leuk, zoals elke finale van een winkeliers-demo leuk is. Misschien iets beter (vooral het einde) dan andere demo's, maar goed daar kom ik niet voor. De demo zelf vond ik teleurstellend. Allereerst een presentator, die totaal niet weet waar ie het over heeft, en werkelijke overal door heen zit te lallen. De mannen met helmen op die er een zooitje van maakten. Een gemiddeld VWC lid heeft volgens mij meer passie voor en verstand van (consumentenvuurwerk-) zaken dan de heren van het schietteam ter plaatse. Een aantal cakes en cakeboxen op de schietlijst konden niet worden geschoten. Overal in NL wordt de Golden Power van Royal geschoten op demo's maar hier kon die niet worden geleverd door de importeur???? Heel vaag! Voor mij heeft deze avond niet gebracht wat ik er van had verwacht (of gehoopt).
                  moet helaas zeggen dat ik het hier mee eens ben. ik stond met een aantal vuurwerk liefhebbers te kijken en we zagen gelijk dat het niet klopte. verkeerde product werd aangestoken, iemand die er continu door heen loopt te praten wat ik zelf zeer storend vond en producten die niet geleverd zijn die wel genoemd worden (dit had je ook eerder kunnen melden zodat ze ook niet genoemd worden, nu verwacht iedereen een product die er niet is en komt er een heel ander product).

                  verder was de finale erg leuk zoals altijd maar de demo kon beter.

                  Comment


                    #84
                    Vreemd en jammer,

                    Normaal schiet bombers topshows namelijk !
                    ffffffffff

                    Comment


                      #85
                      Leuk promofilmpje, website is prettig om te lezen, assortiment zeer ruim. Ziet er goed uit!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Wat een bizar vet promofilmpje, complimenten voor het maken
                        Ja dit is ontzettend mooi gedaan. Gaaf..

                        Comment


                          #87
                          ik snap niet helemaal wat je bedoeld met de mannen met helmen op die er een zooitje van maakte misschien een iets specifiekere uitleg erbij?

                          Ikzelf vond het zeker wel een geslaagde demo en de finale was ook zeker goed te noemen.
                          inderdaad jammmer dat er een aantal producten niet waren maar daar kan je soms niks aan doen.

                          Al met al een leuke en mooie demo.

                          Comment

                          Working...
                          X