Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2020 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Prijzen waren vanochtend wel stuk scherper..., Vluchttijden zijn ook niet echt ideaal te noemen.
    I love Mines

    Comment


      #32
      Ik wacht nog wel ff. Wordt ook steeds duurder die Transavia.
      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
        Ik wacht nog wel ff. Wordt ook steeds duurder die Transavia.
        Ik zat net even te kijken, maar het is de helft goedkoper dan wanneer ik vorig jaar in juni had geboekt. Toen was een retour al rond de €300,- en nu is dat €160,- exclusief overige kosten.

        Alleen helaas andere prioriteiten nu, dus ik ga volgende maand wel boeken. Ik probeer van 13 t/m 20 maart te gaan, of misschien net iets langer.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Ik zat net even te kijken, maar het is de helft goedkoper dan wanneer ik vorig jaar in juni had geboekt. Toen was een retour al rond de €300,- en nu is dat €160,- exclusief overige kosten.

          Alleen helaas andere prioriteiten nu, dus ik ga volgende maand wel boeken. Ik probeer van 13 t/m 20 maart te gaan, of misschien net iets langer.
          Vanaf waar wil je vliegen?
          Vanaf Eindhoven vlieg je op die data voor 127,- op en neer.
          Skyscanner.nl is een mooie site om vluchten van verschillende aanbieders te vergelijken.
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment


            #35
            Ik vlieg KLM Schiphol 14 tm 21 maart 201 euro

            Comment


              #36
              Wat een bedragen zeg. 15 tm 20 retourtje AMS vueling 88 euri

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Ik zat net even te kijken, maar het is de helft goedkoper dan wanneer ik vorig jaar in juni had geboekt. Toen was een retour al rond de €300,- en nu is dat €160,- exclusief overige kosten.

                Alleen helaas andere prioriteiten nu, dus ik ga volgende maand wel boeken. Ik probeer van 13 t/m 20 maart te gaan, of misschien net iets langer.
                Heb al 2 jaar voor 98 euro een vlucht. Zijn gewoon gek geworden bij Transavia. Wacht wel tot t vliegtuig vol zit er een nieuw toestel bij komt. ��
                De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                  Heb al 2 jaar voor 98 euro een vlucht. Zijn gewoon gek geworden bij Transavia. Wacht wel tot t vliegtuig vol zit er een nieuw toestel bij komt. ��
                  Serieus joh, nou dan voel ik me echt opgelicht. Wij hadden allemaal 300 euro voor een retour betaald.. ik probeer volgende maand wel iets te vinden voor minder dan €200,- . Dan heb ik er wel vrede mee!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Serieus joh, nou dan voel ik me echt opgelicht. Wij hadden allemaal 300 euro voor een retour betaald.. ik probeer volgende maand wel iets te vinden voor minder dan €200,- . Dan heb ik er wel vrede mee!
                    Jep. Heb ook jaren teveel betaald. Vaak voor 160-200 dat vondt ik al prijzig. Pest is dat ze de prijzen expres omhoog gooien tijdens fallas. Wat vroegboekkorting. Me reet. Knaake maatschappij.
                    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                    Comment


                      #40
                      vanmorgen rond 07:00 geboekt EHV - VLC 14 maart voor €85.

                      nu bijna 12 uur later is dezelfde vlucht alweer €11 duurder...

                      Ik ben er in ieder geval weer gezellig bij, Nu al zin in

                      Comment


                        #41
                        Begint al weer aardig te kriebelen op deze manier...morgen maar eens gaan boeken
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Vanmorgen om half 5 al weer geboekt
                          Toen voor 145 euro, zelfde tickets zijn nu al 166 euro.

                          Comment


                            #43
                            Wij hebben inmiddels ook weer geboekt. We hebben de ochtend vlucht van 07:00 genomen op 15 maart en vliegen 20 maart in de avond terug.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                              vanmorgen rond 07:00 geboekt EHV - VLC 14 maart voor €85.

                              nu bijna 12 uur later is dezelfde vlucht alweer €11 duurder...

                              Ik ben er in ieder geval weer gezellig bij, Nu al zin in
                              Probeer het nog eens met een incognito tabblad. Af anders met een VPN vanaf België of Duitsland, scheelt meestal ook een paar euro.
                              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                              Comment


                                #45
                                lol nu al 107 euro vanaf Eindhoven
                                I love Mines

                                Comment

                                Working...
                                X