Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2022 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het aftellen is begonnen! Heb d'r zin in. Wat is het beste/praktischte vervoersmiddel in vlc?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
      Het aftellen is begonnen! Heb d'r zin in. Wat is het beste/praktischte vervoersmiddel in vlc?
      100% de fiets. Wij hebben jaren alles lopend gedaan, maar dat moet je echt niet meer willen. Ook hebben we een jaar of 2 alles met de taxi gedaan. Dat was ook prima, ook vrij goed te betalen, maar af en toe was het lastig om in de buitenwijken een taxi te vinden. Wij doen nu een jaar of 5-6 alles met de fiets, daar pak je echt ver weg de meeste maacletas en poppen mee. Gemiddeld kost een fiets huren je 10 per dag en kun je er een verzekering van 2.50 per dag bij nemen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Er zal geen max zitten aan het aantal mensen die op het plein mogen, alleen een mondkapje is verplicht.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Even een vertaling van een Duitse Fallas pagina:

          Dit zijn de Corona-regels voor de #fallas22

          1. Capaciteit: Er zal geen capaciteitscontrole zijn, noch in Mascletas, noch in Castillos, noch in de Oferta.

          2. Maskervereiste: verplicht bij evenementen met grote drukte. Daarom moet het publiek bij de mascletas, castillos en bloemenoffers een gezichtsmasker dragen. De falleros en andere ofrena-deelnemers zijn vrijgesteld van het dragen van het masker tijdens de parade.

          3. Tenten: Tenten moeten twee open zijden hebben, zodat mensen binnen zijn vrijgesteld van binnenvoorschriften. Voor het overige gelden dezelfde beperkingen die momenteel gelden voor gesloten kamers.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            100% de fiets.
            Je hebt in Valencia ook de deelfiets (Valenbisi). Maar kan mij niet meer goed herinneren of die fietsenstallingen nou vaak leeg of vol waren. Zelf hebben wij de vorige keer alles lopend gedaan, ook vooral omdat wij geen fietsen konden/mochten stallen in het appartement. Dat is dit jaar weer het geval, dus wellicht dit keer maar eens Valenbisi proberen.

            Comment


              Ik kon alleen last minute boeken maar de prijzen zijn nu echt belachelijk hoog voor verblijven, hoger dan het ooit is geweest ( die willen natuurlijk afgelopen 2 jaar inhalen ). Dat gaat mij echt te ver, voor dat geld boek ik van de zomer een langere luxe vakantie inclusief vlucht. Dus ik sla lekker over dit jaar en dan ga ik wel in oktober naar Valencia. Dat is geen Fallas maar ook zeker wel een leuk feest. En dat boek je ook met veel meer zekerheid, nu was het tot paar weken terug nog allemaal de vraag hoe en of het uberhaupt door kon gaan.

              Comment


                Aanwezig dit jaar, na 2 jaar afwezigheid.

                Comment


                  Lekker hè, het gaat echt weer beginnen, 3 jaar moeten wachten. Kijk er enorm naar uit, lekker volop de sfeer meepakken gedurende dit feest.

                  Comment


                    Wordt een mooi avondje de 15de.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1318CAF0-D7D7-48D0-9967-6BBCB8AF21C3.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,7 KB
ID:	1592977
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Jazeker, en hij wordt nog wat mooier!

                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        Ai ai ai, ik krijg steeds meer spijt

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                          Jazeker, en hij wordt nog wat mooier!

                          die gaat bagger vet worden, heb de setup gezien maar poahhh.
                          zeker aanwezig!
                          De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                          Comment


                            Dat wordt echt een hele eerste mooie dag hoor. Kan niet wachten.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Eerste keer fallas dit jaar, onwijs veel zin in! 15 maart direct 4 dikke shows��

                              Comment


                                Eindelijk is het er van gekomen en ga ik naar Fallas. ��
                                Groeten...:)

                                Comment

                                Working...
                                X