Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23-12-2011 Demo Vuurwerkgigant Steenbergen - Steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    23-12-2011 Demo Vuurwerkgigant Steenbergen - Steenbergen

    Datum: 23 december 2011
    Tijd : 19:30 uur.
    Plaats: Steenbergen
    Provincie: Noord-Brabant
    Wie: Vuurwerkgigant Steenbergen
    Wat: consumentenvuurwerk
    Waar: V.V. Steenbergen, Seringenlaan 1
    Collectie: http://www.vuurwerkgigantsteenbergen.nl/
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Sjongejongejonge wat een aanfluiting !!
    Aangeven dat je om half 8 begint en om 10 voor half beginnen en om 3 over half 8 eindigen, ik heb de "demo" een beetje mee kunnen maken vanuit mn rolstoel over de huizen heen.
    Maar NOOIT meer zal ik moeite doen om hier heen te komen, ben mooi voor niks een half uur voor niks rondgeduwd in de kou.
    Laatst aangepast door Steppa; 23 December 2011, 21:04.

    Comment


      #3
      Inderdaad,

      Ik rij bij De Heen en zie het al de lucht in gaan. Geparkeerd en naar voetbalveld gelopen hoor ik van de omroeper dat het al afgelopen is.

      Comment


        #4
        Ja inderdaad, heel jammer dit..
        Vorige jaren schoten ze een half uur te laat en deden ze wel een productdemo, nu was het van wat ik gezien heb een beetje alles kansloos de lucht in te schieten zonder enig ritme zeg maar..

        Comment


          #5
          Nounounou...

          We zijn inderdaad minimaal vroeger gaan schieten, in verband met de verwachtte weersomstandigheden. Dit kwam echter neer op 3 minuten eerder, dus toen was de beslissing snel gemaakt.

          We hebben dit jaar gekozen om geen losse producten als show weg te schieten. Losse producten zijn bijna altijd rustig op het web te bekijken, dus we wilden iedereen graag eens trakteren op ... gewoon een vuurwerkshow. Wagenvoort heeft daar heus kijk op, en hebben dan ook een mooie show geschoten - en als je dat kansloos de lucht in schieten noemt, vind ik het bezoeken van vuurwerkshows dan ook een hypocriete bezigheid (let op de knipoog, het is geen aanval..)

          Anyhow, wel erg vervelend dat je hierdoor de show hebt gemist. Dat is nooit leuk, niet de bedoeling maar ... gelukkig hebben we de video's nog. Verslag van opbouw en show volgen spoedig online.

          Comment


            #6
            Verwachtte weersomstandigheden zeg je ?
            Het is in steenbergen tot 10 uur droog gebleven, en dat is ook aangegeven op verschillende weersites, maargoed dat daar gelaten..

            Overigens, had het dan "Show" genoemd en geen demo, aangezien ik verwacht had op een half / uur vuurwerk zoals voorgaande jaren en niet een minuut of 10 wat potjes in de lucht..

            Anyway, ik heb het gemist en kan het niet meer terug draaien..

            Comment


              #7
              De show begon inderdaad enkele minuten te vroeg, maar zeker niet 10 voor half!!

              Overigens werd het wel degelijk slecht weer vlak na de show! De wind stak duidelijk op en ook de miezerregen werd er niet minder op, ook al was het misschien niet van lange duur, is volgens mij wat het weer betreft wel de juiste beslissing gemaakt. Iedereen die na afloop nog een Glühwein gedronken heeft bij de Glühweinkraam kan dit beamen.

              Op www.vuurwerksteenbergen.nl is deze vuurwerkshow overigens ook aangeprezen als vuurwerkshow. Hoe dan ook, het blijft een DEMOnstratie van alle producten die Vuurwerkgigant Steenbergen verkoopt

              En voor een ieder die het gemist heeft en toch wilt nazien; 1 dezer dagen volgt nog een leuke video van de winkel en de show op www.vuurwerksteenbergen.nl.
              Laatst aangepast door justinos; 24 December 2011, 13:37.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door justinos Bekijk bericht
                het blijft een DEMOnstratie van alle producten die Vuurwerkgigant Steenbergen verkoopt
                Als je je producten demonstreert dan steek je die stuk voor stuk af en noem je bij elk product op wat het is, zodat de klant de producten ZELF eens een keer ziet i.p.v. via filmpjes op internet die je slecht met elkaar kunt vergelijken. Op basis van die ervaring stellen ze dan hun bestelling samen. Als je ze verwerkt in een show dan zal 90% van de klanten geen idee hebben naar welk product ze nu eigenlijk aan het kijken zijn op een bepaald moment.

                Maar goed, als jullie het inderdaad als show hebben aangekondigd dan valt jullie niet veel te verwijten. Dat van die afsteektijd is jammer, maar goed... Dingen gaan nou eenmaal wel eens niet zoals je wil. Daar kun je weinig aan doen, en dan krijg je boze mensen op je dak.

                Vorig jaar hebben wij dat ook gehad, dus om nou weer gelijk op jullie te zeuren zou de meest hypocriete zet ooit zijn. Ik vind het in ieder geval jammer dat ik het heb gemist (was het echt totaal vergeten) dus ik wacht met smart op het filmpje op jullie website.

                @Steppa: Een half uur vuurwerk is het nog nooit geweest, dus dan heb je sowieso al te hoge verwachtingen. Voorgaande jaren vond ik eigenlijk een prima concept (op sommige missertjes in de uitvoering na, zoals bijv. de verkeerde producten omroepen). Gewoon de mensen laten zien wat er te koop is en dan een kleine finale erachter aan. Dan heb je er wat aan en nog belangrijker: Dan hebben mensen niet het gevoel dat ze voor niets zijn gekomen.
                Die gast van die filmpjes...

                Comment


                  #9
                  Ik heb vorig jaar daar denk ik wel een half uur gestaan, met de demo die er toen geschoten is inclusief het aankondigen etc.

                  Ik kwam gister wat kwaad door de bocht dat wel en daarvoor mijn excuses ook wel maargoed, en @ justinos dan zal mn horloge en mn telefoon wel achterlopen want ben mij was het wel 10 voor half 8 maar niks aan te doen/

                  Ik zal een deze dagen wel eens kijken of ik die show kan vinden op de site !

                  Comment


                    #10
                    Ben het eens met bovengenoemde reacties. En niet te vergeten.. fouten zijn er om te verbeteren! Dat dus voor volgend jaar.

                    Voor iedereen die graag alvast een kijkje wilt krijgen in de winkel, die niet bij de vuurwerkshow kon zijn of die helaas (!) iets van de show gemist heeft:

                    Demonstratie van producten uit de vele vuurwerklijnen van Vuurwerkgigant Steenbergen, gevestigd op de Leerlooierij 17 in het industriegebied. Alle afgeschote...

                    Comment


                      #11
                      Dit zijn wel leuke sfeerbeelden ja. En wat lekker consumentenvuurwerk, alleen jammer dat de muziek er doorheen speelt. Maar dat zal wel aan mij liggen. De presentator laat wel het woord 'demonstratie' vallen merk ik. Fijne nuances...

                      Na de kerstbrunch maak ik ff een pm naar je, wil namelijk toch ff wat delen.
                      Die gast van die filmpjes...

                      Comment


                        #12
                        @ Steppa, regen is natuurlijk nooit je grootste vijand. Wind is (net als in dit geval, dus) een veel groter probleem. Met stoten boven de 6 Beaufort mag er namelijk niet meer geschoten worden.

                        Maargoed, discussies over horloges, wind, enz, daar schieten we helemaal niks mee op. Ja, we zijn vroeger gaan schieten om eerder genoemde redenen. Gelukkig hebben we (waarvoor dank, Justinos!) een heel leuk videoverslag van de gebeurtenissen, kijkjes in de bunker, enzovoorts. Hopelijk maakt dat het allemaal nog een beetje goed

                        En tsja, voor wat betreft het woordje 'Demo' - dat is een beetje een niet-bestaande discussie. We hebben natuurlijk van onze kant zo consequent mogelijk 'VuurwerkSHOW' gecommuniceerd, maar ook daar slipt wel eens wat door. Toon had daar duidelijk ook wat meer moeite mee . Maar dat neemt niet weg dat het wel degelijk een demonstratie was van onze producten - demonstratie vertaald namelijk letterlijk naar vertoning.

                        Nee, het was niet een demonstratie in het vaste stramien waar iedereen vanuit gaat (cake's 1 voor 1 schieten), maar dat was de bedoeling. Gewoon lekker show maken, lekker gezellig en laten zien dat we heel mooi spul verkopen, waar je met 31-12 echt een heel leuk showtje van kan maken. Ook met 2/3 cakes. En in die opzet zijn we wel geslaagd dacht ik zo

                        Anyway, we hopen jullie op de site of in de showroom te zien. Zo niet, dan alsvast natuurlijk een goede wisseling en nog een hele fijne 2e kerstdag!

                        EDIT: @Patroontje - vrees van wel :P alleen de die-hard freaks vragen om video's zonder muziek. No offence!

                        Comment


                          #13
                          Haha ik bedoelde tijdens de show zelf, de muziek is i.s.m. dat filmpje wel goed gedaan.

                          Mij zie je helaas niet meer in jullie showroom (ik ben dan hard aan het werk in de bunker een eindje verderop ) maar een paar andere freaks komen wel mijn vuurwerk ophalen.

                          Succes en veel plezier! We zitten weer in de mooiste tijd van het jaar, laat het niet aan je voorbij gaan.
                          Die gast van die filmpjes...

                          Comment

                          Working...
                          X