Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huizen 17-12-2008 (demo)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Huizen 17-12-2008 (demo)

    Waar: Huizen
    Wanneer: 17 december 2008
    Wie: nog niet bekend
    Opdrachtgever: Tuincentrum Rebel
    Wat: demo consumentenvuurwerk
    Locatie: Doctor Lelylaan 2, Huizen 1271 Huizen,
    Tijdstip: 19.30 uur
    Collecties: GBV Proline

    webinfo:

    #2
    Vuurwerkshow bij Rebel

    HUIZEN - Tuincentrum Rebel houdt woensdag 17 december rond 19.30 uur een vuurwerkshow op het parkeerterrein aan de Doctor Lelylaan 2 in Huizen.

    Ook na de show is er de mogelijkheid direct vuurwerk te bestellen. Dit jaar dingen alle voorkopers mee naar een fantastische prijs, namelijk een reischeque ter waarde van 750 euro. Vuurwerk kan in de voorverkoop op het tuincentrum besteld worden of via onlinevoorverkoop.nl.

    Maar ook de huisdieren worden niet vergeten. Speciaal voor de spetterende nieuwjaarsnacht zijn er 'relaxtabletten' verkrijgbaar om hond en kat rustig te houden.

    Kortom, Tuincentrum Rebel heeft alles in huis om de feestdagen in sfeer door te komen. Het tuincentrum is te vinden aan de Doctor Lelylaan 2 in Huizen en is geopend van maandag tot en met donderdag 09.00 tot 18.00 uur, vrijdag 09.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.



    Comment


      #3
      ook bij deze demo ben ik even wezen kijken.. proline heeft naar mijn mening een paar prachtige producten.. maar voor de rest vind ik het vrij (gewoontjes).
      ik zelf vond de Poker serie erg leuk spul de vorm geving van de cake is leuk,maar de uitwerking is ook zeker goed te noemen. het is alleen jammer dat deze demo vrij snel over was, de dag er voor was ik in naarden geweest bij de demo van dynasty en die hadden een pracht finale er bij gemaakt... had ik bij rebel zelf ook graag gezien, is toch een warm makertje voor je publiek wat je kan neer zetten met het assortiment wat je verkoopt.. maar het was weer een heerlijke (35) minuutjes vuurwerk kijken

      Comment


        #4
        Zonde dat we je gemist hebben man, wij waren ook aanwezig (ik, Erik en Taco, samen met Pyro.D). Was een leuke demo ja, ging lekker door, maar dat laatste met die pakketten is echt een aanfluiting, dat gaat nergens over, chaotisch.

        Zaten zeker goede dingen bij, vooral de multicolour-kleuren waren érg goed zeg en inderdaad, de Full House Poker beviel weer uitstekend. De Asian Budget Line B en C zijn ook dikke aanraders!

        Comment

        Working...
        X