Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Correfoc Malgrat de Mar 2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Correfoc Malgrat de Mar 2011

    Festa Major Sant Roc

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




    Correfoc de Malgrat de Mar con la colla de Diables Ratpenats Infernals de Malgrat, Front diabòlic de la Garriga, Basilisc de Mataró, Sa Forcanera de Blanes, DiablesFolls de Palafolls, Cabra de Reus. Domingo 14 de Agosto
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Even een bump van 1 jaartje verder omdat ik er geen nieuw topic voor wou openen.

    Dit jaar is deze show ook weer in Malgrat geweest, en heb ik hem toevallig meegemaakt. 11 Augustus was ik net 1 dag in Malgrat de Mar en zag dat wat mannen een flinke traca aan t ophangen waren.


    Al gauw zag ik achter een hekwerk nog een aantal cakes staan.


    Na even informeren bij een info punt waar ze een beetje engels konden begreep ik dat deze show die avond om 10uur was. Met mijn vrienden die kant op gegaan, was immers om de hoek. Liep het een half uurtje uit, naja dan maar even wachten. Maar wat een bizarre show is dat zeg. Hele maffe gasten met enkel een brilletje op hehe.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    In de 2 weken die ik er was bleken er nog 2 shows te zijn. 1tje zoals deze en 1 grote show op het strand met de nodige bommetjes tot 5''.

    Als je toevallig aan de costa brava bent rond deze tijd adviseer ik je echt om eens te gaan kijken. Je weet niet wat je ziet.

    *Edit*
    Zie nu trouwens dat er bij bijna elk plaatsje aan de costa brava een Correfoc is ;)

    Comment


      #3
      Hier trouwens de castillo die 2 dagen na de rand was, dacht dat deze ook in Malgrat was, maar voor je het weet loop je in Santa Susanna.

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment

      Working...
      X