Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2024 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie_24 Bekijk bericht
    Heb zojuist pas mijn tickets geboekt, hopelijk gaan de shows vanaf dit weekend gewoon door. Anders heb ik een week de tijd om van Valencia te genieten, ook lekker. Ben 13 tot 20 maart aanwezig, vlieg met Transavia van Amsterdam en verblijf in een AirBnb.

    Nu hopen op zonnig weer met zomerse temperaturen
    La crida is komende zondag en vanaf vrijdag gaat alles gewoon door!
    No Pyro ! No Party !

    Comment


      Plannen zijn hier gewijzigd omdat ik nu alleen ga.
      Verblijf in zelfde huisje van 6 tot en met 13 maart.
      Met de auto van 27 jaar oud op pad, dat word nog wat.
      https://store.steampowered.com/curator/43922535

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
        Plannen zijn hier gewijzigd omdat ik nu alleen ga.
        Verblijf in zelfde huisje van 6 tot en met 13 maart.
        Met de auto van 27 jaar oud op pad, dat word nog wat.
        Mooi avontuurtje wel, heb het ook overwogen met de hoge ticketprijzen.

        Comment


          Het lijkt dan toch allemaal goed te komen! Hoe erg het ook is wat er gebeurd is. Maar voor degene die het openingsweekend overgeslagen hebben vallen nu met de neus in de boter.
          Laatst aangepast door feabal; 29 February 2024, 10:23.
          No Pyro ! No Party !

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
            Het lijkt dan toch allemaal goed te komen! Hoe erg het ook is voor degene die het openingsweekend overgeslagen hebben vallen nu met de neus in de boter.
            Komend weekend gaat alsnog alles door dus, ontzettend tof. Gelukkig gaan wij zaterdag weer die kant op en zullen alles alsnog mee pakken dus, erg blij mee.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
              Komend weekend gaat alsnog alles door dus, ontzettend tof. Gelukkig gaan wij zaterdag weer die kant op en zullen alles alsnog mee pakken dus, erg blij mee.
              Mijn contactpersoon van mijn appartement zegt ook dat iedereen zich opmaakt voor de start dit weekend. Nu hopen op prachtig weer, kan niet wachten om met de fiets door de stad te gaan.

              Comment


                Besef begint hier wel echt te komen dat het bijna staat te gebeuren. Voelt als gisteren dat we de tickets hebben geboekt...

                Is onze eerste keer fallas. Hoe weten jullie de juiste shows te vinden? Ik zit in verschillende facebookgroepen maar is toch lastig bij te houden waar wat is.

                Comment


                  Veel plezier alvast voor de leden die van de zon gaan genieten daar

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                    Besef begint hier wel echt te komen dat het bijna staat te gebeuren. Voelt als gisteren dat we de tickets hebben geboekt...

                    Is onze eerste keer fallas. Hoe weten jullie de juiste shows te vinden? Ik zit in verschillende facebookgroepen maar is toch lastig bij te houden waar wat is.

                    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

                    Ik raad deze fb pagina aan voor informatie!

                    Comment


                      De komende 2 weken wat uploads van fallas23 om in stemming te komen voor fallas24
                      Wij hebben er al zin in

                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        Ik wens iedereen die gaat genieten van al het moois dat Valencia te bieden heeft de komende tijd heel erg veel plezier.
                        Dat het mooi weer en weer mooi mag zijn.
                        Werkt Aanstekelijk

                        Comment


                          Nog even een filmpje van vorig jaar waar ik nog de rillingen door m'n lijf van voel. Wát een heftige mascleta was dit! Een klein sfeerfilmpje hierbij. Iedereen veel plezier alvast!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Nog even een filmpje van vorig jaar waar ik nog de rillingen door m'n lijf van voel. Wát een heftige mascleta was dit! Een klein sfeerfilmpje hierbij. Iedereen veel plezier alvast!

                            Wauw! Dat moet geweldig geweest zijn.
                            Werkt Aanstekelijk

                            Comment


                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                Gisteren weer terug gekomen uit Valencia. Hebben er weer een paar heerlijke dagen gehad. De sfeer in de stad was echt al fantastisch en goed druk ook. Mooie shows gezien, veel casals die al goed los gingen met feest vieren wat fantastisch blijft om te zien. Nu uitkijken naar de laatste week, ontzettend veel zin in.

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	bf641ddb-192b-4d16-9d0e-d6535042b978.jpg
Vertoningen:1
Grootte:180,7 KB
ID:	1609401

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	e4eaad58-3c2f-4b14-b2d8-c085f7e5fbb8.jpg
Vertoningen:1
Grootte:258,5 KB
ID:	1609402

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2968.jpg
Vertoningen:1
Grootte:353,0 KB
ID:	1609403

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2987.jpg
Vertoningen:1
Grootte:265,2 KB
ID:	1609404

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_3034.jpg
Vertoningen:1
Grootte:262,0 KB
ID:	1609405
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X