Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DEMO Kapel-Avezaath 21-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    DEMO Kapel-Avezaath 21-12-2009

    21 December vuurwerk demo te Kapel-Avezaath

    plaats : Kapel-Avezaath
    provincie : Gelderland
    geschoten door : Xena vuurwerk
    wat : demo consumenten vuurwerk
    waar : op een terrein, gelegen aan de Zoelensestraat te Kapel-Avezaath
    tijd : omstreeks 20.00 uur
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

    #2
    betreft de verkoop punt van

    Meindertsma Tractoren BV
    Zoelensestraat 39-01,
    4013CP Kapel Avezaath (gemeente Tiel)
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

    Comment


      #3
      Vuurwerkdemonstratie bij Meindertsma

      KAPEL-AVEZAATH - Meindertsma Vuurwerk houdt op maandag 21 december traditioneel een grote vuurwerkdemonstratie op het eigen terrein aan de Zoelensestraat in Kapel-Avezaath. Er worden veel nieuwe producten getoond, van klein naar heel groot.
      Ook wordt de nieuwe Asian Budget Line getoond; dit is 500 grams vuurwerk en al verkrijgbaar is vanaf 35 euro. Maar er is meer, zo gaan ook producten van FERRO en PRO_LINE de lucht in. Natuurlijk heeft Meindertsma vuurwerk dit jaar ook niet stil gezeten met vernieuwen, zo is er een nieuw kassa systeem om de klant sneller en nog beter te kunnen helpen zo dat de wachttijd zo kort mogelijk is.
      Ook nieuw is de eigen website www.meindertsmavuurwerk.nl. Hier kunnen de liefhebbers het gehele assortiment online bekijken en ook bestellen. Ondanks de vele prijsstijgingen, is het vuurwerk niet duurder geworden, dit komt omdat de prijzen van de grondstoffen zoals onder andere koper in prijs zijn gedaald. "Zo kunnen wij zelfs de kanonslagen dit jaar in de voorverkoop aan bieden voor slechts 75 cent per slof van 200. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van", aldus Frank Meindertsma.
      Ook de veiligheid is niet achterwege gebleven. Het vuurwerk wat bij Meindertsma wordt verkocht is allemaal CE gekeurd, als men zich dan aan de instructie houdt die op het vuurwerk staat is het zeker niet gevaarlijk. Het assortiment is zo uitgebreid dat zelfs aan de allerjongsten is gedacht. En voor de echte stoere mannen en vrouwen is er een vuurwerkcake van 1,20 meter lang.

      Bestel online op www.meindertsmavuurwerk.nl. De voorverkoop begint vanaf 14 december en tijdens de verkoopdagen 29, 30 en 31 december. Tijdens de voorverkoopdagen is Meindertsma geopend van 9.00 tot 17.00 uur en op de verkoopdagen van 8.30 tot 21.00 uitgezonderd oudejaarsdag (tot 18.00 uur).


      Comment


        #4
        Ik en volgens mij ook Michel zullen bij deze demo aanwezig zijn.

        Ik zal foto's maken, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat je dan net zo goed de foto's kan bekijken van de Harten 4 demo en de Jaco show.
        Maar ik zal wel foto's maken en posten.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #5
          Ik kan vanavond helaas niet naar deze demo.
          De vader van me collega is ziek geworden en ik moet haar late dienst overnemen.
          Dus ik moet helaas werken.

          (Het wordt tijd dat ik een baan vind, waar niet gewerkt wordt tussen kerst en oud en nieuw.)
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment

          Working...
          X