Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Hoogkerk 12-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Hoogkerk 12-12-2009

    Wanneer : 12 december 2009
    Waar: Hoogkerk
    Wie: Wagenvoort Vuurwerk BV
    Opdrachtgever: Vuurwerkland Hoogkerk
    Locatie: Strand de verbetering
    Wat: demo consumentenvuurwerk
    Collecties: Brave & Wichers, Vuurwerkland
    Tijdstip: 19.00 uur

    #2
    Oh, dit jaar wat later dan vorig jaar. Ik zal er zeker even heenfietsen

    Comment


      #3
      Komt dat het dit jaar een demo is Richardus en vorige jaar een show Ik zal ook wel even een kijkje gaan nemen
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #4
        staat anders in de topictitel van destijds duidelijk (demo) http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthr...light=hoogkerk ... maar ik snap je hoor, er werden niet echt producten gepresenteerd, 't was meer leuk schieten met wat ze al binnen hadden

        Comment


          #5
          Vuurwerkland Hoogkerk wil iedereen laten zien wat voor super vuurwerk we gaan verkopen.
          Dit jaar is ons 10 jarig jubileum, daarom knallen we op vrijdagavond 7 november 2008 een gigantische vuurwerkshow de lucht in!
          Dit is alvast een voorproefje waar iedereen van kan genieten.
          Hierbij nodigen we iedereen uit om te komen kijken bij onze vuurwerkshow met de produkten van Vuurwerkland.
          Die wij ook gaan verkopen op de landelijke vuurwerk verkoopdagen 2008
          http://vuurwerkcrew.nl/forum/showpos...8&postcount=17

          beetje demo, beetje show ter gelegenheid van 10jarig jubileum

          Maar nu dus een volop demo waarschijnlijk Leuk!

          Comment


            #6
            Je kan hoog of je kan laag springen maar afgelopen jaar was GEEN demo. Dit heeft de eigenaar zelf ook gezegt. Was voor hem meer een jongens droom die hij nu kon waarmaken en eigen vuurwerk show. Daarnaast was het promotie voor vwl hoogkerk. Dit jaar zal hij wel een echte demo geven.
            Gerwin

            Comment


              #7
              Vandaag is bekend geworden dat Vuurwerkland Hoogkerk dit jaar ook Bonfireworks gaat verkopen. Goed nieuws voor de mensen uit Groningen.
              Het zou mooi zijn als op deze demo ook Bonfire wordt geschoten.

              Comment


                #8
                okeedan! lekker hoor, thuiswedstrijdje voor mij! Ook mooi dat het nu een demo is, zeker als er nieuwe spullen geschoten worden.

                Comment


                  #9
                  Mini Meeting houden dan maar ?
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                    Mini Meeting houden dan maar ?
                    Das altijd leuk natuurlijk! eens de gezichten zien bij de namen haha!

                    Comment


                      #11
                      Dit jaar wordt zowel bonn al b&w geschoten. Echter zullen ze het dit jaar ook weer als een Show gaan schieten. Het is dus niet een echte demo uiteindleijk.
                      Gerwin

                      Comment


                        #12
                        Mischien dat ik ook wel even kom kijken, (bedankt Nitraat12 voor de link naar dit topic)
                        Ligt er een beetje aan of me baas in een goede stemming is.

                        Comment


                          #13
                          demo of show... het maakt mij niets uit. Vond het vorig jaar erg mooi om te zien en ga dit jaar zeker weer heen!

                          Comment


                            #14
                            Zaterdag avond is het zover! Ben erg benieuwt naar de show!
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              en anders ik wel.. ik ga ook even een kijkje nemen met mijn vriendinnetje.. kom jullie misschien daar wel tegen! al zijn jullie geen bekende gezichten voor mij..
                              Kabeng Boeff!!

                              Comment

                              Working...
                              X