Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Zoetermeer 13-12-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    De finale was echt ziek:O echt geweldig. Jammer van die knallen uit het publiek.

    Comment


      #47
      Ik ben de eerste met wat foto`s





      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #48
        Mooie foto's! Die 3de foto, is dat de Camuro King? De reflectie in het water zorgt voor nog meer sfeer waarschijnlijk!

        Benieuwd naar de finale film, zo te lezen moet dat uberbruut geweest zijn!

        Comment


          #49
          Prachtige plaatjes weer gabber

          Ook ik heb genoten van deze show, mede omdat het zo'n beetje een verkapte VWC meeting was geloof ik. Je kan beter vragen wie ik niet heb gezien daar . Jack volgende keer wel even dansen samen he

          Er werden een paar voor mij nog onbekende producten geschoten en de Zodiac van Broekhof en de Mega Boost van Dynasty sprongen daar toch wel in het oog. Verder was de finale weer vanouds en wil ik de Dieter, Vinnie, Donald en Jos mijn complimenten geven wat betreft de finale, zeker de silver salute surprise was ronduit geweldig

          En tevens wil ik degenen bedanken die hier en daar een extra bijdrage met geknal aan deze demo wilden geven, dat hadden we daar net even nodig want er waren inderdaad te weinig knallen
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #50
            Het was inderdaad een erg leuke show.
            Technisch goed opgezet, leuke thema's erin en een sublieme finale voor consumentenvuurwerk.

            Ik heb er van genoten!

            Comment


              #51
              Mooie foto's man.

              Omdat het renderen en uploaden van de gehele finale niet gaat lukken vanavond, heb ik het gehouden bij de finale van de finale. Morgen zal ik de gehele finale + de rest van de filmpjes proberen te uploaden.

              Ik zou zeggen, geniet ervan:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              *Het filmpje is geupload, youtube is hem alleen nog even aan het verwerken*
              Laatst aangepast door pigi.; 14 December 2010, 07:20.
              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

              Comment


                #52
                Hey mensen,

                Wat was dit een super show!

                Ik baal!
                De focus van mijn body had ik verkeerd in gesteld!
                De volgende platen zijn naar mijn idee nog redelijk.

                1.


                2.


                3.


                4.


                5.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  En tevens wil ik degenen bedanken die hier en daar een extra bijdrage met geknal aan deze demo wilden geven, dat hadden we daar net even nodig want er waren inderdaad te weinig knallen
                  Nou hier wil ik je toch even tegen spreken. Er word een demo geschoten met genoeg harde knallen. Die finale van Silver salute, en de opening- en eindschoten waren ook niet onaardig(weet iemand trouwens wat dat waren?).

                  Genoeg vuurwerk dus, en dan een beetje mensen en kinderen laten schrikken, die daar ook voor de lol staan. Sorry maar ik vind dat je zoiets niet kunt maken!

                  Maarten
                  Laatst aangepast door Torrr; 13 December 2010, 23:11.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Maarten2302 Bekijk bericht
                    Nou hier wil ik je toch even tegen spreken. Er word een demo geschoten met genoeg harde knallen. Die finale van Silver salute, en de opening- en eindschoten waren ook niet onaardig(weet iemand trouwens wat dat waren?).

                    Genoeg vuurwerk dus, en dan een beetje mensen en kinderen laten schrikken, die daar ook voor de lol staan. Sorry maar ik vind dat je zoiets niet kunt maken!

                    Maarten
                    Weleens van sarcasme gehoord , lees mijn reactie nog eens en proef dan het sarcasme in mijn reactie
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #55
                      Mooie foto's Stefan...! Was tóch even schrikken he dat ik naast je stond ineens .... en ja.. waar blijft mn koffie nou!?
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                        Mooie foto's Stefan...! Was tóch even schrikken he dat ik naast je stond ineens .... en ja.. waar blijft mn koffie nou!?
                        de enige echte RedBaron naast me
                        Had graag een handtekening en een foto van je , maarjah de volgende keer beter

                        Wel leuk je een keer gezien te hebben

                        Gr stefan
                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten2302 Bekijk bericht
                          Nou hier wil ik je toch even tegen spreken. Er word een demo geschoten met genoeg harde knallen. Die finale van Silver salute, en de opening- en eindschoten waren ook niet onaardig(weet iemand trouwens wat dat waren?).

                          Genoeg vuurwerk dus, en dan een beetje mensen en kinderen laten schrikken, die daar ook voor de lol staan. Sorry maar ik vind dat je zoiets niet kunt maken!

                          Maarten
                          Daar had ik concusions voor gebruikt ( Le Maitre PP250 ) bedenk dat ik deze ook binnen tijdens House Party's ed gebruik. Veiligheidsafstand tot publiek 8 meter.
                          Laatst aangepast door dieter; 14 December 2010, 02:19.
                          Dieter www.pyroevents.nl

                          Comment


                            #58
                            ja ik kom ook nog ff kijken ja. ik was met een paar maten van mij geweest anders had ik ook wel even bij de club komen staan. heb ook paar filmpjes met mijn telefoon gemaakt zal kijken of ik ze nog kan posten van de week. maar naar mijn idee zijn ze erg goed gelukt, ondanks dat ik het met een telefoon heb gemaakt vin ik de kwaliteit absoluut niet slecht. nog ff korte reactie op de show. ze hebben dit jaar weer flink uitgepakt erg mooi spul gezien. en een grandioze finale heb er echt van genoten.

                            Comment


                              #59
                              De gehele finale:
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment


                                #60
                                dit was voor mij toch wel de show heb er echt van genoten alleen jammer dat er altijd mensen zijn die vuurwerk moeten afsteken kunnen die peeps dan echt niet even 18 dagen wachten

                                tot volgend jaar maar weer

                                Comment

                                Working...
                                X