Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DEMO Utrecht 17-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    DEMO Utrecht 17-12-2009

    17 December 2009 Vuurwerk DEMO te Utrecht

    plaats : Utrecht
    provincie : Utrecht
    wie : Dream Fireworks
    wat : Demo consumenten vuurwerk
    waar : op een terrein, gelegen aan de Hertogswetering te Utrecht
    tijd : tussen 19.00 uur en 21.00 uur
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

    #2
    Iemand enig idee van welk verkooppunt deze demo is?

    Comment


      #3
      Ik zat zelf ook al te denken. Is hier echt op 5 minuten fietsen, maar ik weet het eerlijk gezegd echt niet. Dichtsbijzijndste is Groenrijk Leidsche rijn, maar of die het zijn?

      Comment


        #4
        Het is Koningsdal die zijn eerste demo gaat geven:

        Comment


          #5
          Wow, ik was vandaag nog aan het zoeken. Dat is echt aan de andere kant van de stad. Nou ja, ik ga in ieder geval een kijkje nemen

          Comment


            #6
            Klopt dat is Koningsdal. Zal dus voornamelijk Diamond en overige pruducten van Schuurmans zijn. De show is bij winkelcentrum The Wall.

            Comment


              #7
              Mooi, Kan ik lekker even een uurtje wegpiepen van de kerstborrel op 't werk.
              Iemand een shietlijst of een impressie van vorig jaar?

              Oorspronkelijk geplaatst door basicd Bekijk bericht
              Klopt dat is Koningsdal. Zal dus voornamelijk Diamond en overige pruducten van Schuurmans zijn. De show is bij winkelcentrum The Wall.

              Comment


                #8
                Totaal zijn er 2 demo's. Eén op 17 december, en één op 19 december.

                Op donderdag 17 december wordt de show geschoten bij winkelcentrum de Wall (Leidsche Rijn, Utrecht) om 19:15 uur.

                Op zaterdag 19 december wordt er bij de Veemarkthallen een demo verzorgd. Deze begint om 20:00 uur.

                Bij beide demos kan je gratis parkeren.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                  Mooi, Kan ik lekker even een uurtje wegpiepen van de kerstborrel op 't werk.
                  Iemand een shietlijst of een impressie van vorig jaar?

                  Eerste keer in het bestaan van koningsdal dat ze een demo geven. Dus impressie kunnen we helaas niet geven. Koningsdal is wel een supergrote winkel (vaak decor van filmpjes als de vuurwerkverkoop weer is begonnen), dus ze zullen er wel een leuke demo van maken. Ik ben in ieder geval aanwezig!

                  Comment


                    #10
                    Ben net wezen kijken...zag er best leuk uit. Finaleshow was ook leuk om te zien, jammer dat het allemaal met de hand werd afgestoken.
                    Voor degene die zaterdag gaan. Veel plezier.

                    Comment

                    Working...
                    X