Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DEMO Zeewolde 30-11-2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat ik gisteren in alle opwinding nog vergeten ben te stellen, maar toch echt nog even kwijt moet:

    Het KAN DUS WEL in Nederland, goed vuurwerk voor een reële prijs....

    Comment


      #17
      het was een leuke demo ik schrok alleen van de effecten die van somige low budget potten afkwamen zoals de 1e 16sh. 8.- echt een mooie vooral dat fluitblok een blok geweld ook harde crackling en geen enkele pauze of dat ie stuk voor stuk ging schieten gewoon salvo's na salvo's gingen de lucht geweldig
      ook de ena laatste de ''Extreme'' 61 sh. 445gr. heerlijke bust mooie efecten en vooral de finale vond ik mooi en de prijs damn 29.75 voor dit blok geweldig echt somige inporteurs kunnen hier wat van leren de kwaliteit en prijs verhouding is gewoon goed......

      ook na de demo even lekker na lopen praten met 2 mensen van vwc dat was gezellig.
      in 1 woord een geslaagde dag

      mzzl. jeffo

      Comment


        #18
        Ik wil ook nog een kleine toevoeging plaatsen.
        En dat gaat over het verschil van beleving in het kijken naar een filmpje van een product die op de website van XXL staat of tijdens de ""real life show""
        Niet dat de filmpjes van de website slecht zijn, integendeel, maar je krijgt live een veel beter beeld van de effecten, met name de grootte van de boeketten.
        Ik raad een ieder ook aan om de demo,s te bezoeken waar XXL geshowd wordt.
        9 december Rijswijk en 15 december Halle zijn de volgende mogelijkheden.

        De dealers van Rijswijk (Frits) en 15 december (Bert) waren ook bij de demo van gisteren aanwezig. Ook zij waren dolenthousiast. Vuurwerkland Steenbergen was ook van de partij.

        Ondertussen ben ik benieuwd naar het dealersoverzicht van XXL

        Comment


          #19
          Mattenfreak heeft beelden gemaakt van de demoshow.
          Die zullen spoedig on line komen.

          Afc Ajax (Patrick) van de collega website AVP was namens de websites ook van de partij. Hij heeft ondertussen fraaie beelden gemaakt die te bewonderen zijn op zijn eigen website. www.vuurwerkfan.nl

          Comment


            #20
            Klinkt goed jammer dat ik niet bij de demo kon zijn maar agh..

            Hopelijk komt er snel een jorge dealer bij mij in de buurt (harderwijk)

            Comment


              #21
              Wat een vuurwerk zeg, kanonne, heb met verbazing zitten kijken, wat een kleuren!! De cakes zijn bijna allemaal mixed, prachtig gewoon, ik ben ook zelf helemaal gek van blauw, nou, zo mooi blauw zie je alleen in shells normaal hoor, goddomme. Goud, subliem, rood is echt rood etc...

              En ja, mijn cake is toch wel die fluitbak, 750s, zo'n goede heb ik echt nog nooit gezien, bizar ding, nog te bedenken dat het de goedkoopste in zijn soort is... Blok is, 44,-, jankt hele rijen tegelijk weg, telkens afwisseling tussen rood, groen en zilveren tail waarbij er ook nog verschil in toonsoort zit tussen die van de kleuren en zilver. De fluit is niet overweldigend hard/schel, maar manman, wat een geweld, en die kleuren zijn echt fel. Ben er echt helemaal weg van!

              Ja jongens, Jorge is écht een topmerk, goedkoop en kwalitatief erg sterk, ramt zich ineens even naar de bovenste sector van prijs-/kwaliteit zeg.


              Films zullen volgende week online komen, ik denk maandag.

              Comment


                #22
                Oe vergeten hier te posten



                Gisteren was dan de demo van XXL nabij Zeewolde. In het centerparks de Eemhof was er een ruimte afgehuurd waar geïnteresseerden terecht konden voor een hapje en een drankje, de nodige info's en natuurlijk vuurwerk. Met veel verwachting keek ik uit naar deze demo en ik moet zeggen dat ik over bepaalde artikelen best onder de indruk ben. Naderhand aan de gesprekken te horen, deelden ook andere bezoekers deze mening.

                Helaas speelde de harde wind tijdens de demo een grote rol, waardoor veel effekten niet helemaal tot hun recht kwamen en tevens snel verwaaiden en doofden :(

                Uiteraard heb ik ook wat gefilmd en inmiddels staat alles online. In totaal zijn er 24 produkten geschoten en alles per 2 stuks.

                Ik wil de mensen van XXL bedanken voor de gastvrijheid. Het was echt super geregeld

                Voor de filmpjes zie:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Wat een vuurwerk zeg, kanonne, heb met verbazing zitten kijken, wat een kleuren!! De cakes zijn bijna allemaal mixed, prachtig gewoon, ik ben ook zelf helemaal gek van blauw, nou, zo mooi blauw zie je alleen in shells normaal hoor, goddomme. Goud, subliem, rood is echt rood etc...

                  En ja, mijn cake is toch wel die fluitbak, 750s, zo'n goede heb ik echt nog nooit gezien, bizar ding, nog te bedenken dat het de goedkoopste in zijn soort is... Blok is, 44,-, jankt hele rijen tegelijk weg, telkens afwisseling tussen rood, groen en zilveren tail waarbij er ook nog verschil in toonsoort zit tussen die van de kleuren en zilver. De fluit is niet overweldigend hard/schel, maar manman, wat een geweld, en die kleuren zijn echt fel. Ben er echt helemaal weg van!

                  Ja jongens, Jorge is écht een topmerk, goedkoop en kwalitatief erg sterk, ramt zich ineens even naar de bovenste sector van prijs-/kwaliteit zeg.


                  Films zullen volgende week online komen, ik denk maandag.
                  He Mattenfreak,
                  Ik ben totaal geen liefhebber van fluitbakkies!!
                  Echter die JW112 , ik ga deze bak echt aanschaffen...wat deze bak er uitblaft..
                  niet normaal !!!!.
                  Cheers

                  Mek

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
                    He Mattenfreak,
                    Ik ben totaal geen liefhebber van fluitbakkies!!
                    Echter die JW112 , ik ga deze bak echt aanschaffen...wat deze bak er uitblaft..
                    niet normaal !!!!.
                    Cheers

                    Mek
                    Waren er wel 2 he

                    Comment


                      #25
                      Op de nieuwe website VDR Vuurwerk staan ook filmpjes van deze show

                      Kies: filmpjes,2007-2008 en dan shows

                      Comment

                      Working...
                      X