Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Almere 10-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Almere 10-12-2009

    Waar: Almere
    Wanneer: 10 december 2009
    Wie: nog niet bekend
    Opdrachtgever: Berry’s Vuurwerkwinkel
    Wat: demo consumentenvuurwerk
    Locatie: Editiestraat 20, Almere
    Tijdstip: 19.30 uur
    Collecties: GBV

    #2
    Waar zit berry overigens nu?

    Hij zat eerst in almere literatuurwijk, maar is nu opeens ?weg? op het pand staat in ieder geval Te huur maar bord hangt er nog wel?

    Comment


      #3
      Zit sinds vorig jaar in de Literatuurwijk, vlakbij de Gamma. Dus aan de kant van het Bastion en de Esso.
      Ga wel even kijken, maar heb het eigenlijk niet zo op GBV/Proline. Misschien valt het me mee.
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        #4
        Ben er vanavond ook even wezen kijken. Het blijft mooi spul dat Proline.
        Ik heb Berry zelf ook even gesproken en meteen ook maar gevraagd of hij ook een actie doet voor crewleden. Wat denk je? Hij vertelde dat hij onze site niet kende (of deed hij maar alsof?). Hij zou naar onze site gaan kijken zei hij. Ook kon hij het maar moeilijk begrijpen dat wij het hele jaar door met onze vuurwerk hobby bezig konden zijn, en dat wij trips door het land doen om onze cakes e.d. te halen bij de voor ons interessante dealers. Maar interessant vond hij het zeker wel. Hij vond een actie zeker wel een goed idee. Misschien volgend jaar een dus een actie?

        Comment


          #5
          Bedankt voor je veldwerk FireDragon!!!!!
          Acties zijn altijd welkom en reclame voor onze website ook.
          Thank you

          Comment


            #6
            Toch wel apart....
            Die Berry is blijkbaar die zo bezig met het product, maar meer met de financiële uitkomst daarvan. Verdiept zich ieder geval niet erg in de wens van de liefhebber. Maar ja, daarom verkoop je ook Proline. Zoals ik hierboven al zei.... ik ben er niet kapot van. Helaas zat het weer nu ook niet mee. Veel wind waardoor de effecten snel vervlogen.

            Sorry Berry, van mij ga je niet rijk worden.
            Vier veilig, vier legaal!

            Comment


              #7
              Tsja, ik denk dat niemand te oud is om te leren. Misschien zijn zijn ogen nu wel geopend. En als wij dan misschien in de toekomst leuke aanbiedingen gaan zien is dat denk ik ook wel weer leuk meegenomen. Ik denk persoonlijk toch ook wel een beetje aan mijn budget. Dan boeit het mij niet of de verkopende partij ook een freak is, als het product dat ik wil hebben daar dan wel leuk geprijsd is koop ik het dan gewoon wel daar. Scheelt voor sommigen ook weer kilometers rijden. En denk je gelijk als vuurwerkfreak ook weer groen mee.

              Comment


                #8
                Was er ook. Het was een aardige demo maar wel jammer van de wind wat soms de effecten een beetje verpeste.

                Vandaag ook me nieuwe Spiegel reflex camera kunnen uit testen en dat is aardig gelukt zie de foto's hier onder. De rest volgt binnenkort op me site.



















                vdrvuurwerk.nl

                Comment


                  #9
                  De filmpjes van deze demo zijn Hier te vinden.
                  vdrvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Vond het eerlijk gezegt super eentonig vuurwerk, geen wisselende effecten, kleine boeketen, beetje jammer.

                    Comment

                    Working...
                    X