Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Eemnes 27-11-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ga zoiezo even een kijkje nemen!

    Comment


      #77
      Wij gaan ook gewoon rijden, volgens windguru word er een dikke windkracht 4 verwacht( 15 knopen ) vanaf 17 knopen is het een windkracht 5.

      dus het zou volgens de regels gewoon door moeten kunnen gaan.

      Comment


        #78
        Ik heb net nog even gebeld naar de Witte Tenten Verhuur
        Op dit moment zijn er geen berichten van een afgelasting.
        Echter een garantie kan er niet afgegeven worden, het wachten is op de toestemming van de provincieambtenaar die daar de hele dag rond loopt.
        Helemaal zeker weet je het dus pas vanavond om 20.00 uur
        We hopen natuurljk met zijn allen dat het doorgaat. De Witte TentenVerhuur zelf natuurlijk ook. Er is een megavoorbereiding aan voorafgegaan.
        Mocht het niet doorgaan dan rest ons een groot feest in de tent met muziek en drankjes en hapjes en een gezellig samenzijn.

        Tot vanavond.!!!!

        Comment


          #79
          Ik ga ook gewoon een kijkje nemen.Hier waait het stevig op het moment,maar de verwachting voor Eemnes ziet er hoopvol uit.Ik ga er maar vanuit dat het doorgaat en we wat moois te zien krijgen vanavond.
          14-21 Maart Fallas 2011

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Mocht het niet doorgaan dan rest ons een groot feest in de tent met muziek en drankjes en hapjes en een gezellig samenzijn.

            Tot vanavond.!!!!
            Pyroboy zal er dus ook wel zijn dan.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Pyroboy zal er dus ook wel zijn dan.
              hahahahaha goed gegokt..
              Ik heb namelijk zonet de knoop doorgehakt,, ik ga om 16.00u ook maar gewoon rijden, en ik zie wel hoe het loopt

              Dat ik een hoop gezelligheid tegemoet rijdt is zeker.. en daar ga ik voor!.. als er dan ook nog geschoten gaat worden, dan is dat natuurlijk helemaal te gek!

              Ik zie jullie vanavond! heb er ontzettend veel zin in

              Comment


                #82
                even iets anders nog:P.. misschien heb ik er overheen gekeken.. maarruuhh..

                mijn tomtom is gek op adressen!.. Heeft Witte Tenten ook een adres, of wordt dat niet afgegeven aan een Tent?

                Comment


                  #83
                  Oud Eemnesserweg 13, 3755 MR Eemnes‎ - 035 6216857‎

                  Klik!

                  Let op dat het de parallelweg aan de snelweg is. Je moet aflsag Baarn-Noord/Soest hebben. Dan bij de stoplichten rechts, en DIRECT weer rechts.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #84
                    Het weer is top? Yeah right Het regent en er zijn constant rukwinden tot windkracht 6. Ik ga in ieder geval niet heen.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door R@lph Bekijk bericht
                      Het weer is top? Yeah right Het regent en er zijn constant rukwinden tot windkracht 6. Ik ga in ieder geval niet heen.
                      nu wel ja, maar het gaat erom of het straks tussen 8 en ongeveer half 10 goed weer is. zo te zien zal het straks nog gaan regenen in eemnes maar is het tijdens de demo droog. van de windkracht heb ik niet zoveel verstand maar die is volgens mij windkracht 4.

                      ik blijf hopen maar ik sta er niet van te kijken dat ze het zondag proberen.

                      Comment


                        #86
                        Hier is het momenteel blauw en deels bewolkt, alles begint op te drogen door de wind haha, want ja, die is er wel. Echter geen enorme wind hier, niet zoals de afgelopen dagen, hopelijk gaat het ook nog wat liggen als het donker wordt...

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Joost, je laat ons nu toch niet zitten he?
                          In mei hebben we elkaar tot ziens in Eemnes gezegd, we rekenen op je.

                          Haha, nee, je moet het zelf bepalen natuurlijk he, kan me goed voorstellen dat je de rit er niet op gokt.

                          Ga er zelf vanuit dat het doorgaat, ziet er aardig uit zo, vlammen dus!
                          weetje wat ik me eigelijk afvraag he
                          bij ons is het aardig wind stil
                          kan het war locaal soms anders zijn ??
                          of is die harde wind soms in de avond verwacht ??
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                            weetje wat ik me eigelijk afvraag he
                            bij ons is het aardig wind stil
                            kan het war locaal soms anders zijn ??
                            of is die harde wind soms in de avond verwacht ??
                            Het weer is lokaal altijd anders ja.
                            Hier staat nu gewoon een goede wind, maar niet té hard.

                            Stap je alsnog in je auto Joost?

                            Comment


                              #89
                              Hier waati het wel behoorlijk kan natuurlijk verschillen per provincie/deel van het land. Ik rij zowiezo even langs en dan merk ik het wel..
                              "Fireworks are an art form that uses the night sky as the canvas."

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                                Het weer is lokaal altijd anders ja.
                                Hier staat nu gewoon een goede wind, maar niet té hard.

                                Stap je alsnog in je auto Joost?
                                zucht nou vooruit dan maar wat kan het me ook schelen
                                ouwe zeurkuos tot zo

                                het zal wel ff moeilijk uit te leggen zijn aan mijn omgeving .
                                maar toch als het allemaal wel door gaat heb ik het allemaal gemist .
                                soms moet je niet te diep over dingen na denken maar gewoon doen en zien wat er gebeurt . en dan nog het is gewoon gezellig om bij elkaar te zijn
                                Laatst aangepast door magnolia; 27 November 2009, 16:31.
                                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                                Comment

                                Working...
                                X