Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tarragona 2008 [Dagboek]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    ziet er weer zeer goed uit,


    heb alleen geen toegang tot de fotos van macedos

    e hebt geen toegangsrechten tot deze pagina
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
      ziet er weer zeer goed uit,


      heb alleen geen toegang tot de fotos van macedos
      Dat moet nu opgelost zijn.

      Comment


        #78
        heey
        jongens echt geweldig wat jullie doen
        en ok harstike mooi foto's in filmpjes
        ik hoop dat jullie het gezelig hebben daar
        ik wens jullie veel plezier veder

        Comment


          #79
          prachtige fotos weer, ook weer lekker snel online. maar dat is zo onderhand standaard. Altijd handig Internet op locatie hehehehehe

          Die laatste foto, de voorste candles lijken me precies candles van Bonbridge
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
            Die laatste foto, de voorste candles lijken me precies candles van Bonbridge
            Ze lijken heel erg op de candles van Bonbridge inderdaad, maar er zat toch echt een stikkertje op van A.P.E. Parente hehe.


            Ga nu een paar goede fotos uitzoeken, voor zover gelukt door de rook en ik plaats er een verslag bij.


            Once a pyro, always a pyro

            Comment


              #81
              Jullie zijn echt bloedfanatiek bezig zeg, damn.
              Zorgen jullie wel dat jullie aan je rust toe komen heren? De dingen die jullie voor VWC doen worden erg gewaardeerd, maar het moet niet ten kosten gaan van jullie zelf he! Neem ook je rust en geniet van je vakantie heren.

              Comment


                #82
                Zo, de op één na laatste show zit erop.
                Weer een show om je vingers bij af te likken, enigste minpunt was dat de wind precies onze kant op stond helaas. Hierdoor was een best deel ven de show redelijk in de rook, na een poosje draaide de wind een klein beetje zodat de rook net iets de andere kant op ging, en precies op dat moment werden er bengalen ontstoken... hierdoor kon de dikke rook wolk flink weg trekken en hadden we hierna wat minder last van de rook en konden we de prachtige stutata's en octavia's wat beter zien.

                De show zat vol met prachtige italiaanse bommen, de één na de andere cilinder koos het luchtruim. genieten dus.
                De finale was ook wel goed, met zo hier en daar snoeiharde salutes zoals je ze ook in de finales tijdens San Trifone langs hoort/voelt komen.
                Kortom, de show was in mijn ogen geweldig alleen dood en doodzonde van de rook


                Hier een paar fotos van de show:

                Stutata + los effect er boven


                Crossettes






                Morgen alweer de laatste show helaas, geschoten door Astondoa Piroteknia uit Spanje. Deze firma staat bekend om het gebruik van pijlen in shows. Wij zijn benieuwd en zullen jullie zoals jullie inmiddels gewend zijn op de hoogte houden van de setup





                Edit:

                Wees niet bang Jupiler, wij vermaken ons prima
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #83
                  Jij mag zeker niet zeuren over de wind nee.
                  Jij hebt je neus weer flink door kunnen halen met de heerlijke lucht van kruit.

                  Doet me denken aan de show in R'dam met Koninginnedag. In de stromende regen staan, wind zo dat de rook precies je smoel in kwam. Even flink snuiven en je komt geheid aan je dosis kruitlucht. Ik ben blij dat jullie je vermaken. Ik weet dat Erik zich over 2 weken ook heel erg zal gaan vermaken. Ik trouwens ook.

                  Comment


                    #84
                    Mooi verslag weer Erik, ik geniet met volle teugen van je verhalen.
                    En je foto,s zien er prima uit.
                    Dat van die show van morgen met die vuurpijlen klinkt heel interessant.
                    Welterusten amigo

                    Comment


                      #85
                      Zonde van de rook inderdaad, maar je ziet dat het vuurwerk zelf waanzinnig was op de foto's. Is het op film goed uitgekomen met de kleuren enzo of daar ook veel last van de rook? Niet de beste show dus, maar wel genieten hehe.

                      Morgen waarschijnlijk dus pijlen, klinkt goed, ben zeer benieuwd of ze ze gaan gebruiken, we zien de foto's wel verschijnen.

                      Comment


                        #86
                        kijk alweer uit naar het verslag van vandaag, jammer van de rook man!

                        mischien een idee om op die plek aan de achterkant te gaan staan vanavond?
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          #87
                          Daar is de zee volgens mij.

                          Misschien een idee voor de heren om wat foto's van de omgeving te maken? Zo kan je de schietplek als geheel misschien goed in beeld brengen. Moet lukken toch? Overdags en in de avond dan he. Misschien dat de mensen zich dan een betere voorstelling van het totaal plaatje krijgen.
                          Laatst aangepast door Jupilerfreak; 12 July 2008, 13:33.

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                            ]
                            mischien een idee om op die plek aan de achterkant te gaan staan vanavond?
                            Als de wind vanavond het zelfde staat als gister dan gaan we inderdaad aan de andere kant staan, daar staat een klein bankje en kan je opzich goed staan voor de show. Het is alleen een flink stuk dichterbij en je ziet niet alle single shots etc.



                            Wederom vanmorgen bij de opbouw wezen kijken, deze keer dus van Astondoa Piroteknia uit Spanje. Ze hadden opgegeven dat ze 7x 10´´ en 17x 8´´ zouden schieten maar dit is vele malen meer geworden.
                            Er staan zeker een stuk of 50x 8´´ 15x 10´´ en 3x 12´´, heel wat meer dus.

                            Verder staat het stampvol met Ricasa vuurwerk, volgens mij zijn bijna alle shells van Ricasa, verder staan er single shots en candles van Ricasa en we verwachten ook nog girandolas want we zagen er rekken voor klaar liggen.

                            Verder lagen er zoals verwacht bergen vuurpijlen, nog wel verpakt in dozen maar we gaan aan het eind van de middag terug om te kijken als ze staan opgesteld.


                            Wat leuke details:
                            * heel veel vuurwerk van Ricasa
                            * candles en shells van Igual, volgens mij zijn de 3x 12'' ook van Igual
                            * er staan grote lage pijpen over de breedte van het terein, volgens mij worden dat mines
                            * in vergelijking met andere shows best wat blokken op het terein.


                            Hier een paar fotos:





                            één van de posten met Ricasa single shots


                            deel van de geladen 8'' mortieren


                            3x 12''


                            één van de vele Igual candles





                            Alle fotos van A.P.E. Di Parente zijn hier te bekijken:



                            Laatst aangepast door kruitsnuiver; 12 July 2008, 14:38.
                            Once a pyro, always a pyro

                            Comment


                              #89
                              50x 8" dat klinkt uuuh... Pittig
                              Ziet er weer top uit kerels en ze halen het echt overal vandaan he pijlen girondolas sinlgeshots 12inchers blokken dat wordt wat vanavond!!!
                              Veel plezier en geniet van die laatste he jongens!!!

                              Comment


                                #90
                                Weer een heerlijke sneak preview hehe, wat een geweld zal dat worden vanavond. Ben benieuwd naar de update met foto's van de pijlen, ze zijn er dus volop hehe, kicken.

                                Vanavond de laatste show, alvast heel veel plezier natuurlijk, hopen op een waardige afsluiter, al zal dat niet aan het vuurwerk liggen haha. En natuurlijk hopen op een goede wind, rook is wel zonde ja.

                                Comment

                                Working...
                                X