Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Apeldoorn 13-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Apeldoorn 13-12-2009

    Waar: Apeldoorn
    Wanneer: zondag 13 december 2009
    Wie: Anton’s Evenementenvuurwerk
    Opdrachtgever: Robin Hood Vuurwerk B.V.
    Wat: demo consumentenvuurwerk
    Locatie: Kanaal Noord, Parkeerterrein Praxis
    Tijdstip:19.00 - 21.00 uur
    Collecties: Broekhoff

    webinfo:



    Nieuws:

    FRANS DUIJTS live bij Robin Hood de Vuurwerkmaster.


    2009 was het jaar van artiest en entertainer Frans Duijts. Met de nummer 1 hit "Je denkt maar dat je alles mag van mij" behoorde hij tot de top 20 van best verkochte artiesten dit jaar! Frans Duijts de man die zingt vanuit zijn hart en elk optreden tot een groot feest weet te maken komt naar Apeldoorn om samen met jullie het vuurwerkseizoen 2009 / 2010 officieel te openen.
    Naast het optreden van Frans Duijts zullen wij de mooiste en nieuwste 500 gram cake boxen presenteren met een Le Grande Finale als afsluiter waarin wij meer dan 1.000 kilogram vuurwerk de lucht in zullen schieten.

    Wanneer: Zondag 13 december, 19.00 - 21.00 uur
    Waar: Kanaal Noord, Parkeerterrein Praxis
    voor meer info: www.robinhoodvuurwerk.nl

    #2
    Nou als deze "demo" weer zoals vorig jaar in mekaar wordt gezet, dan moet je er niet te veel van verwachten. Het is allemaal groots op gezet maar toen werd er niet eens omgeroepen welk product er werd geschoten. Laat staan dat je het vuurwerk kon horen afgaan, de muziek stond veel te hard (Dj Jean).
    Ik zal wel even komen kijken, maar de camera laat ik thuis.

    Comment


      #3
      Ach, ik vond het vorig jaar wel weer eens wat anders Ik had het best naar m'n zin toen, gewoon omdat er inderdaad een leuk gebeuren omheen was gebouwd. Muziek was zeker te hard, maar ja, wij stonden op de VIP-plaats dan ook vijf meter voor de boxen
      Een finale van meer dan een ton vuurwerk is al heel wat hoor! Ik denk dat je je gewoon moet bedenken dat je naar een show toe gaat, niet naar een demo. En de camera mag best mee. Patrick had best een leuke film weten te maken hoor. Met mooi ingezoomde plaatje op de dames op het podium
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        De vorige "demo" was inderdaad meer een show. Maar toch altijd leuk om een vuurwerk show te zien om alvast in de stemming te komen toch!

        En het probleem met de muziek is goed op te lossen! laat je niet naar het grote parkeer terrijn toe lijden waar iedereen staat en het MEGA druk is. Je staat dan op best een afstand en moet constant die rot muziek aanhoren waardoor je geen kloot hoort van het vuurwerk.

        Ga in plaatst daar van gewoon naast de winkel staan, aan de openbaren hoofdweg voor de brug. Vlak voor de zonnestudio en de andere winkels in die nieuwebouw appartementen flats. Het schiet terrijn ligt achter de winkel maar een meter of 10 van die weg. Je staat dan dus op een meter of 15 a 20 van het vuurwerk en zeker 60 meter bij die herrie vandaan. Want er ligt tussen Robbin Hood en de Praxis ook nog eens een stuk braakliggend terrijn.

        Het is een prima locatie die rustig is en je perfect zicht hebt, en met VUURWERK gelijd om je heen!

        Gr Mark

        Comment


          #5
          Ik geef je helemaal gelijk Mark, maar enkele mensen werden gevraagd om te filmen en vervolgens een dvd te maken. Daarvoor mochten zij in het VIP-vak staan. Zwaar niet over nagedacht werd dat vak 1 meter voor de geluidsboxen geplaatst. Daardoor waren wij niet in de mogelijkheid om verderaf te staan. Want om te filmen was de afstand verder prima. Toen de "show" was afgelopen was ik in de veronderstelling dat de demo nu zou beginnen. Helaas was dat het hahah. Ik was niet de enige die er zo over dacht.

          Comment


            #6
            2jaar terug er geweest toen met de lasershow er bij dat was gewoon zeer top.

            vorigjaar kon ik niet maar via avptv gezien maar vondt het tegevalle en geluid stond veel te hard. ditjaar kan ik weer niet maandags moet ik al vroeg afrijden

            Comment


              #7
              Maak kans op een schitterend vuurwerkpakket t.w.v. 100 EURO!!

              Kom naar onze demoshow, maak een filmpje en plaats het voor 20 december op YouTube!
              Robin Hood de Vuurwerkmaster bekijkt alle inzendingen en zal op 22 december het beste filmpje belonen met een vuurwerkpakket ter waarde van 100,00 euro.

              Stuur een e-mail met je gegevens en de link van het filmpje naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

              Comment


                #8
                Ik ben er iig weer bij.
                Ook al is het niet echt een demo te noemen, het is altijd wel leuk en gezellig.
                https://youtube.com/@VuurwerkBram

                Comment


                  #9
                  De jaarlijkse vuurwerkshow van Robin Hood in Apeldoorn is in gevaar. De gemeente wil geen vergunning geven voor het evenement dat jaarlijks duizenden bezoekers trekt. De organisatie spant een kort geding aan bij de rechtbank in Zutphen

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    Apeldoorn wil geen vuurwerkshow

                    APELDOORN - De gemeente Apeldoorn weigert een vergunning te geven voor de jaarlijkse vuurwerkshow, die komende zondag gehouden zou worden.

                    De gemeente stelt dat de overlast van vuurwerk binnen de perken moet blijven en dat een vuurwerkshow niet binnen dit beleid past. Bovendien veroorzaakt de vuurwerkshow volgens de gemeente overlast bij omwonenden.

                    Vuurwerkverkooppunt Robin Hood, dat de vuurwerkshow zou organiseren, heeft een kort geding aangespannen.

                    Altijd op de hoogte van het laatste Gelderse nieuws | Ook op televisie, radio & social media | Download de gratis Omroep GLD app!

                    Comment


                      #11
                      Is dat even onverwacht zeg... Nou, ik ben benieuwd of de show nog doorgaat.

                      Comment


                        #12
                        Dat zullen ze nu niet meer voor elkaar krijgen, zonde.
                        Was overigens al verdomd lang sprake van, Apeldoorn mogen er geen shows meer gegeven worden, maar aangezien daar niets over gezegd werd, dacht ik dat het dan tóch goed zat.

                        Zonde, dan maar een andere show meepakken die avond.

                        Comment


                          #13
                          Gemeente Apeldoorn is gek geworden

                          PFFFF

                          De gemeente Apeldoorn kan van mij echt een dikke middelvinger krijgen!!
                          Het is echt ongelofelijk. Ze staan echt NIETS toe. Ze zijn echt veels te bekrompen en ze willen veel te veel regelen.
                          Vorig jaar ook al met Garskamp. Die hadden ook de grootste moeite om een verkooppunt te vinden.
                          Ik las ook al in de krant dat ze nu weer mobiele verkooppunten willen verbieden!!

                          De gemeente Apeldoorn moet echt ff relaxxen ofzo, want waar ze allemaal mee bezig zijn is te gek voor woorden.

                          Sorry hoor moest 't ff kwijt...
                          https://youtube.com/@VuurwerkBram

                          Comment


                            #14
                            DEMO GAAT GEWOON DOOR ZONDAG, IS MAAR DAT JE HET WEET.

                            Las het net op tv Gelderland, kort geding gewonnen, gelukkig maar jongens.
                            Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                            Comment


                              #15
                              Robin Hood Vuurwerk wint kort geding van Gemeente Apeldoorn

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X