Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo 2009 Vuurwerkhal Rijswijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    [

    Laat ik het maar niet hebben over de Silver Salute... Wat een krachtpatser![/QUOTE]

    Zeg dat wel, dit is nou nog is een knal blok wat een knalle en geweld zeg.. heerlijk ..

    Comment


      #47
      Geweldige demo ,brute finale (heerlijke chaos)!!
      Toppers waren in mijn ogen (en oren): Feel the Power , Kick off en natuurlijk de silver salute
      Een grote teleurstelling vond ik toch wel the Great wall of China.
      De mines hadden er wat mij betreft met veel meer geweld uitgespuugd mogen worden.
      De low budget cakes van Bonfireworks deden het wel weer boven verwachting prima.
      De Sniper (wolff)en de Outrageous waren ook adembenemend mooi.
      Ciao
      Mek
      Laatst aangepast door Mek; 8 December 2009, 09:47.

      Comment


        #48
        Nou, dat was me het avondje wel! Ruim twee uur reistijd was het zeker wel waard Op de heenweg kwamen we nog wat te laat ook, door een vertraagde aansluiting met de trein. Maar we (Fred en ik) hebben gelukkig alleen de allereerste drie producten gemist.
        Het was bijzonder druk rondom de vijver. Het was ook een mooie locatie, met een aardige echo. Het handmatige afschieten liet deze keer echt te wensen over. Als de finale van Silver Salutes wél elektronisch gaat (maar ook niet vlekkeloos verloopt), dan kan je toch ook álle producten elektrisch doen? Nu werden er soms drie, soms twee, soms één product tegelijk aangestoken. Of niet helemaal tegelijk.
        Ook het omroepsysteem vond ik bijzonder onverstaanbaar. Er stonden wel tig speakers (misschien dat wij net op een plek stonden waar de geluidsgolven elkaar uitdoofden), maar het volume was matig, en de verstaanbaarheid slecht. Daardoor heb ik de eerste 20 producten slecht kunnen ervaren. Er zaten ontbrekende producten in de show die wel op de schietlijst stonden, en daardoor wist ik soms niet hoe ver ze nou waren. Gelukkig veranderde dat na ca. 20 items. Toen werd alles duidelijker, en beter verstaanbaar.
        De topproducten van de avond zijn wel zo'n beetje genoemd. Ik zal ze niet hier herhalen hoewel ik wel de Silver Salute als aanrader wil vermelden. Man, oh, man! Dat ding gaat HARD! Verder heb ik erg veel producten gezien die ik nog nooit eerder had gezien. Merken als Wolff, Beko, Hardix heb ik in de buurt niet, dus daarmee had ik ook nog helemaal geen ervaring. Maar na het zien van deze demo, durf ik te zeggen dat Frits' Vuurwerkhal echt toppers verkoopt! Gewoon de beste producten van vele importeurs gecombineerd. Vooral het merk Bon Fireworks spreekt mij persoonlijk heel erg aan. De effecten zijn écht mijn smaak. Ook de prijs vind ik meer dan perfect bij dit merk. Ik denk dat ik mijn lijst(je) toch echt uit moet breiden met Bon!
        De finale vond ik top! Gewoon in een lekker tempo wat cakes stoken! Er zaten niet echt thema's in de finale, maar ach. Meestal ben ik daar wel een voorstander van, en een series cakes te nemen met allemaal dezelfde kleurstelling bijvoorbeeld. De laatste stoot Silver Salutes was echt oorverdovend! Deed gewoon pijn aan je oren!
        Na afloop nog even met een freakje of drie gebabbeld, en toen op naar huis.

        Fred, jij ook bedankt voor de gezellige avond

        Helaas had ik m'n camera niet mee, dus geen films van mij. Maar ik zie al genoeg films her en der, dus dat komt goed uit
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #49
          Leuk en goed verslag van de demo Jorik
          Bedankt voor de energie die je er in gestoken hebt.

          Comment


            #50
            Vind de demo's en alles wat daarop volgt helemaal top.
            Dankzij de winkeliers, dit forum, de leden met hun verslagen, aanraders/afraders en filmpjes heb ik veel gemak bij het maken van keuzes.
            Iedereen hartelijk dank daarvoor.
            Mvg Frans

            Comment


              #51
              deel 1
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              deel 2
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              deel 3
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              deel 4
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              deel 5
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Finale
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Laatst aangepast door nitraat4life; 8 December 2009, 20:23.
              "Fireworks are an art form that uses the night sky as the canvas."

              Comment


                #52
                Alles staat er nu compleet op vanaf minuut 0 tot het einde van de demo, veel kijkplezier mooi voor de mensen die het allemaal nog een keer willen terugzien.
                "Fireworks are an art form that uses the night sky as the canvas."

                Comment


                  #53
                  Al is mijn film niet zo mooi als die van nitraat4life, ik wil hem toch met jullie delen.

                  De finale:
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Laatst aangepast door keesiej; 14 December 2009, 23:02.

                  Comment


                    #54
                    Om even ophef te voorkomen, ik heb gesproken met de stoker van het linkse vuurwerk.
                    Er kwam een tail/boeket/iets in die richting op 2 andere cakes waardoor deze ook gingen.
                    1 cake ging totaal af, de ander maar voor een deel.
                    Daarom is er 1 fluitcake later heel snel afgelopen, omdat er een deel al uitgeschoten was.

                    Zo kreeg ik het door.

                    Verder over de demo: Ik vond het geweldig, ik heb een geweldige dag gehad en ik wil frits en de mannen van de vuurwerkhal zeer hartelijk bedanken voor alles!

                    Na de demo nog even met B-demp, Moontan en Darksoul gepraat. Was gezellig!

                    Comment


                      #55
                      Bedankt!!

                      Ik wil graag iedereen bedanken voor alle positieve reacties en opbouwende kritiek.
                      Op 2 knallen in het publiek na heeft iedereen zich voorbeeldig gedragen, ook hiervoor bedankt want onze evenementenvergunningseisen zijn heel streng.

                      Over de cakes die soms per 2 en dan weer per 3 geschoten werden.
                      Tot en met 200 gram 3 stuks en daarboven 2 stuks.

                      De cakes die aan het begin tegelijk gingen waren een groot stuk van een
                      JW 112 fluitcake ( ik riep nog toen hij aan de beurt was waarschijnlijk 1 maar er was nog een stuk over met lont dus deze is toch nog aangestoken) en een V-Power van Orange Label die te dicht bij het vuur hadden gestaan.

                      Dit jaar komt er nog een 2e showtje, oudejaarsavond om 19.30 voor de deur bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.
                      Dit doen wij toch elk jaar al omdat wij er zo van kunnen genieten.
                      Dus woon je in de buurt kom gerust langs om te kijken.
                      Alleen bij slecht weer gaat het niet door.

                      Wat wordt er geschoten?? Ik hoop nog een karton Silver salute en nog wat ander mooi spul dat ik over heb.
                      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                      Comment


                        #56
                        Haha, dat scheelt want voor dat showtje hoef je iig geen vergunning aan te vragen. Ik zal mijn best doen even langs te rijden want een kartonnetje Silver Saliue is wel super waanzinnig om te bekijken.
                        En wat betreft mijn opmerking hier over de demo was geen kritiek, maar puur zoals ik hem beleefd heb Frits

                        Lees weer te snel zie ik, je hebt het over opbouwende kritiek. Dan schaar ik mijzelf in dat rijtje.
                        Laatst aangepast door Torrr; 9 December 2009, 20:23. Reden: te snel gelezen, ff kleine aanpassing gemaakt !
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #57
                          Demo finale online op vuurwerkhal.nl

                          Goedemiddag,

                          We hebben de video van de FINALE van de Rijswijkse Vuurwerkhal online staan!
                          Deze is te bekijken op www.vuurwerkhal.nl

                          Hier de directe link naar het artikel !!!!!

                          Op het einde van de finale kun je goed zien en horen
                          wat een geweld de SILVER SALUTES maken!

                          Knallende Haagsche groeten
                          Theo
                          Vuurwerk, vuurwerk, en nog eens VUURWERK!

                          Comment

                          Working...
                          X