Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tarragona 2008 [Dagboek]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    mooi filmpie Gerwin. Lekker snel online weer Meer, meer, meer, meer
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #62
      Wat een shows zeg, niet meer normaal

      Comment


        #63
        Mike.... RENNNENNNNNNNNN
        GIRONDOLAAA uhhh PARACHUTEEEEE
        Hebben hebben hebben

        Nouja TOPfotos weer kerels en supersnel geweldig man!
        En kort stukje film is ook niet goed voor de zenuwen ben SUPER benieuwd naar de beelden!!!
        Bedankt maar weer

        Comment


          #64
          in 1 woord: prachtig

          en wat ben ik jaloers seg

          Comment


            #65
            Vanmorgen wezen kijken bij de setup van A.P.E. Di Parente uit Italie.
            Lekker veel cilinders zoals verwacht hehe, lekkere 6 en 8'' stutatas en meer.
            Ze waren nog niet bezig met de vele 8 en 10'' bommen daarom ga ik straks weer terug om daar naar te kijken. Hopen natuurlijk op wat lekkere Bomba da tiro's.
            Ook stonden er nog geen candles en waterbommen, die er ongetwijfeld wel komen te staan.

            Hier een paar fotos van hun setup:

            Een paar lekkere cilinders, hiervan lagen er ruim 10:









            Once a pyro, always a pyro

            Comment


              #66
              again, weer mooie fotos, bijna live van het veld. Ga dus maar vlug terug Erik
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                #67
                Mooie beelden/foto,s Erik.
                Ik hoop dat we straks snel kunnen genieten van de filmbeelden.
                (en dat we niet een jaar moeten wachten zoals op San trifone)
                Mogelijk dat er een dvd komt nietwaar?

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                  http://www.xs4all.nl/~hummel3/vw/00000000.zip Zo heb weer een kleine 2 minuten film voor jullie
                  Dit bedoelde mn ex dus met dat ik moet leren luisteren. Ze zei dat ik met jullie mee moest gaan, maar ik geloofde nog in haar en koos voor haar. En nu zit ik hier zonder griet en had ik met jullie al dat prachtigs kunnen aanschouwen. Nu begrijp ik wat een vrouwtje bedoeld met leren luisteren.

                  Gerwin en Erik, bedankt voor het verder openen van mijn ogen. Volgend jaar ga ik met jullie mee als jullie gaan.

                  Tnx dudes.

                  Comment


                    #69
                    Idd fred komt als de beelden zogoed blijven idd een DVD maak hem direct volgend weekend of het weekend erop klaar
                    Gerwin

                    Comment


                      #70
                      Ik ben net weer even wezen kijken bij de setup van A.P.E. Parente, en ze hadden al behoorlijk wat extra dingen neer gezet en waren nog lang niet klaar.
                      Trouwens de hele grote cilinders die we gehoopt hadden staan er niet, er staan 2 redelijk grote cilinders (Bomba da tiro's) en verder zijn het grote 6 en 8'' stutata's.

                      Ook staan er nu een hele berg candles van onderandere Martarello en Parente zelf, ze staan over de gehele breedte van het terein en in het midden staan 3 bogen propvol met candles.

                      Verder hebben ze ook nog en paar rekken 4'' waterbommen neer gezet.


                      Hier een paar fotos:

                      Candles


                      Cilindertje laden




                      Martarello candle


                      Één van de vele posten met candles



                      Alle setup fotos van A.P.E. Parente kan je hier vinden:



                      Straks ga ik denk ik nog alle show fotos van Macedo's Pirotecnia toevoegen aan het album


                      Once a pyro, always a pyro

                      Comment


                        #71
                        net zoals al die andere shows prachtig

                        hoe ga je alles op film uitbrenge? gratis download of een film ofso??

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pita Bekijk bericht
                          net zoals al die andere shows prachtig

                          hoe ga je alles op film uitbrenge? gratis download of een film ofso??
                          Waarschijnlijk te downloaden op de website en tekoop op dvd
                          Once a pyro, always a pyro

                          Comment


                            #73
                            Prachtige foto's maak je ook Erik Zien er heel goed uit.
                            Ook leuk die verslagen van jullie.

                            Veel plezier vanavond!

                            Groeten,
                            Pyro-rola
                            Laatst aangepast door Pyro-rola; 3 August 2008, 23:53.

                            Comment


                              #74
                              Net alle fotos van Macedos Pirotecnia in het albm gezet:

                              Once a pyro, always a pyro

                              Comment


                                #75
                                Prachtig weer mannen, godskolere, iedere dag ons weer stikjaloers zitten maken haha. Wat doen jullie zo allemaal overdag daar? Niet alleen opbouw kijken en de shows afwachten neem ik aan?

                                Genieten dat filmpje Gerwin, TOP! Wat een geweld zeg, heerlijk, supergaaf ook dat rood/groen, wat een berg zeg! En dan die salutes, de hele grond licht op.

                                Veel plezier weer vanavond, genieten, prachtige bommen zullen er te zien zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X