Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Utrecht 18-12-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Utrecht 18-12-2010

    Waar: Utrecht
    Wanneer: 18 december 2010
    Wie: nog niet bekend
    Opdrachtgever: Koningsdal
    Wat: demo consumentenvuurwerk
    Locatie: Veemarkthallen
    Tijdstip: 20.00 uur
    Collecties: Bonfireworks en Diamond Collection

    #2
    Die noteer ik in de agenda! Altijd leuk om het vuurwerk van koningsdal te zien! Ik zie dat de site ook eindelijk online is!

    Comment


      #3
      Nieuw : Bonfireworks

      Comment


        #4
        is dit dichtbij jaarbeurs?/ met ov

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
          is dit dichtbij jaarbeurs?/ met ov
          Nee, dit ligt aan de oostkant van Utrecht, bij de wijk voordorp.

          Met ov is het wel te doen; naar centraal en dan bus 5 richting voordorp.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Pauls Bekijk bericht
            Nee, dit ligt aan de oostkant van Utrecht, bij de wijk voordorp.

            Met ov is het wel te doen; naar centraal en dan bus 5 richting voordorp.
            ok dankje zal er ff over nadenken, denk nie dat dat hem wordt dan, heb die avond een feest in jaarbeurs dus denk dat ik de stad in gaat, maar misschien tot daar (mochten er mensen heengaan )

            Comment


              #7
              Ja, Ik ga eerst naar Nieuwegein (Azuma), en daarna snel door naar de veemarkthallen voor de demo van Koningsdal. Moet te doen zijn.

              Comment


                #8
                Heb gevraagd om een schietlijst, maar die blijkt er niet te zijn. Mocht die nog komen en de Falcon staat er op, ben ik er bij. Anders wordt het Maarssen na Nieuwegein.

                Comment


                  #9
                  De Falcon stond er niet op, maar na Maarssen hadden we nog tijd zat om hier rustig aan heen te rijden.

                  Op de demo werd Schuurmans en Bon geschoten,
                  Bon producten waren prima. Treasure Island weer als topper b.v.
                  Met de Schuurmans dingen heb ik me niet echt weten te vermaken. Bon kwam er met kop en schouders bovenuit.

                  Ik weet niet wie er schoot, maar wat een knullige bedoening zeg. 3 mensen met fakkeltjes voor de demo, en voor de finale zelfs met 4 man. Finale was typisch: Schiet maar raak voor een knaak!
                  Nogal jammer dusch. Finale was in vergelijking met Maarssen en zeker Nieuwegein (Azuma) nogal teleurstellend.

                  De oliebollen verzorgd door bakker Albert waren erg lekker.

                  Comment


                    #10
                    Deze demo is/werd geschoten door DREAMFIREWORKS !!!
                    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                    Comment


                      #11
                      Na de show in Maarssen reden wij (ik en mijn vervoer) de snelweg op. Maar toen zagen we om 20:40 uur nog een stukje verderop vuurwerk. Dus even snel naar de Veemarkthallen voor de finale van deze demo Vanuit de auto hebben we toch een aardig deel van de finale gezien. Het was inderdaad erg veel "schiet maar raak" werk, hoewel de glitter willows op het einde mij wel wisten te raken. Volgens mij is er echter geen Bon geschoten in de finale, of vergis ik mij?
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #12
                        Je vergist je nogal.

                        Gr.

                        Comment


                          #13
                          Iemand een filmpje of link gevonden ????

                          Comment

                          Working...
                          X