Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2023 - Shows & Mascletąs

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31

    Comment


      #32

      Comment


        #33

        Comment


          #34

          Comment


            #35

            Comment


              #36

              Comment


                #37

                Comment


                  #38


                  Wat een geweld vanaf 04:50
                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    #39
                    Echt een hele dikke straatmascleta is dit, had al meer verhalen gehoord van andere liefhebbers dat je naar deze wijk moet gaan en dit is echt een blijverdje. De 19e zou ie als het goed is nóg dikker moeten zijn. Denk dat dit wel tot de top hoort van alle straatmascletas. De macro mascleta van Benicalap is bijvoorbeeld veel groter qua show maar daar is de akoestiek helemaal niks en sta je er een stuk verder vanaf. Hier waren alle elementen echt top, trillende trommelvliezen gegarandeerd. Helaas stond ik naast een boom waardoor de salutes niet op film te zien zijn.

                    Maar ik kan iedereen aanraden om deze voortaan te pakken als je écht een intense mascleta wilt meemaken. Verslaat mijn vorige lievelings straatmascleta van Bisbe Amigo zeker

                    Comment


                      #40
                      Ik heb hier echt geen woorden voor, ik durf er bijna m'n hand voor in het vuur te steken dat dit de meest dikke / intense ( en ook van zeer flink kaliber ) straat mascleta nocturna is die in jaren is geschoten. Wįt een gestoord geweld was dit, kippenvel zat over m'n benen. De ene na de andere bizarre finale kwam en het bleef maar gaan. En de afstond tot het vuurwerk was echt dichtbij, iets wat ouderwets in dit soort wijken nog lijkt te kunnen. Echt bravo aan Espartans, Pyrofreak Katwijk en Nadal Marti! Iets wat alleen jullie denk ik nog kunnen evenaren of overtreffen volgend jaar.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Ik heb hier echt geen woorden voor, ik durf er bijna m'n hand voor in het vuur te steken dat dit de meest dikke / intense ( en ook van zeer flink kaliber ) straat mascleta nocturna is die in jaren is geschoten. Wįt een gestoord geweld was dit, kippenvel zat over m'n benen. De ene na de andere bizarre finale kwam en het bleef maar gaan. En de afstond tot het vuurwerk was echt dichtbij, iets wat ouderwets in dit soort wijken nog lijkt te kunnen. Echt bravo aan Espartans, Pyrofreak Katwijk en Nadal Marti! Iets wat alleen jullie denk ik nog kunnen evenaren of overtreffen volgend jaar.

                        deze was echt belachelijk hard , zelden zo iets mee gemaakt pfffff

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            Prachtige beelden heren, mooi om te lezen ook MasterBSC. Is het daar ook wat minder druk in die wijk? Ziet er prachtig uit allemaal weer dit jaar. Volgend jaar kan ik echt niet achterblijven!
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                              Prachtige beelden heren, mooi om te lezen ook MasterBSC. Is het daar ook wat minder druk in die wijk? Ziet er prachtig uit allemaal weer dit jaar. Volgend jaar kan ik echt niet achterblijven!
                              De wijk is vrij druk maar je kan aan meerdere kanten staan en je staat vrij makkelijk vooraan ook al kwam ik om 14.20 aan lopen ( het begon om 14.30 ). Zoals je ziet in het filmpje staan er wel zo'n 200 man achter me maar die hoeven niet perse vooraan te staan want die zijn niet zo eigenwijs als de Nederlanders haha. Maar het is sowieso een redelijk drukke wijk qua festiviteiten. Maar het is natuurlijk niet eens 1% van wat er bij het plein staat en je staat hier echt bovenop het vuurwerk dus de intensiteit is veel hoger. De grootte van de show zegt eigenlijk weinig in Valencia. De akoestiek, manier van schieten, producten, afetand etc zijn allemaal bepalend en dat vond ik bij deze in Carrer de Crevillent allemaal perfect. Je hebt nog genoeg andere dikke mascletas daar in de buurt alleen die had ik helaas gemist, dus wel een wijk om zeker in je achterhoofd te houden om minimaal 1 keer naar toe te gaan! Flinke kaliber trueno's, digitale knallers en nog flink wat salutes die ik door de boom niet op beeld kreeg.

                              Comment


                                #45
                                Klinkt erg tof, bedankt voor je info!
                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X