Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23-12-11 demo Azuma nieuwegein

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnievuurwerk Bekijk bericht
    dit is geen produkt voor produkt demo.
    maar in vorm van een showtje.
    Wist ik nog niet, bedankt voor het melden, maar dat vind ik wel leuker, ik laat me verrassen.

    Edit: Als gevolg van een fijne werkdruk en opdrachten in de avonden kan ik helaas niet aanwezig zijn.
    Sorry Steef
    Laatst aangepast door Shell-Martijn; 22 December 2011, 15:58.
    Ik zei nog zo, geen bommetje!

    Comment


      #17
      Iemand nog gegaan/evt gefilmd?
      Ik zei nog zo, geen bommetje!

      Comment


        #18
        Ben er geweest vond het matig show finale was wel goed ik het jammer de er 6 nieuwe potten laten zien de rest ken ik al, had verwacht dat ze alleen nieuwe potten laten zien had beter geweest

        Comment


          #19
          knap dat jij er 6 heb gezien...het waren er echt 11.

          Comment


            #20
            je hebt gelijk alleen vond ik dat ze de hele lijn moeten schieten zoals in lopik 52 artikelen ,vechtweelde 32 artikelen of de demo met alleen nieuwe producten dan geef je gewoon meer aanwinst dan komen meer mensen om daar te kopen

            Comment


              #21
              Gaat zo moeilijk met een melding...dan zit je aan maximaal 100 kilo vuurwerk.

              Comment


                #22
                de plek waar het afgestoken was is even groot als in lopik dus dat berijp ik niet dat lopik meer mag schieten en azuma niet

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door moh1975 Bekijk bericht
                  de plek waar het afgestoken was is even groot als in lopik dus dat berijp ik niet dat lopik meer mag schieten en azuma niet
                  Het gaat om de vergunning die je aanvraagt. Bij Lopik hebben ze een gewone vergunning aangevraagd (wat inhoudt dat je veel eerder moet aanvragen, maar ook meer vuurwerk mag gebruiken). Hier hebben ze een 'melding' gedaan, wat korter vooraf kan, maar ook minder vuurwerk (tot 100 kilo). Het ligt dus niet aan de locatie, maar aan de aangevraagde vergunning.

                  Comment


                    #24
                    Bedankt voor het uitleg!

                    Comment

                    Working...
                    X